Ogłoszenie z dnia 2024-01-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00517285/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-28
- 2024/BZP 00253643/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi odbierania i zagospodarowania stałych odpadów komunalnych: niesegregowanych i segregowanych z kompleksów administrowanych przez 41 BLSz w 2024roku Nr 69/23/P”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 41. Baza Lotnictwa Szkolnego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 061456920
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Brygady Pościgowej 5
1.5.2.) Miejscowość: Dęblin
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-521
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 41blsz.przetargi@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.41blsz.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/41blsz/module/lista_zadan1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usługi odbierania i zagospodarowania stałych odpadów komunalnych: niesegregowanych i segregowanych z kompleksów administrowanych przez 41 BLSz w 2024roku Nr 69/23/P”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-25686d5f-8d1e-11ee-9fb5-3edbb70f45bd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00005341
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00012131/21/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.26 ODBIÓR I UTYLIZACJA ODPADÓW KOMUNALNYCH (SEGREGOWANYCH I NIESEGREGOWANYCH)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00517285
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 69/23/P
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 328600,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE I – świadczenie usługi odbierania i zagospodarowania stałych odpadów komunalnych: niesegregowanych (zmieszanych) i odpadów komunalnych segregowanych typu szkło, papier i tektura oraz metale i tworzywa sztuczne z kompleksów administrowanych przez 41.Bazę Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie: Lotnisko Dęblin, Twierdza Dęblin, Stawy, Niebrzegów gm. Puławy, Klikawa gm. Puławy, WCR Puławy gm. Puławy, Stężyca gm. Stężyca, Jagodne gm. Stanin.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa SWZ oraz:
a) w ZADANIU I:
- Załącznik Nr 1 do SWZ tj. formularz ofertowy;
- Załącznik Nr 2a do SWZ tj. szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania I;
- Załącznik Nr 2c do SWZ tj. wykaz miejsc postoju pojemników na odpady komunalne niesegregowane i segregowane z planowanym harmonogramem ich odbioru dla Zadania I;
- Załącznik Nr 3a do SWZ tj. projektowane postanowienia umowy dla Zadania I;
4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
90513200-8 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich
90500000-2 - Usługi związane z odpadami
90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami
4.5.5.) Wartość części: 337608,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE II – świadczenie usługi odbierania i zagospodarowania stałych odpadów komunalnych: niesegregowanych (zmieszanych) i odpadów komunalnych segregowanych typu szkło, papier i tektura oraz metale i tworzywa sztuczne z kompleksu administrowanego przez 41.Bazę Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie: Bezwola gmina Wohyń.5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa SWZ oraz:
b) w ZADANIU II:
- Załącznik Nr 1 do SWZ tj. formularz ofertowy;
- Załącznik Nr 2b do SWZ tj. szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania II;
- Załącznik Nr 2d do SWZ tj. wykaz miejsc postoju pojemników na odpady komunalne niesegregowane i segregowane z planowanym harmonogramem ich odbioru dla Zadania II;
- Załącznik Nr 3b do SWZ tj. projektowane postanowienia umowy dla Zadania II;
4.5.3.) Główny kod CPV: 90511100-3 - Usługi gromadzenia stałych odpadów miejskich
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
90513200-8 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich
90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami
4.5.5.) Wartość części: 17280,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 327888,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 327888,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 327888,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PreZero Service Wschód Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9482007435
7.3.3) Ulica: Wrocławska 3
7.3.4) Miejscowość: Radom
7.3.5) Kod pocztowy: 26-600
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Miejski Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. Dęblinie ul. Towarowa 2D, 08-530 Dęblin, NIP 7162515927 w zakresie świadczenia usługi wywozu odbierania i zagospodarowania stałych odpadów komunalnych: niesegregowanych i segregowanych typu szkło, papier i tektura, metale i tworzywa sztuczne.
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PREZERO SERVICE WSCHÓD SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PREZERO SERVICE WSCHÓD SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3278880,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17280,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17280,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17280,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Komunalny Pryzmat Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8351001392
7.3.3) Ulica: Wohyń
7.3.4) Miejscowość: Wohyń
7.3.5) Kod pocztowy: 21-310
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17280,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z DĘBLINA
- Realizacja usług pod nazwą "Ochrona osób i mienia w Muzeum Sił Powietrznych w Dęblinie, z siedzibą przy ul. Lotników Polskich 1 w Dęblinie"
- Sukcesywny, bezgotówkowy zakup paliw ciekłych do zbiorników przenośnych oraz pojazdów służbowych
- "Wykonanie usługi w zakresie przeglądu i naprawy zabudowy pojazdu specjalnego - pożarniczego marki SCANIA G440CB 6x6EHZ dla WSP Dęblin." SPRAWA NR 17/25/P
- Konserwacja wentylacji mechanicznych i klimatyzacji zainstalowanych w budynkach LAW
- WykonanieUsługiObejmująceZakresemPrzeglądyTech.,CzynKonserwac, NaprawySyst.SSP,Oddym,Oświetl.Ewakuac,SystemówDetekcjiGazówOraz StałychUrządzeńGaśniczychWbud.adm.przez41BLSzwDęblinieZpodzNa zadania
więcej: przetargi w Dęblinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Grabica w 2025 r.
- Odbiór odpadów medycznych i żywnościowych z jednostek i komórek organizacyjnych Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobucku
- Zamówienie na usługi usunięcia i przekazania do unieszkodliwienia odpadów zawierających azbest o kodach 17 06 01 i 17 06 05, zgromadzonych na terenie Powiatu Nowosądeckiego.
- Rozbiórka budynków nr 232 i nr 233 oraz suwnicy wraz z podtorzem w kompleksie wojskowym przy ul. Dworcowej 6A w Grupie gm. Dragacz - 32/2025
- Likwidacja dzikich wysypisk zlokalizowanych na terenie Miasta Zabrze.
- Utylizacja i wywóz odpadów medycznych oraz komunalnych dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Bytomiu"
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.