eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnowo Podgórne › rozbudowa Szko³y Podstawowej w Lusówku przy ul. Zespo³owej 1 polegaj±ca na budowie tymczasowej hali sportowej

Porêczenia kontraktowe dla firm startuj±cych w przetargach publicznych




Og³oszenie z dnia 2021-02-04


Powi±zane og³oszenia:
Og³oszenie nr 2021/BZP 00005362 z dnia 2021-02-04

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
rozbudowa Szko³y Podstawowej w Lusówku przy ul. Zespo³owej 1 polegaj±ca na budowie tymczasowej hali sportowej

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Tarnowo Podgórne

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258454

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Poznañska 115

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Tarnowo Podgórne

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-080

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznañski

1.5.7.) Numer telefonu: +48618146221

1.5.8.) Numer faksu: +48618146118

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@tarnowo-podgorne.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.tarnowo-podgorne.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

rozbudowa Szko³y Podstawowej w Lusówku przy ul. Zespo³owej 1 polegaj±ca na budowie tymczasowej hali sportowej

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-74651b0d-66bc-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00005362

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2021-02-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00000342/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.2 rozbudowa szko³y podstawowej w Lusówku przy ul. Zespo³owej 1

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

www.tarnowo-podgorne.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej.2. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do formularzy: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji. 3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal dostêpnym pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP).4. Wykonawca przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, okre¶lone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowi±zuje siê korzystaj±c z miniPortalu przestrzegaæ postanowieñ tego regulaminu.5. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty oraz wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB.6. Za datê przekazania oferty, o¶wiadczeñ, o których mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, podmiotowych ¶rodków dowodowych, przedmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych informacji, o¶wiadczeñ lub dokumentów, przekazywanych w postêpowaniu, przyjmuje siê datê ich przekazania na ePUAP.7. Zamawiaj±cy przekazuje link do postêpowania oraz ID postêpowania jako za³±cznik niniejszej SWZ. Dane postêpowanie mo¿na wyszukaæ równie¿ na Li¶cie wszystkich postêpowañ w miniPortalu klikaj±c wcze¶niej opcjê „Dla Wykonawców” lub ze strony g³ównej z zak³adki Postêpowania.8. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja elektroniczna (inna ni¿ oferta Wykonawcy i za³±czniki do oferty) odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem dedykowanego formularza dostêpnego na ePUAP oraz udostêpnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji). Korespondencja przes³ana za pomoc± tego formularza nie mo¿e byæ szyfrowana. We wszelkiej korespondencji zwi±zanej z niniejszym postêpowaniem Zamawiaj±cy i Wykonawcy pos³uguj± siê numerem og³oszenia (BZP).9. Zamawiaj±cy mo¿e równie¿ komunikowaæ siê z Wykonawcami za pomoc± poczty elektronicznej, email: zp@tarnowo-podgorne.pl 10. Dokumenty elektroniczne, o¶wiadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub o¶wiadczeñ sk³adane s± przez Wykonawcê za po¶rednictwem Formularza do komunikacji jako za³±czniki. Zamawiaj±cy dopuszcza równie¿ mo¿liwo¶æ sk³adania dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ za pomoc± poczty elektronicznej, na adres email: zp@tarnowo-podgorne.pl Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ musi byæ zgody z wymaganiami okre¶lonymi w Rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postepowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.11. Zamawiaj±cy nie przewiduje sposobu komunikowania siê z Wykonawcami w inny sposób ni¿ przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.1. Oferta musi byæ sporz±dzona w jêzyku polskim, w postaci elektronicznej w formacie danych: .pdf, .doc, .docx, .rtf,.xps, .odt i opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.2. Wykonawca w celu poprawnego zaszyfrowania oferty powinien mieæ zainstalowany na komputerze .NET Framework 4.5. Aplikacja dzia³a na platformie Windows (Vista SP2, 7, 8, 10) Aplikacja nie jest dostêpna dla systemu Linux i MAC OS.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e: - administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Tarnowo Podgórne reprezentowana przez Wójta Gminy, ul. Poznañska 115 62-080 Tarnowo Podgórne;- kontakt do inspektora ochrony danych osobowych w Gminie Tarnowo Podgórne: iod@tarnowo-podgorne.pl; - Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu w celu prowadzenia przedmiotowego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, a podstaw± prawn± ich przetwarzania jest obowi±zek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówieñ publicznych spoczywaj±cy na Zamawiaj±cym;- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp; - Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;- obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp; - w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e: - posiada Pani/Pan:− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupe³nienia Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupe³nienia nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników;− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego, a tak¿e nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WOP.271.1.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 1029125,36 PLN

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa szko³y podstawowej w Lusówku przy ul. Zespo³owej 1 polegaj±ca na budowie tymczasowej hali sportowej z szatniami i toaletami w systemie zaprojektuj i wybuduj. Zamówienie obejmuje wykonanie dokumentacji budowlano - wykonawczej wraz z realizacj± zamierzenia inwestycyjnego obejmuj±cego:- Budowê tymczasowej hali sportowej o wymiarach 10x20 m z szatniami i toaletami oraz zagospodarowaniem terenu czê¶ci dzia³ki 309/1 w Lusówku przy ul. Zespo³owej 1,- Budowê niezbêdnej infrastruktury dla potrzeb obiektu i drogi – zewnêtrznych sieci wodno-kanalizacyjnych, sieci deszczowej, drena¿y, je¿eli zaistnieje taka konieczno¶æ oraz wszystkich innych przy³±czy niezbêdnych dla u¿ytkowania wybudowanej hali.- Uporz±dkowanie terenu wraz z jego wyrównaniem oraz usuniêciem wszystkich kolizji wystêpuj±cych na terenie w tym likwidacja zbêdnego uzbrojenia terenu.2. Zamówienie obejmuje: ETAP 1 – opracowanie dokumentacji projektowej obejmuj±cej wykonanie mapy do celów projektowych, projektu budowlano - wykonawczego wraz z zagospodarowaniem (drogi, chodnik, parkingi) terenów przyleg³ych na dzia³ce 309/1 obrêb Lusówko i uzyskaniem pozwolenia na budowê.ETAP 2 – budowa budynku obejmuj±cy wykonanie:- budowy hali tymczasowej z pozosta³± infrastruktur±,- Zakoñczenie prac zwi±zanych z zagospodarowaniem terenu,- Uporz±dkowanie terenu.Zakres rzeczowy zadania bêd±cego przedmiotem przetargu opisany jest szczegó³owo w programie funkcjonalno-u¿ytkowym za³±czonym do SWZ. Wykonawca zastosuje materia³y o parametrach technicznych, konstrukcyjnych i u¿ytkowych nie gorszych od podanych w programie funkcjonalno-u¿ytkowym.3. Wszystkie prace winny byæ zrealizowane zgodnie z programem funkcjonalno-u¿ytkowym, obowi±zuj±cymi przepisami, sztuk± budowlan±, nale¿yt± staranno¶ci±, Polskimi Normami oraz dokumentami przekazanymi przez Zamawiaj±cego. 4. Wymagany przez Zamawiaj±cego okres rêkojmi i gwarancji, liczony od daty koñcowego odbioru robót: - minimum 60 miesiêcy na przedmiot zamówienia wykonanego w ramach etapu 2, - 60 miesiêcy na wykonane prace projektowe.W przypadku wyd³u¿enia okresu gwarancji jednoczesnemu wyd³u¿eniu ulega okres rêkojmi.Wykonawca w okresie rêkojmi i gwarancji jest zobowi±zany na swój koszt do przeprowadzania serwisu i konserwacji wszystkich zamontowanych w budynku urz±dzeñ technicznych (³±cznie z wymian± materia³ów eksploatacyjnych) zgodnie z warunkami gwarancji przekazanymi Zamawiaj±cemu w dokumencie gwarancyjnym w dniu odbioru.5. Wykonawca sporz±dzi dokumentacjê powykonawcz± w dwóch egzemplarzach.6. Wykonawca musi wskazaæ w ofercie, które elementy zamówienia zamierza powierzyæ do wykonania podwykonawcom. 7. Przedmiot zamówienia zosta³ okre¶lony we Wspólnym S³owniku Zamówieñ symbolami: 71220000-6, 71221000-3, 71242000-6, 71247000-1, 71248000-8, 45000000-7, 45100000-8, 45212220-4, 45223210-1, 45212200-8, 45111291-4.8. Do obowi±zku i na koszt Wykonawcy nale¿y tak¿e: - zorganizowanie i zabezpieczenie placu budowy, - zabezpieczenie w³a¶ciwego nadzoru nad przestrzeganiem przepisów BHP i p. po¿., - pokrycie wszystkich kosztów zwi±zanych z uzyskaniem ¶wiadectw na materia³y, wyroby i urz±dzenia, - zap³ata op³at za sk³adowanie odpadów,- przygotowanie i przekazanie Zamawiaj±cemu dokumentacji powykonawczej,- usuniêcie wszelkich wad i usterek stwierdzonych przez Inspektora Nadzoru w trakcie trwania i odbioru robót w uzgodnionym przez Strony terminie, nie d³u¿szym jednak ni¿ termin technicznie uzasadniony konieczny do ich usuniêcia,- likwidacja skutków oddzia³ywania procesu budowlanego na otoczenie budowy.9. Zamawiaj±cy stosownie do art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez wykonawcê lub podwykonawcê na podstawie stosunku pracy osób wykonuj±cych czynno¶ci w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób okre¶lony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040, 1043 i 1495).Art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy : Przez nawi±zanie stosunku pracy pracownik zobowi±zuje siê do wykonywania pracy okre¶lonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcê, a pracodawca – do zatrudnienia pracownika za wynagrodzeniem.9.1. Rodzaj czynno¶ci zwi±zanych z realizacj± zamówienia, których dotycz± wymagania zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez wykonawcê lub podwykonawcê osób wykonuj±cych czynno¶ci w trakcie realizacji zamówienia: czynno¶ci robotników budowlanych opisane w przedmiarze robót.Zamawiaj±cy wymaga, aby osoby realizuj±ce przedmiot zamówienia, które wykonywaæ bêd± czynno¶ci faktycznie zwi±zane z przedmiotem zamówienia opisane w specyfikacji warunków zamówienia by³y zatrudnione na podstawie umowy o pracê.W przypadku rozwi±zania stosunku pracy przed zakoñczeniem zamówienia, zobowi±zuje siê do niezw³ocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby, je¿eli jest to konieczne, aby zachowaæ ci±g³o¶æ robót.9.2. Sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób:Wykonawca w terminie do 5 dni roboczych licz±c od dnia zawarcia umowy bêdzie zobowi±zany do przedstawienia Zamawiaj±cemu dokumentów potwierdzaj±cych sposób zatrudnienia ww. osób (wykaz pracowników): o¶wiadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu pracownika na podstawie umowy o pracê zawieraj±ce: imiê i nazwisko zatrudnionego pracownika, datê zawarcia umowy o pracê, rodzaj umowy o pracê i zakres obowi±zków pracownika, pod rygorem kar umownych za podanie nieprawdziwych danych lub braku aktualizacji listy pracowników w przypadku wyst±pienia zmian osobowych. 9.3. Uprawnienia Zamawiaj±cego w zakresie kontroli spe³niania przez wykonawcê wymagañ, zwi±zanych z zatrudnieniem tych osób oraz sankcji z tytu³u niespe³nienia tych wymagañ:a) sposób udokumentowania zatrudnienia ww. osób:a1) roboty budowlane bêd± ¶wiadczone w szczególno¶ci przez osoby wymienione w wykazie pracowników wykonuj±cych czynno¶ci w trakcie realizacji zamówienia, a2) Wykonawca na ka¿de pisemne ¿±danie Zamawiaj±cego w terminie do 5 dni roboczych przedk³ada³ bêdzie Zamawiaj±cemu raport stanu i sposobu zatrudnienia ww. osób, przedk³ada³ dowody odprowadzenia sk³adek ZUS, przez ca³y okres realizacji zamówienia lub kopiê dowodu potwierdzaj±cego zg³oszenie pracownika przez pracodawcê do ubezpieczeñ, zanonimizowan± w sposób zapewniaj±cy ochronê danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych, po¶wiadczon± za zgodno¶æ z orygina³em kopiê umowy o pracê zatrudnionego pracownika.b) sankcje z tytu³u niespe³nienia wymagañ w zakresie zatrudnienia:b1) W przypadku nie przedstawienia w terminie informacji, o której mowa w pkt. 9.2. i 9.3. SWZ lub podanie nieprawdziwych danych lub braku aktualizacji listy pracowników w przypadku wyst±pienia zmian osobowych, wykonawca bêdzie ka¿dorazowo p³aci³ Zamawiaj±cemu karê w wysoko¶ci 2 000 z³.b2) W przypadku dwukrotnego nie wywi±zania siê z obowi±zku wskazanego w pkt. 9.2. i 9.3. lub zmiany sposobu zatrudnienia wskazanych osób, Zamawiaj±cy ma prawo od umowy odst±piæ i naliczyæ karê umown±, o której mowa w §8 ust. 1 lit. d projektu umowy.b3) w przypadku niezatrudnienia, przy realizacji zamówienia, osób na umowê o pracê, wymaganych przez Zamawiaj±cego, Wykonawca bêdzie zobowi±zany do zap³acenia kary umownej Zamawiaj±cemu, w wysoko¶ci 0,01% wynagrodzenia, o którym mowa w § 5 ust. 1 umowy, za etap prac, w którym wymogu zatrudnienia nie dochowa³,b4) w uzasadnionych przypadkach, z przyczyn niele¿±cych po stronie wykonawcy, mo¿liwe jest zast±pienie ww. osoby lub osób innymi osobami pod warunkiem, ¿e spe³nione zostan± wszystkie powy¿sze wymagania co do sposobu zatrudnienia na okres realizacji zamówienia okre¶lone przez wykonawcê w ofercie.b5) w przypadku uzasadnionych w±tpliwo¶ci co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcê lub podwykonawcê, zamawiaj±cy mo¿e zwróciæ siê o przeprowadzenie kontroli przez Pañstwow± Inspekcjê Pracy.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowê

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych

45212220-4 - Roboty budowlane zwi±zane z wielofunkcyjnymi obiektami sportowymi

45223210-1 - Roboty konstrukcyjne z wykorzystaniem stali

71220000-6 - Us³ugi projektowania architektonicznego

71221000-3 - Us³ugi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych

71242000-6 - Przygotowanie przedsiêwziêcia i projektu, oszacowanie kosztów

71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 105 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ udzielenia zamówienia na zasadach okre¶lonych w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówieñ publicznych do 30% warto¶ci zamówienia podstawowego, polegaj±cego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, w szczególno¶ci instalacji sanitarnych, elektrycznych, robót drogowych, robót wykoñczeniowych (malarskie, posadzkarskie, itp.), konstrukcyjne na warunkach wynikaj±cych z umowy dla zamówienia podstawowego z zastrze¿eniem zmian terminów realizacji oraz cen po przeprowadzonych negocjacjach.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert szczegó³owo opisano w rozdziale XVI SWZ.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia publicznego mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± poni¿sze warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:a) Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie wykona³ co najmniej 2 roboty polegaj±ce na budowie obiektu budowlanego o warto¶ci minimum 400 000,00 z³ brutto ka¿da, oraz potwierdz±, ¿e roboty te zosta³y wykonane nale¿ycie;b) Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e, ¿e dysponuje kierownikiem (kierownikami) budowy posiadaj±cym stosowne uprawnienia budowlane (wymagane uprawnienia: konstrukcyjno-budowlane; instalacyjne w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych; instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych).Ocena spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu zostanie dokonana zgodnie z formu³±: „spe³nia-nie spe³nia” na podstawie z³o¿onych o¶wiadczeñ, dokumentów wymaganych przez Zamawiaj±cego. Niespe³nienie chocia¿ jednego z ww. warunków skutkowaæ bêdzie odrzuceniem oferty Wykonawcy.2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia warunek dotycz±cy zdolno¶ci technicznej lub zawodowej, o którym mowa powy¿ej w pkt. 1 ppkt. a) SWZ zostanie spe³niony wy³±cznie, je¿eli co najmniej jeden z wykonawców spe³ni warunek samodzielnie. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. W takim przypadku wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonaj± poszczególni wykonawcy. 4. W przypadku polegania Wykonawcy na zasobach podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, warunek dotycz±cy zdolno¶ci technicznej i zawodowej, o którym mowa powy¿ej w pkt. 1 ppkt. a) SWZ zostanie spe³niony wy³±cznie, je¿eli co najmniej jeden podmiot udostêpniaj±cy zasoby spe³ni warunek samodzielnie. 5. Wykonawcy mog± polegaæ na zdolno¶ciach podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, je¶li podmioty te wykonaj± roboty budowlane, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. W takim przypadku Wykonawca do³±cza do oferty zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca realizuj±c zamówienie bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów. Wymagany zakres zobowi±zania okre¶la art. 118 ust. 4 ustawy Pzp.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiaj±cy nie ¿±da z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych aktualnych na dzieñ ich z³o¿enia:a) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty - wg za³±cznika do SWZ,b) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonywania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie dysponowania tymi osobami – wg za³±cznika do SIWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Zamawiaj±cy nie ¿±da z³o¿enia przedmiotowych ¶rodków dowodowych.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Do oferty nale¿y do³±czyæ:a. Pe³nomocnictwo upowa¿niaj±ce do z³o¿enia oferty, o ile ofertê sk³ada pe³nomocnik;b. Pe³nomocnictwo dla pe³nomocnika do reprezentowania w postêpowaniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert sk³adanych przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia;c. O¶wiadczenie Wykonawcy o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu – wzór o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu stanowi za³±cznik nr 2 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu sk³ada ka¿dy z Wykonawców.d. O¶wiadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania - wzór o¶wiadczenia o niepodleganiu wykluczeniu stanowi Za³±cznik nr 3 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie o niepoleganiu wykluczeniu sk³ada ka¿dy z Wykonawców.e. zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbêdnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia wraz z o¶wiadczeniami tego podmiotu, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu i spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie w jakim Wykonawca powo³uje siê na jego zasoby (je¿eli wykonawca powo³uje siê na zasoby podmiotu trzeciego); f. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie publiczne, wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonaj± poszczególni wykonawcy.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia warunek dotycz±cy zdolno¶ci technicznej lub zawodowej, o którym mowa rozdziale VIII pkt. 1 ppkt. a) SWZ zostanie spe³niony wy³±cznie, je¿eli co najmniej jeden z wykonawców spe³ni warunek samodzielnie. 2. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. W takim przypadku wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonaj± poszczególni wykonawcy. 3. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców o¶wiadczenia, o których mowa w rozdziale VIII pkt. 6 SWZ, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw do wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.4. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o zamówienie publiczne musz± ustanowiæ pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Z uwagi na fakt, ¿e warto¶æ pola nie mo¿e byæ d³u¿sza ni¿ 4000 znaków, Zamawiaj±cy informuje, ¿e przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmian postanowieñ umowy zawartej z wybranym wykonawc±, na podstawie art. 455 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp, w przypadkach okre¶lonych w paragrafie 3 projektu umowy

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-02-19 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Adres skrytki EPUAP Zamawiaj±cego: /8q46m8jog4/SkrytkaESP

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-02-19 10:15

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-03-19

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

1. Zamówienie nale¿y wykonaæ w terminie:Etap 1 – do 9 tygodni od zawarcia umowy,Etap 2 – do 6 tygodni od uzyskania pozwolenia na budowê.Zamawiaj±cy przeka¿e Wykonawcy plac budowy w terminie do 7 dni od dnia zawarcia umowy.
2021-02-04 Biuletyn Zamówieñ PublicznychOg³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.