Ogłoszenie z dnia 2023-01-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00484533/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-08
- 2023/BZP 00023471/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Ożarowice i jej jednostek organizacyjnych w latach 2023-2026
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA OŻAROWICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258954
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Dworcowa 15
1.5.2.) Miejscowość: Ożarowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-625
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sabina.mikolajek@ug.ozarowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ozarowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.bip.ozarowice.pl/bipkod/285423221.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Ożarowice i jej jednostek organizacyjnych w latach 2023-20262.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a8ba511d-76ee-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00005364
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00028428/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Ożarowice i jej jednostek organizacyjnych w latach 2023-2026
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00484533
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPIZ.271.19.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 368000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Ożarowice i jej jednostek organizacyjnych w okresie od 1 stycznia 2023 r. do 31 grudnia 2026 r. W skład jednostek organizacyjnych wchodzą:
a) Gmina Ożarowice;
b) Urząd Gminy Ożarowice;
c) Centrum Usług Wspólnych w Tąpkowicach;
d) Przedszkole w Ożarowicach;
e) Przedszkole w Tąpkowicach;
f) Szkoła Podstawowa w Ożarowicach;
g) Szkoła Podstawowa w Tąpkowicach;
h) Szkoła Podstawowa w Zendku;
i) Ośrodek Pomocy Społecznej;
j) Zakład Gospodarki Komunalnej;
k) Żłobek w Tąpkowicach.
2) Przedmiot zamówienia, w tym warunki realizacji zamówienia, określają szczegółowo:
a) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia;
b) Projektowane postanowienia umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 66110000-4 - Usługi bankowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
66000000-0 - Usługi finansowe i ubezpieczeniowe
66112000-8 - Usługi depozytowe
66115000-9 - Usługi transferu płatności międzynarodowych
66172000-6 - Usługi przetwarzania transakcji finansowych i usługi izb rozrachunkowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 381000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 381000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 381000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bank Spółdzielczy w Świerklańcu
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6450015252
7.3.3) Ulica: 3 maja 33
7.3.4) Miejscowość: Świerklaniec
7.3.5) Kod pocztowy: 42-622
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BANK SPÓŁDZIELCZY W ŚWIERKLAŃCU
jakie przetargi wygrała firma
BANK SPÓŁDZIELCZY W ŚWIERKLAŃCU
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 381000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-01 do 2026-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Długoterminowy najem samochodu osobowego
- Najem samochodu osobowego typu VAN z pełną obsługą serwisową oraz ubezpieczeniem komunikacyjnym na potrzeby Radia Gdańsk S.A. w likwidacji.
- Kompleksowe ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Gminy Węgliniec wraz z jednostkami organizacyjnymi oraz NNW członków OSP
- Leasing operacyjny niekonsumencki 1 kompletnego pojazdu specjalistycznego typu "Śmieciarka"
- Bankowa obsługa budżetu Miasta Sulejówek oraz jednostek organizacyjnych wchodzących w skład struktury organizacyjnej Miasta Sulejówek przez okres 2 lat, tj. od dnia 01.01.2026 r. do dnia 31.12.2027 r.
- "Wykonywanie bankowej obsługi budżetu Gminy Trzebinia na okres czterech lat, tj. od 01.01.2026r. do 31.12.2029r".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.