Ogłoszenie z dnia 2025-01-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00620086/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-27
- 2024/BZP 00623753/01 - Modyfikacja z dnia 2024-11-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa przełącznika sieciowego dedykowanego do pracy w datacenter
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Lubelskie - Lubelskie Centrum Innowacji i Technologii
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 387842118
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mieczysława Karłowicza 4
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-027
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: iwona.mazur@lcit.lubelskie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://lcit.ezamawiajacy.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://lcit.ezamawiajacy.pl/pn/lcit/demand/185016/notice/public/details1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa przełącznika sieciowego dedykowanego do pracy w datacenter2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d66cc9eb-1180-4d12-a203-478c24dc3c20
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00005418
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00094252/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
2.2.4 Zakup przełącznika sieciowego Datacenter
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00620086
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OZP.26.1.72.2024.IWM
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 72466,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa jednej sztuki przełącznika sieciowego dedykowanego do pracy w datacenter. Przełącznik musi umożliwiać łączenie w klaster z drugim takim samym urządzeniem poprzez tzw. wirtualne stackowanie. Urządzenia w klastrze zachowują się jak jedno urządzenie w punktu widzenia protokołów L2 i L3.
Zamawiający dopuści przełącznik sieciowy, który po połączeniu z drugim takim samym urządzeniem w tzw. klaster, nie będzie zachowywać się jak jedno logiczne urządzenie z punktu widzenia protokołów L2 i L3.
W ramach przedmiotowej funkcjonalności Zamawiający informuje, że aktualnie posiada urządzenie Cisco Nexus 9000 C93180YC-FX.
2. Wraz z dostawą przełącznika sieciowego dedykowanego do pracy w datacenter (1 szt.) Wykonawca dostarczy kompatybilne z dostarczonym urządzeniem:
- 4 sztuki modułów optycznych 100Gb QSFP SR ze złączem LC;
- 2 sztuki modułów optycznych 100Gb QSFP LR ze złączem LC.
3. Sprzęt powinien być objęty co najmniej 36 miesięczną gwarancją oraz serwisem producenta, liczonym od podpisania Protokołu Odbioru– bez zastrzeżeń. Szczegóły opis warunków gwarancji i serwisu znajduje się w treści § 9 Istotnych postanowień umowy – stanowiących Załącznik nr 3 do SWZ.
4. Wykonawca oświadcza, że zaoferowany sprzęt w dniu podpisania Protokołu odbioru nie może być przeznaczony przez producenta do wycofania z produkcji lub ze sprzedaży.
5. Wykonawca oświadcza, iż dostarczony przedmiot zamówienia jest sprzętem zakupionym w oficjalnym kanale sprzedaży producenta. Zamawiający zastrzega możliwość weryfikacji powyższego wymogu u przedstawiciela producenta oferowanego rozwiązania.
6. Wykonawca zobowiązuje się zrealizować przedmiot zamówienia w maksymalnym terminie do 10 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy.
7. Miejscem dostawy jest budynek Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie z siedzibą przy ul. Artura Grottgera 4, 20-029 Lublin.
8. Opis przedmiotu zamówienia, w tym warunki i zasady realizacji dostawy stanowi Załącznik nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
9. Szczegółowe warunki realizacji Umowy zawarte zostały w treści Załącznika nr 3 do SWZ - Istotne postanowienia umowy.
10. Wykonawca zapewnia i zobowiązuje się, że korzystanie przez Zamawiającego z dostarczonego przedmiotu zamówienia nie będzie stanowić naruszenia majątkowych praw autorskich osób trzecich, w szczególności Zamawiającemu nie mogą być zaoferowane Sprzęt i oprogramowanie, które jest zarejestrowane w bazach producentów jako przeznaczone do sprzedaży lub sprzedane do innego klienta końcowego.
11. Oferowane rozwiązania w dniu składania ofert nie mogą być przez producenta przeznaczone do wycofania ze sprzedaży
12. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na przedmiot umowy na zasadach określonych w Załączniku 3 – Istotne postanowienia umowy oraz w treści Załącznika 1 – Opis przedmiotu zamówienia.
13. Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień Zamawiającego wynikających z przepisów prawa o rękojmi za wady. Zamawiający uprawniony jest do wykonywania uprawnień z tytułu rękojmi za wady, niezależnie od uprawnień wynikających z gwarancji.
14. Jeżeli dokumenty zamówienia wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie – Zamawiający, zgodnie z art. 99 ust. 5 Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe, cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez Wykonawcę, aby spełnione zostały wymagania stawiane przez Zmawiającego. Materiały i urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem „minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe” Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami produktów/producentów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt w opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach użytkowych i cechach jakościowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach.
15. W każdym przypadku gdy Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia poprzez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
16. W każdym przypadku użycia w SWZ lub dokumentach zamówienia określonej etykiety lub certyfikatu określonych w art. 104 i 105 Pzp, Zamawiający akceptuje także wszystkie inne oznakowania potwierdzające, że roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają wymagania równorzędne.
17. W przypadkach, gdy Wykonawca z przyczyn od niego niezależnych, nie jest w stanie uzyskać określonej przez Zamawiającego etykiety lub certyfikatu potwierdzającego, że ofertowane przez niego roboty budowlane, dostawy czy usługi spełniają równoważne wymagania, Zamawiający w terminie przez siebie wyznaczonym, akceptuje inne środki dowodowe, a w szczególności dokumentację techniczną producenta, o ile Wykonawca udowodni że oferowane przez niego roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają wymagania określonego oznakowania lub określone wymagania wskazane przez Zamawiającego.
18. Użycie w SWZ lub dokumentach zamówienia wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że Zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Zamawiający akceptuje także inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, w przypadku gdy dany Wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu Wykonawcy, oraz pod warunkiem że dany Wykonawca udowodni, że wykonywane przez niego roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają wymogi lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia.
19. Opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
20. Zamawiający nie może odrzucić oferty tylko dlatego, że oferowane dostawy nie są zgodne z normami, ocenami technicznymi, specyfikacjami technicznymi i systemami referencji technicznych, do których opis przedmiotu zamówienia się odnosi, pod warunkiem że Wykonawca udowodni w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-107 Pzp, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone
w opisie przedmiotu zamówienia.
21. Określenie przedmiotu zamówienia za pomocą kodów CPV:
32420000-3 - Urządzenia sieciowe,
32424000-1 - Infrastruktura sieciowa.
22. Postępowanie nie zostało podzielone na części. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć jedną ofertę. Zamówienie zostało podzielone na części z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania. Postępowanie jest przeprowadzane z uwagi na unieważnienie jednej z części postępowania. W ocenie Zamawiającego podział zamówienia może ponieść ryzyko nieefektywnej realizacji dostawy ze względu na konieczność skoordynowania działań różnych Wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia, jednocześnie korzystniejsza finansowo będzie dostawa urządzeń przez jednego Wykonawcę. Brak podziału zamówienia na części nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie mniejszym podmiotom, w szczególności małym i średnim przedsiębiorstwom (nie utrudnia konkurencji).
23. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę nazw podwykonawców jeżeli są już znani. Informacji należy udzielić na Formularzu ofertowym – Załącznik nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 32420000-3 - Urządzenia sieciowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32424000-1 - Infrastruktura sieciowa
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 92932,65 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 114390,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 92932,65 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NETPROF Sp. z o.o. sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7252182760
7.3.3) Ulica: dr. Seweryna Sterlinga 27/29
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 90-212
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 92932,65 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Zamawiający zwiększył kwotę na sfinansowanie zamówienia z kwoty: 90 000,00 zł brutto do kwoty najkorzystniejszej oferty, tj. 92 932,65 zł brutto.
Na podstawie art. 262 Ustawy p.z.p. Zamawiający poinformował Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia w postępowaniu nr OZP.26.1.49.2024.DUB o wszczęciu tytułowego postępowania obejmującego ten sam przedmiot zamówienia, który obejmowała druga część powyższego postępowania.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Wykonanie przeglądów rozszerzonych (pięcioletnich) 32 szt. obiektów mostowych na sieci dróg wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie.
- Dostawa programu do profesjonalnego tworzenia grafiki i rysunków w publikacjach naukowych dla Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie
- Świadczenie usługi fizycznej ochrony mienia Zespołu Szkół Energetycznych im. Prof. Kazimierza Drewnowskiego w Lublinie, ul. Długa 6, 8, 20- 346 Lublin (budynki wraz z gruntem) na lata 2025/2026
- Remont pomieszczenia nr 37 na Wydziale Historii i Archeologii UMCS w Lublinie w systemie zaprojektuj i wybuduj
- Sukcesywna dostawa środków czystości na potrzeby Politechniki Lubelskiej z podziałem na części
- Wybór Generalnego Wykonawcy robót budowlanych w zakresie realizacji zadania pn. Tworzenie nowych ekspozycji w Muzeum Literackim w Nałęczowie oddziale Muzeum Narodowego w Lublinie w celu budowy (...)
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa i montaż urządzeń i oprogramowania" w ramach zadania "Cyberbezpieczny Samorząd w Gminie Sławatycze"
- Modernizacja sieci teleinformatycznej i elektrycznej oraz serwerowni na potrzeby projektu "Rozwój e-usług publicznych dla mieszkańców Gminy Koźmin Wielkopolski"
- Dostawa sprzętu sieciowego CISCO niezbędnego do realizacji Akademii CISCO
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego dla Urzędu Gminy w Mucharzu
- Dostawa urządzeń i oprogramowania zwiększających odporność na cyberataki wraz z wdrożeniem w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczna Gmina Roźwienica"
- Zakup sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem i usługą wdrożenia w ramach programu "Cyberbezpieczny Samorząd"
więcej: Urządzenia sieciowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.