eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białogard › Przewozy uczniów realizujących obowiązek szkolny wraz z opiekunami w okresie od 3 stycznia 2022 r. do 31 grudnia 2022 r.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-01-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przewozy uczniów realizujących obowiązek szkolny wraz z opiekunami w okresie od 3 stycznia 2022 r. do 31 grudnia 2022 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO BIAŁOGARD - URZĄD MIASTA BIAŁOGARD

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920452

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. 1 Maja 18

1.5.2.) Miejscowość: Białogard

1.5.3.) Kod pocztowy: 78-200

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.7.) Numer telefonu: 943579100

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um.zamowienia.publiczne@bialogard.info

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.bialogard.info

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.bialogard.info/artykuly/2975/prowadzone-postepowania

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przewozy uczniów realizujących obowiązek szkolny wraz z opiekunami w okresie od 3 stycznia 2022 r. do 31 grudnia 2022 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d97605de-4cfd-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00005033

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003313/18/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Przewóz uczniów realizujących obowiązek szkolny wraz z opiekunem z podziałem na 6 części

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00281522/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.1.23.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 400749,74 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 1: Przewóz niepełnosprawnych uczniów wraz z opiekunem na trasie Białogard - Kowalki i z powrotem
2.1.1 Część nr 1 obejmuje przewóz niepełnosprawnych uczniów realizujących obowiązek szkolny wraz z opiekunem z miejscowości Białogard z miejsca zamieszkania uczniów do Ośrodka Rehabilitacyjno – Edukacyjno - Wychowawczego w Kowalkach (Kowalki 21) i z powrotem.
2.1.2 Przewóz odbywać się będzie od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni przypadających na dni wolne od zajęć szkolnych, w okresie od dnia 3 stycznia 2022 r. do dnia 31 grudnia 2022 r.
2.1.3 Przewidywana liczba uczniów wynosi 4 i może ulec zmianie, przewidywana liczba przejazdów (rozumianych jako „tam i powrotem”) wynosi 260 i może ulec zmianie, w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego.
2.1.4 Godziny dowożenia i odwożenia oraz ewentualne zmiany godzin dowozu Wykonawca będzie ustalał bezpośrednio z rodzicami / opiekunami prawnymi uczniów niepełnosprawnych.
2.1.5 Wykonawca musi zapewnić co najmniej 1 osobę do opieki nad uczniami w trakcie przewozu (pełnoletnią osobę posiadającą przeszkolenie w zakresie udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej).
Do zadań opiekuna należy:
- zapewnienie bezpieczeństwa i komfortu podczas wsiadania i wysiadania,
- wykonywanie podstawowych czynności opiekuńczo–pielęgnacyjnych wobec dzieci,
- eliminowanie niewłaściwych zachowań mogących sprowokować niebezpieczne sytuacje podczas jazdy,
- udzielenie pomocy przedmedycznej w sytuacji zagrożenia życia lub zdrowia.
Opiekun czuwa nad bezpieczeństwem podopiecznych od momentu odebrania ich od swoich rodziców/ opiekunów do momentu przekazania ich pod opiekę pracownikowi placówki. Po zakończeniu zajęć opiekun odbiera uczniów od pracownika placówki, sprawuje opiekę w czasie przejazdu dziecka do domu i do momentu przekazania dziecka rodzicom/opiekunom. W czasie gdy uczniowie niepełnosprawni znajdują się pod nadzorem opiekuna, ponosi on za nich odpowiedzialność.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.5.) Wartość części: 79772,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 2: Przewóz niepełnosprawnych uczniów wraz z opiekunami na trasie Białogard - Karlino i z powrotem
2.2.1 Część nr 2 obejmuje przewóz niepełnosprawnych uczniów realizujących obowiązek szkolny wraz z opiekunem z miejscowości Białogard z miejsca zamieszkania ucznia do Niepublicznego Ośrodka Rehabilitacyjno – Edukacyjno – Wychowawczego oraz Niepublicznej Szkoły Specjalnej Przysposabiającej do Pracy w Karlinie przy ulicy Koszalińskiej 96 A i z powrotem.
2.2.2 Przewóz odbywać się będzie od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni przypadających na dni wolne od zajęć szkolnych, w okresie od dnia 3 stycznia 2022 r. do dnia 31 grudnia 2022 r.
2.2.3 Przewidywana liczba uczniów wynosi 11 i może ulec zmianie, przewidywana liczba przejazdów (rozumianych jako „tam i powrotem”) wynosi 260 i może ulec zmianie, w zależności od rzeczywistych potrzeb zamawiającego.
2.2.4 Godziny dowożenia i odwożenia oraz ewentualne zmiany godzin dowozu Wykonawca będzie ustalał bezpośrednio z rodzicami / opiekunami prawnymi uczniów niepełnosprawnych.
2.2.5 Wykonawca musi zapewnić co najmniej 1 osobę do opieki nad uczniami w trakcie przewozu (pełnoletnie osoby posiadające przeszkolenie w zakresie udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej).
Do zadań opiekunów należy:
- zapewnienie bezpieczeństwa i komfortu podczas wsiadania i wysiadania,
- wykonywanie podstawowych czynności opiekuńczo–pielęgnacyjnych wobec dzieci,
- eliminowanie niewłaściwych zachowań mogących sprowokować niebezpieczne sytuacje podczas jazdy,
- udzielenie pomocy przedmedycznej w sytuacji zagrożenia życia lub zdrowia.
Opiekunowie czuwają nad bezpieczeństwem podopiecznych od momentu odebrania ich od swoich rodziców/ opiekunów do momentu przekazania ich pod opiekę pracownikowi placówki. Po zakończeniu zajęć opiekunowie odbierają uczniów od pracownika placówki, sprawują opiekę w czasie przejazdu dziecka do domu i do momentu przekazania dziecka rodzicom/opiekunom. W czasie gdy uczniowie niepełnosprawni znajdują się pod nadzorem opiekuna, ponoszą oni za nich odpowiedzialność.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.5.) Wartość części: 82020,12 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 3: Przewóz uczniów wraz z opiekunami ze szkoły Podstawowej nr 1 w Białogardzie na krytą pływalnię Białogardzkiego Ośrodka Sportu i Rekreacji i z powrotem.
2.3.1 Część nr 3 obejmuje przewóz uczniów realizujących obowiązek szkolny ze Szkoły Podstawowej nr 1 w Białogardzie na krytą pływalnię Białogardzkiego Ośrodka Sportu i Rekreacji wraz z opiekunem / opiekunami i z powrotem.
2.3.2 Przewóz uczniów wraz z opiekunem / opiekunami, którymi będą nauczyciele w-fu na krytą pływalnię Białogardzkiego Ośrodka Sportu i Rekreacji z powrotem odbywać się będzie od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni przypadających na dni wolne od zajęć szkolnych w okresie od 3 stycznia 2022 r. do 31 grudnia 2022 r. lub inny wcześniej wskazany przez Zamawiającego dzień tygodnia zgodnie z „Harmonogramem Wyjazdów na Basen”.
2.3.3 Przewidywana liczba uczniów podczas jednego przewozu maksymalnie wynosi 56 i może ulec zmianie (wg potrzeb dyrektora), przewidywana liczba przejazdów (rozumianych jako 1 dzień przejazdu bez względu na ilość kursów między szkołą, a basenem i z powrotem) wynosi 240 i może ulec zmianie, w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego.
2.3.4 Godziny dowożenia i odwożenia oraz ewentualne zmiany godzin dowozu, ilości osób przewożonych uczniów, Wykonawca będzie ustalał bezpośrednio z dyrektorem Szkoły Podstawowej nr 1 w Białogardzie.
2.3.5 W czasie gdy uczniowie znajdują się pod nadzorem opiekuna / opiekunów, ponoszą oni za nich odpowiedzialność.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 47293,40 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 4: Przewóz niepełnosprawnego ucznia wraz z opiekunem na trasie Białogard – Drawsko Pomorskie i z powrotem.
2.4.1 Część nr 4 obejmuje przewóz niepełnosprawnego ucznia realizującego obowiązek szkolny wraz z opiekunem z miejscowości Białogard z miejsca zamieszkania ucznia do Zespołu Placówek Edukacyjno – Terapeutycznych w Drawsku Pomorskim przy ul. Seminaryjnej 2 i z powrotem.
2.4.2 Przewóz odbywać się będzie w poniedziałek i piątek każdego tygodnia, z wyłączeniem dni przypadających na dni wolne od zajęć szkolnych, w okresie od dnia 3 stycznia 2022 r. do dnia 31 grudnia 2022 r.
2.4.3 Przewidywana liczba uczniów wynosi 1 i może ulec zmianie, przewidywana liczba przejazdów (rozumianych jako „tam i powrotem”) wynosi 130 i może ulec zmianie, w zależności od rzeczywistych potrzeb zamawiającego.
2.4.4 Godziny dowożenia i odwożenia oraz ewentualne zmiany godzin dowozu Wykonawca będzie ustalał bezpośrednio z rodzicami / opiekunami prawnymi uczniów niepełnosprawnych.
2.4.5 Wykonawca musi zapewnić co najmniej 1 osobę do opieki nad uczniami w trakcie przewozu (pełnoletnią osobę posiadającą przeszkolenie w zakresie udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej).
Do zadań opiekuna należy:
- zapewnienie bezpieczeństwa i komfortu podczas wsiadania i wysiadania,
- wykonywanie podstawowych czynności opiekuńczo–pielęgnacyjnych wobec dzieci,
- eliminowanie niewłaściwych zachowań mogących sprowokować niebezpieczne sytuacje podczas jazdy,
- udzielenie pomocy przedmedycznej w sytuacji zagrożenia życia lub zdrowia.
Opiekun czuwa nad bezpieczeństwem podopiecznych od momentu odebrania ich od swoich rodziców/ opiekunów do momentu przekazania ich pod opiekę pracownikowi placówki. Po zakończeniu zajęć opiekun odbiera uczniów od pracownika placówki, sprawuje opiekę w czasie przejazdu dziecka do domu i do momentu przekazania dziecka rodzicom/opiekunom. W czasie gdy uczniowie niepełnosprawni znajdują się pod nadzorem opiekuna, ponosi on za nich odpowiedzialność.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.5.) Wartość części: 42207,41 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 5: Przewóz niepełnosprawnych uczniów wraz z opiekunem na trasie Białogard – Waniorowo - Police i z powrotem.
2.5.1 Część nr 5 obejmuje przewóz niepełnosprawnych uczniów realizujących obowiązek szkolny wraz z opiekunem z miejscowości Białogard z miejsca zamieszkania uczniów
do Młodzieżowego Ośrodka Socjoterapii w Waniorowie oraz do Specjalnego Ośrodka Szkolno–Wychowawczego Nr 1 dla Dzieci Niepełnosprawnych Ruchowo w Policach przy ul. Korczaka 53 i z powrotem.
2.5.2 Przewóz odbywać się będzie 2 dni w tygodniu w poniedziałek i piątek każdego tygodnia w okresie od 3 stycznia 2022 r. do 31 grudnia 2022 r. lub inny wcześniej wskazany przez Zamawiającego dzień tygodnia.
2.5.3 Przewidywana liczba uczniów wynosi 2 i może ulec zmianie, przewidywana liczba przejazdów (rozumianych jako „tam i powrotem”) wynosi 130 i może ulec zmianie, w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego.
2.5.4 Godziny dowożenia i odwożenia oraz ewentualne zmiany godzin dowozu Wykonawca będzie ustalał bezpośrednio z rodzicem/ opiekunem prawnym ucznia.
2.5.5 Wykonawca musi zapewnić co najmniej 1 osobę do opieki nad uczniami w trakcie przewozu (pełnoletnią osobę posiadającą przeszkolenie w zakresie udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej).
Do zadań opiekuna należy:
- zapewnienie bezpieczeństwa i komfortu podczas wsiadania i wysiadania,
- wykonywanie podstawowych czynności opiekuńczo–pielęgnacyjnych wobec dziecka,
- eliminowanie niewłaściwych zachowań mogących sprowokować niebezpieczne sytuacje podczas jazdy,
- udzielenie pomocy przedmedycznej w sytuacji zagrożenia życia lub zdrowia.
Opiekun czuwa nad bezpieczeństwem podopiecznego od momentu odebrania go od swoich rodziców / opiekunów do momentu przekazania ich pod opiekę pracownikowi placówki. Po zakończeniu zajęć opiekun odbiera ucznia od pracownika placówki, sprawuje opiekę w czasie przejazdu dziecka do domu i do momentu przekazania dziecka rodzicom/opiekunom. W czasie gdy uczeń znajduje się pod nadzorem opiekuna, ponosi on za niego odpowiedzialność.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.5.) Wartość części: 47483,33 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 6: Przewóz niepełnosprawnych uczniów wraz z opiekunem na trasie Białogard z miejsca zamieszkania ucznia do szkół i przedszkoli na terenie miasta i z powrotem.
2.6.1 Część nr 6 obejmuje przewóz niepełnosprawnych uczniów realizujących obowiązek szkolny wraz z opiekunem z miejscowości Białogard z miejsca zamieszkania ucznia do Zespołu Szkół im. Jana Pawła II ul. Zamojskiego 3a w Białogardzie oraz do Przedszkola Miejskiego Nr 3 w Białogardzie przy ul. Kochanowskiego 21, i z powrotem.
2.6.2 Przewóz odbywać się będzie od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni przypadających na dni wolne od zajęć szkolnych, w okresie od dnia 3 stycznia 2022 r. do dnia 31 grudnia 2022 r.
2.6.3 Przewidywana liczba uczniów wynosi 9 i może ulec zmianie, przewidywana liczba przejazdów (rozumianych jako „tam i powrotem”) wynosi 260 i może ulec zmianie, w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego.
2.6.4 Godziny dowożenia i odwożenia oraz ewentualne zmiany godzin dowozu Wykonawca będzie ustalał bezpośrednio z rodzicami / opiekunami prawnymi uczniów niepełnosprawnych.
2.6.5 Wykonawca musi dysponować lub będzie dysponował co najmniej 1 pełnoletnią osobą posiadającą przeszkolenie w zakresie udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej.
Do zadań opiekuna należy:
- zapewnienie bezpieczeństwa i komfortu podczas wsiadania i wysiadania,
- wykonywanie podstawowych czynności opiekuńczo–pielęgnacyjnych wobec dzieci,
- eliminowanie niewłaściwych zachowań mogących sprowokować niebezpieczne sytuacje podczas jazdy,
- udzielenie pomocy przedmedycznej w sytuacji zagrożenia życia lub zdrowia.
Opiekun czuwa nad bezpieczeństwem podopiecznych od momentu odebrania ich od swoich rodziców/ opiekunów do momentu przekazania ich pod opiekę pracownikowi placówki. Po zakończeniu zajęć opiekun odbiera uczniów od pracownika placówki, sprawuje opiekę w czasie przejazdu dziecka do domu i do momentu przekazania dziecka rodzicom/opiekunom.
2.6.6 Zamawiający może wypowiedzieć umowę na przewóz niepełnosprawnych uczniów na trasie Białogard z miejsca zamieszkania ucznia do szkół i przedszkoli na terenie miasta i z powrotem z zachowaniem dwutygodniowego okresu wypowiedzenia w razie pozyskania możliwości realizacji obowiązku dowozu osób niepełnosprawnych własnym przystosowanym pojazdem zakupionym przez Zamawiającego w odrębnym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Wykonawcy nie będą przysługiwały z tego tytułu żadne roszczenia względem Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.5.) Wartość części: 101973,48 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 81432,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 112320,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 81432,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przewozy Autokarowe "ANIA" Tabert Anna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 321576540

7.3.3) Ulica: Krakowska 41

7.3.4) Miejscowość: Białogard

7.3.5) Kod pocztowy: 78-200

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 81432,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 82836,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 93600,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 82836,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiebiorstwo Usługowo-Transportowe SKRĘT Stanisław Kępka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330363431

7.3.3) Ulica: Wawelska 19

7.3.4) Miejscowość: Białogard

7.3.5) Kod pocztowy: 78-200

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 82836,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 80352,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 103680,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 103680,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Transportowe "MAX-TRANS" Zbigniew Chudziak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330363431

7.3.3) Ulica: Karwin 2c

7.3.4) Miejscowość: Białogard

7.3.5) Kod pocztowy: 78-230

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 103680,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 44226,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 52000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 44226,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przewozy Autokarowe "ANIA" Anna Tabert

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 321576540

7.3.3) Ulica: Krakowska 41

7.3.4) Miejscowość: Bialogard

7.3.5) Kod pocztowy: 78-200

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 44226,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 88400,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 98280,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 88400,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Transportowe "MAX-TRANS" Zbigniew Chudziak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330385289

7.3.3) Ulica: Karwin 2c

7.3.4) Miejscowość: Karlino

7.3.5) Kod pocztowy: 78-230

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 88400,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 109512,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 114400,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 109512,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo-Transportowe "SKRĘT" Stanisław Kępka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330363431

7.3.3) Ulica: Wawelska 19

7.3.4) Miejscowość: Białogard

7.3.5) Kod pocztowy: 78-200

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 109512,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.