Ogłoszenie z dnia 2024-01-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00553725/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi cateringowe i hotelowe dla Centrum Promocji Lasów Państwowych w Goraju Zamku im. prof. Jana Szyszko w 2024 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Skarb Państwa, Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Krucz
1.3.) Oddział zamawiającego: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Krucz
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570064412
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Krucz 28
1.5.2.) Miejscowość: Lubasz
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-720
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.7.) Numer telefonu: 672551825
1.5.8.) Numer faksu: 672551878
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: krucz@pila.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://krucz.pila.lasy.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.pila.lasy.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Gospodarka leśna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi cateringowe i hotelowe dla Centrum Promocji Lasów Państwowych w Goraju Zamku im. prof. Jana Szyszko w 2024 roku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f96c8654-9a89-11ee-953e-c2ea26915e21
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00005334
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00226290/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Usługi cateringowe i hotelowe dla Centrum Promocji Lasów Państwowych w Goraju Zamku im. prof. Jana Szyszko w 2024 roku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00553725
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SA.270.2.11.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są: „Usługi cateringowe i hotelowe dla Centrum Promocji Lasów Państwowych w Goraju Zamku im. prof. Jana Szyszko w 2024 roku”. Centrum Promocji Lasów Państwowych w Goraju Zamku im. prof. Jana Szyszko zwane jest dalej również „CPLP” lub „CPLP Goraj Zamek”.
1.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczono w Załączniku nr 2 do SWZ „Opis Przedmiotu Zamówienia”.
1.2. Zamówienie obejmuje: usługi cateringu składające się z realizacji zamówień cząstkowych, dziennych, obejmujących przygotowanie, dostarczenie i rozdysponowanie posiłków w CPLP Goraj Zamek oraz usługi hotelarskie tj. zabezpieczenie noclegów dla uczestników szkoleń i prowadzących szkolenia organizowanych przez Zamawiającego wraz z wyżywieniem w stopniu tego wymagającym poza siedzibą CPLP w obiekcie Wykonawcy oraz udostępnienie sali szkoleniowej w obiekcie Wykonawcy. Zamawiający wymaga, aby usługa hotelarska, udostępnienie sali/sal na szkolenia wraz z wyżywieniem realizowana była w jednej lokalizacji, w obiekcie Wykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55120000-7 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji
55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 371733 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 371733 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 371733 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PORTUS Ośrodek Szkoleniowo-Rekreacyjny MARCIN BŁĘDZKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7632039796
7.3.3) Ulica: Przystań
7.3.4) Miejscowość: Lubasz
7.3.5) Kod pocztowy: 64-720
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 371733 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI LUBASZ
więcej: przetargi LUBASZ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi restauracyjne na rzecz uczniów Szkoły Podstawowej nr 23 im. Gen. Stefana "Grota" Roweckiego we Wrocławiu
- Usługi towarzyszące szkoleniom wyjazdowym na potrzeby Sądu Apelacyjnego w Warszawie
- Świadczenie usługi hotelarskiej i gastronomicznej podczas imprezy muzycznej pn. "31 Pol´and Rock Festival".
- Organizacja pracy, gospodarowanie środkami Funduszu Pracy, obsługa kadrowa pracowników PUP, windykacja nienależnie pobranych świadczeń w oparciu o ustawę rynku pracy i służbach zatrudnienia
- "ŚWIADCZENIE USŁUG CATERINGOWYCH na potrzeby uczniów SZKOŁY PODSTAWOWEJ nr 12 przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 2 w Gliwicach, ul. Kopernika 63 ROK SZKOLNY 2025/2026"
- Organizacja i pobyt zgrupowania szkoleniowego dla członków grupy teatralnej Kloszart Akademickiego Centrum Kultury Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
więcej: Hotelarskie usługi noclegowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.