Ogłoszenie z dnia 2023-01-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00469846/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu komputerowego.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Ekspertyz Sądowych im. Prof. dra Jann Sehna
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 120877693
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Westerplatte 9
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-033
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: 126185700
1.5.8.) Numer faksu: 124228900
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ies@ies.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ies.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.gov.pl/web/ies/zamowienia-publiczne3, https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Badania naukowe i prace rozwojowe w dziedzinie nauk przyrodniczych i technicznych.
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu komputerowego.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5039f049-708c-11ed-abdb-a69c1593877c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00005357
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00046486/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.13 Dostawa sprzętu komputerowego.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00469846/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AG.240.16.2022.BM
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 121951,22 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż,dostarczenie fabrycznie nowych sześciu komputerów przenośnych wraz z oprogramowaniem.4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne
4.5.5.) Wartość części: 107317,07 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowej stacji roboczej wraz z oprogramowaniem.4.5.3.) Główny kod CPV: 30214000-2 - Stacje robocze
4.5.5.) Wartość części: 6504,06 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Złożona jedyna oferta podlega odrzuceniu - oferta nie została podpisana.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Dla części 2 postępowania nie wpłynęła żadna oferta.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Dla części 1 złożono ofertę niepodlegającą ocenie- oferta niepodpisana.
Dla części 2 nie złożono żadnej oferty.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- dostawa zestawu składającego się z szybkiej kamery z dwoma wymiennymi obiektywami wraz ze źródłem światła (2 szt.) oraz niezbędnymi statywami i akcesoriami - KC-zp.272-188/23
- Doświetlenie przejścia dla pieszych przy skrzyżowaniu ulic Wysłouchów / Turniejowa w Krakowie w ramach programu budowy sygnalizacji świetlnych oraz doświetleń przejść dla pieszych (...)
- Remont łazienek w budynku Szkoły Podstawowej nr 119 w Krakowie przy ul. Czerwieńskiego 1
- Dostawa odczynników laboratoryjnych - część I
- Remont pomieszczeń w budynku Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie, zlokalizowanym w Rząsce przy ul. Krakowskiej 11 (budynek B).
- Dostawa, montaż i uruchomienie instalacji fotowoltaicznej (mikroinstalacji) o mocy instalacji do 40 kW.
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup i dostawa narzędzi IT do bezpiecznego łącza sieciowego wspomagające procesy komunikacji i rekrutacji w tym online"
- Dostawa sprzętu komputerowego i budowa sieci LAN w budynku Urzędu Gminy w Sławnie w ramach projektu "Cyfrowa Gmina". W podziale na dwie części
- Cyfrowa Gmina
- Zakup sprzętu, oprogramowania z uruchomieniem dla Urzędu Miejskiego w Brzozowie w ramach programu Cyfrowa Gmina
- Dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego, oprogramowania oraz usług informatycznych w ramach projektu Cyfrowa Gmina
- Dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego w ramach realizacji projektu Cyfrowa Gmina - "Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT -EU"
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.