Ogłoszenie z dnia 2021-02-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00006406/01 - Wynik z dnia 2021-02-10
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00005162 z dnia 2021-02-03 |
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
ZAKUP, MAGAZYNOWANIE I DOSTAWA SOLI DROGOWEJ NA POTRZEBY ZIMOWEGO UTRZYMANIA DRÓG NA TERENIE GMINY MIASTO ELBLĄG W SEZONIE 2020/2021.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Elbląskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367431388
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: szańcowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Elbląg
1.5.3.) Kod pocztowy: 82-300
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.7.) Numer telefonu: +48552326408
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: epgk@epgk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.epgk.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Spółka prawa handlowego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Utrzymanie porządku i czystości na rzecz GME
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ZAKUP, MAGAZYNOWANIE I DOSTAWA SOLI DROGOWEJ NA POTRZEBY ZIMOWEGO UTRZYMANIA DRÓG NA TERENIE GMINY MIASTO ELBLĄG W SEZONIE 2020/2021.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f0c0e5d8-6612-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00005162
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-02-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.epgk.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP. 12. W postępowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja elektroniczna ( inna niż oferta Wykonawcy i załączniki do oferty ) odbywa się elektronicznie za pośrednictwem formularza dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal (formularz do komunikacji ). 14. Sposób sporządzania dokumentów elektronicznych , oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020 roku „W sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji orz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie”
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: www.epgk.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP-1/EPGK/2021/D/PN
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup, magazynowanie i dostawa soli drogowej na potrzeby zimowego utrzymania dróg na terenie Gminy Miasto Elbląg w sezonie 2020/2021Dostawy realizowane będą sukcesywnie w miarę potrzeb zgodnie ze składanym zapotrzebowaniem przez Zamawiającego z terminem realizacji zgodnie ze złożoną ofertą Wykonawcy. Sól wykorzystana zostanie do wykonania mieszanek piaskowo-solnych i posypywania nawierzchni dróg i chodników. Zawartość chlorku sodowego: min. 94%, inne wymagania zgodne z PN-86/C-84081.02.
4.2.6.) Główny kod CPV: 34927100-2 - Sól drogowa
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
w maksymalnej ilości 1000 Mg, są opcjonalne i będą realizowane etapami według potrzeb Zamawiającego, przy czym minimalna wielkość każdej kolejnej dostawy w danym etapie wyniesie 8 Mg.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-03-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena - 60% Czas dostawy - 30% Termin płatności – 10%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: czas dostawy, termin płatności
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy :1.1. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 oraz 109 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP1.2. Spełniają warunki udziału w postępowaniu , dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej :a) Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy wykazali, że wykonali lub wykonują należycie, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, przynajmniej jedną dostawę, zbliżoną zakresem do dostaw objętych przedmiotem zamówienia, czyli związaną z okresowymi lub ciągłymi łącznymi dostawami soli drogowej o wartości nie mniejszej niż 150.000,00 zł brutto każda. b) Wykonawca winien dysponować transportem umożliwiającym dostawę przedmiotu zamówienia oraz możliwości rozładunku w miejscu wskazanym przez Zamawiającego oraz posiadać powierzchnię magazynową, na której zabezpieczona będzie sól drogowa w pogotowiu magazynowym w ilości 500 ton.5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: • wykaz dostaw wykonanych lub wykonywanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których te dostawy zostały wykonane, wraz z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane lub są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.• wykaz sprzętu i zaplecza technicznego – załącznik nr 4• dokumenty stwierdzające, że sól drogowa przewidziana do realizacji dostaw spełnia odpowiednie normy techniczne i jakościowe: a) opinii Instytutu Badawczego Dróg i Mostów, z której będzie wynikać, że oferowana do sprzedaży sól(chlorek sodowy) może być stosowana do posypywania nawierzchni drogowych w zimowym utrzymaniu dróg itp, b) atestu Państwowego Zakładu Higieny potwierdzającego, że produkt oferowany w ramach przetargu odpowiada wymaganiom higienicznym z przeznaczeniem w drogownictwie do zwalczania śliskości zimowej itp
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-02-10 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: ePUAP na adres Elektronicznej Skrzynki Podawczej (ESP) : /EPGKElblag/SkrytkaESP
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-02-10 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
2021-02-03 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z ELBLĄGA
- Remont instalacji gazowych w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych w Elblągu.
- Dostawa przełączników sieciowych wraz z oprzyrządowaniem dla Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu
- Dostawa aparatury i przyrządów do diagnozy zaburzeń zmysłów dla Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu
- Przebudowa przepustu w ciągu drogi leśnej nr inw. 220/222 oddz. 183 Leśnictwo Górki w miejscowości Kadyny
- Ochrona fizyczna osób, obiektów, terenów i mienia Muzeum Arch.-Hist. w Elblągu, ul. Bulwar Zygmunta Augusta 11, oraz monitoring sys. SWiN, sygnalizacji alarmu pożarowego (SAP).
- "Ochrona fizyczna osób i mienia w budynkach Sądu Okręgowego w Elblągu, w budynku Sądu Rejonowego w Działdowie i w Nowym Mieście Lubawskim " - 2024/2026 - na 24 m.
więcej: przetargi w Elblągu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.