eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tychy › Obsługa prawna Urzędu Miasta Tychy w latach 2023-2025



Ogłoszenie z dnia 2023-01-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Obsługa prawna Urzędu Miasta Tychy w latach 2023-2025

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasta Tychy

1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Miasta Tychy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255507

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Niepodległości 49

1.5.2.) Miejscowość: Tychy

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-100

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 327763808

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@umtychy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.umtychy.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://tychy.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Obsługa prawna Urzędu Miasta Tychy w latach 2023-2025

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-95abf009-5519-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00005541

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00013168/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Obsługa prawna Urzędu Miasta Tychy w latach 2023-2025

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00414140/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RZP.271.56.2022.AM

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 3020397,09 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest obsługa prawna Urzędu Miasta Tychy w latach 2023-2025.

Obsługa prawna obejmuje w szczególności:
a) udzielanie porad prawnych oraz wyjaśnień w zakresie stosowania prawa,
b) sporządzania opinii prawnych na piśmie w terminie 7 dni, licząc od daty wystąpienia ze stosownym wnioskiem,
c) informowanie o zmianach w obowiązującym stanie prawnym w zakresie dot. działalności miasta,
d) informowanie o stwierdzonych uchybieniach w zakresie przestrzegania prawa,
e) uzgadnianie i opiniowanie pod względem formalno-prawnym projektów umów,
f) opiniowanie pod względem formalno-prawnym projektów uchwał, Zarządzeń Prezydenta i innych aktów prawnych związanych z wykonywaniem zadań z zakresu administracji publicznej,
g) udział w pracach zespołów powoływanych przez Prezydenta Miasta,
h) udział w posiedzeniach Rady Miasta i jej komisjach,
i) udział w postępowaniach przed sądami i urzędami – zastępstwo procesowe i prawne,
j) inicjowanie i dokonywanie ocen skuteczności funkcjonowania prawa oraz opracowywanie informacji wniosków wynikających z tych ocen,
k) prowadzenie repertorium spraw,
l) udział w negocjacjach,
m) udział w mediacjach,
n) obowiązek bieżącego informowania zainteresowanych wydziałów o postępie prowadzonych spraw,
o) comiesięczny obowiązek informowania obsługiwanych jednostek organizacyjnych o zmianach w prawie w zakresie dot. działalności miasta (w postaci elektronicznej na adresy mailowe wskazane przez Zamawiającego).

Szczegółowy opis przedmiot zamówienia stanowi załącznik nr 1b do SWZ.

Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia w terminie 36 miesięcy od dnia podpisania umowy, nie wcześniej jednak niż od 1 stycznia 2023 r. i nie dłużej niż do dnia 31 grudnia 2025 r.

Do przeliczenia na PLN wartości wskazanej w dokumentach złożonych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, wyrażonej w walutach innych niż PLN, zamawiający przyjmie średni kurs publikowany przez Narodowy Bank Polski z dnia wszczęcia postępowania.

Ciąg dalszy z SEKCJI V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW - "Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu"
18) co najmniej jednej usługi polegającej na obsłudze prawnej jednostki organizacyjnej urzędu miasta realizującej zadania z zakresu gospodarki komunalnej, ochrony środowiska i rolnictwa,
19) co najmniej jednej usługi polegającej na obsłudze prawnej jednostki organizacyjnej urzędu miasta realizującej zadania z zakresu rejestracji i praw jazdy oraz inżynierii ruchu drogowego,
20) co najmniej jednej usługi polegającej na obsłudze prawnej jednostki organizacyjnej urzędu miasta realizującej zadania z zakresu kontroli wewnętrznej,
21) co najmniej jednej usługi polegającej na obsłudze prawnej jednostki organizacyjnej urzędu miasta realizującej zadania z zakresu prowadzenia ewidencji księgowej gminy oraz sporządzania sprawozdań finansowych,
22) co najmniej jednej usługi polegającej na obsłudze prawnej jednostki organizacyjnej urzędu miasta realizującej zadania z zakresu planowania przestrzennego,
23) co najmniej jednej usługi polegającej na obsłudze prawnej jednostki organizacyjnej urzędu miasta realizującej zadania z zakresu podatków i opłat przysługujących gminie, a także egzekucji administracyjnej w/w należności,
24) co najmniej jednej usługi polegającej na obsłudze prawnej jednostki organizacyjnej urzędu miasta realizującej zadania z zakresu nawiązywania kontaktów i współdziałania gminy i jej jednostek organizacyjnych z innymi podmiotami krajowymi i zagranicznymi oraz promocji gminy,
25) co najmniej jednej usługi polegającej na obsłudze prawnej jednostki organizacyjnej urzędu miasta realizującej zadania z zakresu sprawowaniu nadzoru właścicielskiego nad spółkami prawa handlowego prowadzącymi działalność w następujących obszarach: gospodarki odpadami, medycyny, transportu zbiorowego, dostawy ciepła, gospodarki wodno-ściekowej, w sferze zadań publicznych określonych w ustawie z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, w tym prowadzącej kluby sportowe w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 25 czerwca 2010 roku o sporcie,
26) co najmniej jednej usługi polegającej na obsłudze prawnej jednostki organizacyjnej urzędu miasta realizującej zadania z zakresu przygotowania i realizacji remontów bieżących budynków, lokali i pomieszczeń,
27) co najmniej jednej usługi polegającej na obsłudze prawnej jednostki organizacyjnej urzędu miasta realizującej zadania z zakresu programów i projektów finansowanych ze środków zewnętrznych,
28) co najmniej jednej usługi polegającej na obsłudze prawnej jednostki organizacyjnej urzędu miasta realizującej zadania z zakresu ewidencji ludności, imprez masowych, monitorowania działalności stowarzyszeń oraz spraw wojskowych,
29) co najmniej jednej usługi polegającej na obsłudze prawnej jednostki organizacyjnej urzędu miasta realizującej zadania z zakresu zapobiegania patologiom społecznym, profilaktyki alkoholowej, zasiłków rodzinnych i dodatków do zasiłków rodzinnych, nadzoru nad zakładami opieki zdrowotnej oraz wykonującej zadania dotyczące budżetu obywatelskiego/partycypacyjnego,
30) co najmniej jednej usługi polegającej na obsłudze prawnej jednostki organizacyjnej urzędu miasta realizującej zadania z zakresu zamówień publicznych,
31) co najmniej jednej usługi polegającej na obsłudze prawnej jednostki organizacyjnej urzędu miasta realizującej zadania z zakresu obsługi zakładowego funduszu świadczeń socjalnych, ochrony przeciwpożarowej oraz ubezpieczeń majątkowych,
32) co najmniej jednej usługi polegającej na obsłudze prawnej prezydenta oraz wiceprezydentów miasta,
33) co najmniej jednej usługi, polegającej na reprezentowaniu jednostki samorządu terytorialnego lub Skarbu Państwa łącznie w co najmniej 100 postępowaniach sądowych prowadzonych w ramach elektronicznego postępowania upominawczego w okresie jednego roku,
34) co najmniej jednej usługi, polegającej na reprezentowaniu jednostki samorządu terytorialnego w przynajmniej dziesięciu postępowaniach przed sądami okręgowymi jako sądami pierwszej instancji w sprawach o zapłatę, w tym w co najmniej jednej sprawie o wartości przedmiotu sporu minimum 10 000 000,00 zł,
35) co najmniej jednej usługi, polegającej na reprezentowaniu jednostki samorządu terytorialnego w postępowaniu przed sądem okręgowym jako sądem pierwszej instancji w sprawie o zmianę treści zawartej umowy z powodu nadzwyczajnej zmiany stosunków (rebus sic stantibus),
36) co najmniej jednej usługi, polegającej na reprezentowaniu jednostki samorządu terytorialnego w przynajmniej sześciu postępowaniach przed wojewódzkimi sądami administracyjnymi, w tym:
- co najmniej jednym postępowaniu dotyczącym aktu prawa miejscowego,
- co najmniej jednym postępowaniu dotyczącym interpretacji podatkowej,
- co najmniej jednym postępowaniu dotyczącym bezczynności organu,
- co najmniej jednym postępowaniu dotyczącym zarządzenia zastępczego wojewody,
- co najmniej jednym postępowaniu dotyczącym odmowy przyznania części rekompensującej subwencji ogólnej na wyrównanie dochodów utraconych z powodu ustawowego zwolnienia z podatku od nieruchomości,
- co najmniej jednym postępowaniu dotyczącym odmowy wydania zezwolenia przez wojewodę,
37) co najmniej jednej usługi, polegającej na reprezentowaniu jednostki samorządu terytorialnego w przynajmniej pięciu postępowaniach przed Naczelnym Sądem Administracyjnym, w tym:
- co najmniej jednym postępowaniu dotyczącym aktu prawa miejscowego,
- co najmniej jednym postępowaniu dotyczącym interpretacji podatkowej,
38) co najmniej jednej usługi, polegającej na reprezentowaniu strony w przynajmniej dwóch postępowaniach przed Sądem Najwyższym, z których co najmniej jedna była zainicjowana wniesieniem przez wykonawcę skargi kasacyjnej, która została przyjęta do rozpoznania,
39) co najmniej jednej usługi, polegającej na reprezentowaniu jednostki samorządu terytorialnego w przynajmniej jednym postępowaniu przed Regionalną Izbą Obrachunkową,
40) co najmniej jednej usługi polegającej na reprezentowaniu jednostki samorządu terytorialnego lub jej jednostki organizacyjnej w przynajmniej czterech postępowaniach przed Krajową Izbą Odwoławczą przy Prezesie Urzędu Zamówień Publicznych,
41) co najmniej jednej usługi, polegającej na prowadzeniu w imieniu jednostki samorządu terytorialnego przynajmniej jednej sprawy w postępowaniu karnym,
42) co najmniej jednej usługi, polegającej na prowadzeniu w imieniu jednostki samorządu terytorialnego co najmniej jednej sprawy w postępowaniu przed sądami powszechnymi dotyczącej wypłaty dotacji,
43) co najmniej jednej usługi, polegającej na reprezentowaniu organu administracji w co najmniej jednym postępowaniu sądowym dotyczącym nadzoru nad stowarzyszeniami oraz jednym postępowaniu sądowym dotyczącym nadzoru nad fundacjami,
44) co najmniej jednej usługi, polegającej na doradztwie prawnym na rzecz jednostki samorządu terytorialnego w zakresie opracowywania i uchwalania planu zagospodarowania przestrzennego lub jego zmian,
45) co najmniej jednej usługi, polegającej na doradztwie prawnym na rzecz jednostki samorządu terytorialnego w zakresie realizacji umowy powierzenia świadczenia usług w ogólnym interesie gospodarczym,

4.5.3.) Główny kod CPV: 79100000-5 - Usługi prawnicze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79110000-8 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3869580,24 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3869580,24 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3869580,24 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Urbanik i Partnerzy - Adwokaci i Radcowie Prawni Spółka Partnerska

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: KMS Legal - Miłosz Surdziel Radca Prawny; Dariusz Michalski Kancelaria Radcy Prawnego; Kancelaria Adwokacka Adwokat Michał Rus

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6342546969

7.3.3) Ulica: Brynowska 66

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-584

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3869580,24 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie podstawowym bez negocjacji, na podstawie art. 275 pkt 1, w związku z art. 359 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.