Ogłoszenie z dnia 2023-01-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00474034/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
"Monitoring miejski - Budżet Obywatelski" - w ramach Monitoring /ul. Senatorska, Woziwodzka, Dworna/ - BO oraz Monitoring ul. Os. Bohaterów Monte Cassino 1 BO
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO ŁOMŻA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450669921
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Stary Rynek 14
1.5.2.) Miejscowość: Łomża
1.5.3.) Kod pocztowy: 18-400
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński
1.5.7.) Numer telefonu: 862156882
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: m.baczek@um.lomza.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.lomza.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://platformazakupowa.pl/pn/um_lomza1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"Monitoring miejski - Budżet Obywatelski" - w ramach Monitoring /ul. Senatorska, Woziwodzka, Dworna/ - BO oraz Monitoring ul. Os. Bohaterów Monte Cassino 1 BO2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-53b74331-65ad-11ed-abdb-a69c1593877c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00005049
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00474034/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WIR.271.2.32.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 162345,53 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 52845,53 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie monitoringu wizyjnego w pobliżu ul. Senatorskiej w Łomży.4.5.3.) Główny kod CPV: 34970000-7 - Urządzenia monitorowania ruchu
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32330000-5 - Aparatura do nagrywania i powielania dźwięku i obrazu wideo
45000000-7 - Roboty budowlane
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 20325,20 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie monitoringu wizyjnego w pobliżu os. Bohaterów Monte Cassino oraz parku Ludowego w pobliżu ul. Kopernika w Łomży.4.5.3.) Główny kod CPV: 34970000-7 - Urządzenia monitorowania ruchu
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32330000-5 - Aparatura do nagrywania i powielania dźwięku i obrazu wideo
45000000-7 - Roboty budowlane
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 32520,33 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie
zamówienia, jeżeli oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza
przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Wpłynęła jedna oferta której
cena przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Dodatkowo w chwili obecnej Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie
zamówienia, jeżeli oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza
przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Wpłynęła jedna oferta której
cena przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Dodatkowo w chwili obecnej Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
INNE PRZETARGI Z ŁOMŻY
- Zakup z dostawą parkletu (ławek modułowych oraz donic) dla potrzeb MPGKiM ZB
- Dostawa oleju opałowego lekkiego L-1 do Zakładu Karnego w Czerwonym Borze
- Organizacja i przeprowadzenie kursu języka ukraińskiego
- Opracowanie dokumentacji projektowej na cele termomodernizacji budynku Skarbu Państwa położonego przy ul. Nowej 2 w Łomży
- Opracowanie dokumentacji projektowych na przebudowę ulic: Wojska Polskiego, Nowogrodzkiej, Szosy Zambrowskiej oraz sięgaczy ulicy Nowogrodzkiej w Łomży
- Dostawa używanej koparki kołowej obrotowej wraz z osprzętem dla potrzeb MPGKiM ZB
więcej: przetargi w Łomży »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa ze zmianą sposobu użytkowania części pomieszczeń hali widowiskowo - sportowej dla potrzeb ośrodka zdrowia wraz z punktem szczepień w Turawie
- Robota budowlana polegająca na dobudowie dwukondygnacyjnego segmentu z centralną rejestracją moduł D, wraz z dostosowaniem pomieszczeń w ramach realizacji projektu przebudowa i rozbudowa WOMP CPL
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę sieci kanalizacji sanitarnej na obszarze Gminy Fałków
- Budowa sieci kanalizacyjnej i wodociągowej wraz z przyłączami w gminie Świnna - Kontrakt 28-1a
- Przebudowa skrzyżowania na DK 14 w m. Dobra
- Budowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami dla m. Konopne, Kotorów i Malice
więcej: Aparatura do nagrywania i powielania dźwięku i obrazu wideo »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.