Ogłoszenie z dnia 2022-01-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00222662/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-07
- 2021/BZP 00236292/01 - Modyfikacja z dnia 2021-10-19
- 2021/BZP 00241337/01 - Modyfikacja z dnia 2021-10-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
wykonanie usługi polegającej na kompleksowym wykonaniu Serwisu Internetowego oraz Bazy Danych.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Narodowe w Lublinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 387167680
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zamkowa 9
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-117
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mnwl.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.mnwl.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
wykonanie usługi polegającej na kompleksowym wykonaniu Serwisu Internetowego oraz Bazy Danych.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-43f30558-2736-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00004976
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00078950/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Wykonanie usługi polegającej na kompleksowym wykonaniu Serwisu Internetowego oraz Bazy Danych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00222662/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.7.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 589620,30 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na komplek-sowym wykonaniu Serwisu Internetowego oraz Bazy Danych.
4.2 Zamówienie obejmuje wykonanie całego zakresu prac opisanych w szczegóło-wym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ/wzoru Umowy, w tym między innymi:
a) zaproponowanie, opracowanie, wykonanie oraz wdrożenie strony internetowej, utrzymanie hostingu Serwisu Internetowego na okres minimum 24 miesięcy Muzeum Ziem Wschodnich Dawnej Rzeczypospolitej, zwanej dalej Serwisem Internetowym, wraz z systemem zarządzania treścią Serwisu Internetowego (CMS – Content Management System) oraz wszystkimi do tego niezbędnymi funkcjonalnościami, wymienionymi szczegółowo w Opisie Przedmiotu Zamówienia, oraz własnymi propozycjami dotyczącymi działania Serwisu Internetowego i Bazy Danych,
b) zaproponowanie, opracowanie, wykonanie oraz wdrożenie bazy danych zdjęć, filmów oraz materiałów interaktywnych, zwanej dalej Bazą Danych, na potrzeby Muzeum Ziem Wschodnich Dawnej Rzeczypospolitej, wraz ze wszystkimi niezbędnymi do tego funkcjonalnościami, wymienionymi szczegółowo w dalszej części Opisu Przedmiotu Zamówienia,
c) przygotowanie projektu Serwisu Internetowego i Bazy Danych ze wszystkimi uzgodnionymi funkcjonalnościami, bieżące nanoszenie poprawek zgłaszanych przez Zamawiającego do zaproponowanego kształtu oraz działania Serwisu Internetowego i Bazy Danych, przedstawienie gotowych projektów do oceny i akceptacji przez Muzeum w wyznaczonym terminie,
d) po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego, zainstalowanie oraz uruchomienie Serwisu Internetowego i Bazy Danych, w formie gotowych, w pełni skonfigurowanych rozwiązań, spełniających najnowsze normy,
e) przeprowadzenie szkoleń dla osób zajmujących się obsługą Serwisu Internetowego oraz Bazy Danych, dla wyznaczonych przez Zamawiającego pracowników, pozwalającego im na samodzielną eksploatację i utrzymanie Serwisu Internetowego oraz Bazy Danych,
f) utrzymanie, obsługa oraz zapewnienie bieżącego wsparcia technicznego dla Serwisu Internetowego oraz Bazy Danych na okres minimum 24 miesięcy, licząc od dnia uruchomienia Serwisu Internetowego oraz Bazy Danych, a także udzielenie wsparcia gwarancyjnego w zakresie usuwania zidentyfikowanych nieprawidłowości w działaniu wdrożonych rozwiązań.
4.3 Zadaniem Wykonawcy jest przygotowanie projektu, zrealizowanie projektu po akceptacji Zamawiającego, zainstalowanie, oraz uruchomienie Serwisu Inter-netowego zgodnie z warunkami ustalonymi przez Zamawiającego oraz pełne wdrożenie do użytkowania skonfigurowanego rozwiązania. Serwis Interneto-wy musi być stworzony w oparciu o najnowsze trendy w webdesignie, na pod-stawie autorskich funkcjonalności, dedykowanych temu Serwisowi Interneto-wemu, lub rozwiązań licencyjnych, pod warunkiem otrzymania zgody Zama-wiającego oraz przekazaniu wraz z Serwisem Internetowym oraz Bazą Danych wszelkich pozwoleń i licencji dotyczących zastosowanych rozwiązań licencyj-nych. Licencje muszą obejmować cały okres gwarancji na Serwis Internetowy, oraz Bazę Danych, to jest minimum 24 miesięcy od daty podpisania protokołów odbioru wykonanego Serwisu Internetowego oraz Bazy Danych. Wykonawca zobowiązuje się podjąć wszelkie działania oraz prace, które związane będą z realizacją Serwisu Internetowego oraz Bazy Danych, a także konsultować z Za-mawiającym wszelkie wątpliwości, jakie mogą powstać podczas realizacji Ser-wisu Internetowego oraz Bazy Danych, na każdym z etapów prac.
4.4 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania Zamawiającego względem przedmiotu zamówienia zostały określone w załączniku nr 1 oraz za-łączniku nr 5 – wzorze umowy.
4.5 Przedmiot umowy musi odpowiadać warunkom technicznym, określonym w obowiązujących przepisach prawa.
4.6 Usługę należy wykonać zgodnie z:
a) Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 10 maja 2018 r. (Dz. U. 2019 poz. 1781);
b) Ustawą o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne z dnia 17 lutego 2005 r. (Dz.U. z 2020 r. poz. 346);
c) Ustawą o ochronie baz danych z dnia 27 lipca 2001 r. (Dz.U. z 2019 poz. 2134 z późn.zm.);
d) Ustawą o prawie autorskim i prawach pokrewnych z dnia 4 lutego 1994 r. (Dz. U. 2018 poz. 1191 z późń.zm);
e) Ustawą o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej z dnia 25 października 1991 r. (Dz.U. z 2020 poz,194 );
f) Ustawą o muzeach z dnia 21 listopada 1996 r., (Dz.U. z 2019 poz. 917 z późń.zm );
g) Ustawą z dnia 25 lutego 2016 r. o ponownym wykorzystywaniu informacji sektora publicznego (Dz.U. 2019 poz. 1446);
4.7 Upoważnieni przedstawiciele Wykonawcy otrzymają dostęp do zasobów in-formacyjnych Zamawiającego na podstawie odrębnych przepisów/upoważnień. Przed przyznaniem dostępu do zasobów informacyjnych Zamawiającego otrzymają oni do zapoznania się i stosowania wytyczne bezpieczeństwa infor-macji.
4.8 Wykonawca zapewni spełnienie przez Serwis wymagań Web Content Accessi-bility Guidelines (WCAG 2.1 WAI:AA) określonych w załączniku Ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobil-nych podmiotów publicznych o zgodności z wytycznymi na poziomie minimum AA.
4.9 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania Zamawiającego względem przedmiotu zamówienia zostały określone w załączniku nr 1 oraz załączniku nr 5 – wzorze umowy.
4.10 Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczo¬wych części zamówienia.
4.11 Zgodnie z art. 256 Pzp. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamó¬wienia od¬powiednio przed upływem terminu składania ofert, jeżeli wystąpiły okoliczności powo¬dujące, że dal¬sze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione.
4.12 Zgodnie z art. 310 pkt. 1 Pzp Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie za¬mówienia pu¬blicznego jeśli środki publiczne, które zamawiający może przeznaczyć na sfi¬nansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
4.13 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
4.14 Zgodnie z art. 99 ust. 5 Pzp Zamawiający w niniejszym postępowaniu dopuszcza skła¬danie ofert równoważnych, a wszelkie towary (materiały i urządzenia) określone w opisie przedmiotu zamówienia, pochodzące od konkretnych producentów są określone minimalnymi parametrami tech¬nicznymi i użytkowymi, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawia-ne przez Zamawiającego. Wykonawca może powołać się w ofercie na zastosowanie to¬warów (materiałów i urządzeń) równoważnych opisywanym w specyfikacji warunków za¬mówienia, składając określony Wykaz towarów (materiałów i urządzeń) równoważnych wraz z dowodami – dokumentami, o których mowa w pkt 12.6.5. W takim przypadku Wykonawca jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego towary (materiały i urządzenia), spełniają określone przez Zamawiającego wymagania (kryteria równoważ¬ności).
4.15 Wszędzie tam gdzie w w opisie przedmiotu zamówienia, Zamawiający opisuje przedmiot zamó¬wienia przez odniesienie do norm, Zamawiający dopuszcza zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp, rozwiązania równoważne opisywanym w wyżej wymienionych normach, co oznacza że odniesieniu takiemu każdorazowo towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. W takim przypadku Wykonawca jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roz¬wiązania równoważne spełniają określone przez Zamawiającego wymagania, składając Opis rozwiązań równoważnych, wraz z dokumentami – dowodami, o których mowa w pkt 12.6.6.
4.16 Ewentualne podane w opisach nazwy własne, znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródła lub szczególne procesy, które charakteryzuje produkt lub usługi dostarczone przez konkretnego wykonawcę, normy, itp. nie maja na celu naruszenia art. 16 ustawy Pzp oraz art. 99 ust. 4 ustawy Pzp ale w szczególności służą realizacji art. 17 ust. 1 pkt. 1 i 2 ustawy Pzp. Zawarte opisy w SWZ mają za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych, technologicznych, wydajnościowych czy funkcjonalnych Zamawiającego. Zgodnie w art. 99 ust. 5 i ust. 6 oraz art. 101 ust. 4 Zamawiający wskazuje, że Wykonawca może zaoferować przedmiot zamówienia określony opisem zawartym w SWZ „lub równoważnym”. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego, wydajnościowego i funkcjonalnego założonego w SWZ. Wszystkie ewentualne nazwy własne i marki handlowe, normy, oceny techniczne systemów itp., zostały użyte w celu sprecyzowania oczekiwań jakościowych, technologicznych, wydajnościowych czy funkcjonalnych Zamawiającego. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać na etapie składania ofert, że oferowane przez niego dostawy , spełniają wymagania określone przez Zamawiającego
4.5.3.) Główny kod CPV: 72413000-8 - Usługi w zakresie projektowania stron WWW
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 346601,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 730989 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 346601,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: THEISEN TECH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ ul. Grodzka 42 lok. 1, 31-044 Kraków,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6762562946
7.3.3) Ulica: ul. Grodzka 42 lok. 1
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-044
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 346601,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-11-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Dostawa środków kontrastowych.
- Dostawa bielizny pościelowej do Pralni Szpitalnej
- Zakup fabrycznie nowego samochodu osobowego na potrzeby Wydziału ds. Wojskowych Prokuratury Okręgowej w Lublinie
- Usługa organizacji szkoleń dla opiekunów faktycznych z terenu województwa lubelskiego w ramach projektu "Polityka Senioralna EFS+"
- Remont schodów wejściowych oraz podjazdu dla osób niepełnosprawnych przy budynku Lubelskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Zamościu przy ul. Strefowej 5.
- Przebudowa ul. Podwale - drogi gminnej nr 106554L w Lublinie
więcej: przetargi w Lublinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.