Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00311724/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-13
- 2021/BZP 00322402/01 - Modyfikacja z dnia 2021-12-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkanych położonych na terenie Gminy Gozdnica od 01.01.2022r. do 31.12.2022r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Gozdnica
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770818
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ceramików
1.5.2.) Miejscowość: Gozdnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 68-130
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 683601076
1.5.8.) Numer faksu: 683601076
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@gozdnica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gozdnica.bip.net.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gozdnica.bip.net.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkanych położonych na terenie Gminy Gozdnica od 01.01.2022r. do 31.12.2022r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9a669884-5bf6-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00005154
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00009549/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkanych położonych na terenie Gminy Gozdnica od 01.01.2022r. do 31.12.2022r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00311724/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GM.271.9.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 406893,03 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkanych położonych na terenie Gminy Gozdnica w zakresie:
1.1. Odbioru od właścicieli nieruchomości zamieszkanych każdej ilości niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych, a także selektywnie zebranych odpadów komunalnych w tym:
− papier i tektura (15 01 01; 20 01 01),
− szkło i odpady opakowaniowe ze szkła (15 01 07; 20 01 02),
− tworzywa sztuczne, metale i opakowania wielomateriałowe, w tym po chemii gospodarczej (15 01 02; 20 01 39; 15 01 04; 20 01 40; 15 01 05),
− odpady ulegające biodrgradacji (20 02 01)
− meble i inne odpady wielkogabarytowe (20 03 07)
Wyżej wymienione odpady będą odbierane sprzed posesji zamieszkanych.
1.2. Odbioru odpadów z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych z podziałem na frakcje:
a) przeterminowane leki i chemikalia (20 01 32, 20 01 31, 15 01 10, 20 01 13)),
b) zużyte baterie i akumulatory (20 01 34),
c) zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny (20 01 36, 20 01 23, 20 01 35),
d) meble i inne odpady wielkogabarytowe (20 03 07)
e) odpady budowlane i rozbiórkowe (17 01 01, 17 01 02, 17 01 07, 17 09 04),
f) zużyte opony (16 01 03),
g) tekstylia, odzież (20 01 10, 20 01 11)
h) odpady ulegające biodegradacji (20 02 01),
i) papier i tektura (15 01 01; 20 01 01),
j) szkło i odpady opakowaniowe ze szkła (15 01 07; 20 01 02),
k) tworzywa sztuczne, metale i opakowania wielomateriałowe (150102),
l) inne odpady niebezpieczne wydzielone ze strumienia odpadów komunalnych ( w tym 20 01 21).
1.3. Wszystkie ww. frakcje należy odbierać w sposób selektywny, tj. każdą frakcję osobno, bez mieszania posegregowanych już odpadów komunalnych.
Transport zebranych odpadów odbywać się będzie do instalacji odzysku i unieszkodliwiania odpadów wybranej w osobnym postępowaniu tj.
Zakład Zagospodarowania Odpadów Sp. z o.o.
Marszów 50 A
68-200 Żary
Powyższe nie dotyczy frakcji wymienionych w punkcie 1.2 litery: a, b, c, g, l, które Wykonawca odbierze i zagospodaruje w ramach zaoferowanej ceny we własnym zakresie.
Selektywna zbiórka będzie się odbywać w systemie pojemnikowo-workowym. Zamawiający dopuszcza możliwość odbioru odpadów segregowanych jednym wyspecjalizowanym pojazdem nie dokonując mieszania poszczególnych frakcji odpadów selektywnie zebranych.
1.4. Wyposażenia nieruchomości zamieszkanych w pojemniki do gromadzenia zmieszanych (niesegregowanych) odpadów komunalnych, oraz w worki lub pojemniki do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych, przy czym do gromadzenia selektywnie zebranych odpadów należy dostarczyć:
a) w terenie zabudowy wielorodzinnej, w której zamieszkuje 20 osób lub więcej – pojemniki b) w terenie zabudowy wielorodzinnej, w której zamieszkuje poniżej 20 osób – pojemniki lub worki
c) na terenie zabudowy jednorodzinnej - worki
Wyposażyć PSZOK w pojemniki 1100 l i KP-7 według potrzeb oraz w mniejsze pojemniki na pozostałe frakcje.
1.5. Sprawozdawczości.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
90513100-7 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych
90514000-3 - Usługi recyklingu odpadów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 439444,47 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 439444,47 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 439444,47 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakłady Usługowe Zachód Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 630144837
7.3.3) Ulica: ul. Robocza
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 61-517
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁADY USŁUGOWE ZACHÓD SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁADY USŁUGOWE ZACHÓD SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 439444,47 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-01 do 2022-12-31PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wraz z dostawą i montażem doposażenia dodatkowego do Gminnego Klubu Seniora w Trzcianie i Dziennego Domu Pomocy w Bratkowicach
- Sukcesywny odbiór, transport i utylizacja produktów ubocznych pochodzenia zwierzęcego Kat I i Kat II.
- Dostawa nowych kontenerów do zbiórki odpadów
- Dostawa kontenerów do gromadzenia odpadów dla Międzygminnego Kompleksu Unieszkodliwiania Odpadów ProNatura Sp. z o.o.
- ZAGOSPODAROWANIE W ROKU 2024, SELEKTYWNIE ZBIERANYCH ODPADÓW KOMUNALNYCH WIELKOGABARYTOWYCH O KODZIE 20 03 07
- Odbiór i dalsze zagospodarowanie odpadów wielkogabarytowych ( kod odpadu 20 03 07 ) z Instalacji Komunalnej w Woli Pawłowskiej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.