Ogłoszenie z dnia 2024-01-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00545033/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa ochrony fizycznej osób i mienia oraz ochrony w formie monitorowania systemu alarmowego obiektu Dworca kolejowego w Kartuzach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKA I POWIATOWA BIBLIOTEKA PUBLICZNA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000284405
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Dworzec 4
1.5.2.) Miejscowość: Kartuzy
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-300
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.7.) Numer telefonu: 586 811 515
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@biblioteka.kartuzy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.biblioteka.kartuzy.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-72d25953-981f-11ee-9ee7-e2087ac16d091.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa ochrony fizycznej osób i mienia oraz ochrony w formie monitorowania systemu alarmowego obiektu Dworca kolejowego w Kartuzach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-72d25953-981f-11ee-9ee7-e2087ac16d09
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00004772
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00545033
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie usług ochrony fizycznej osób i mienia oraz ochrony w formie monitorowania systemu alarmowego w budynku Dworca kolejowego w Kartuzach, należącego do Gminy Kartuzy i administrowanego przez Miejską i Powiatową Bibliotekę Publiczną w Kartuzach, znajdującego się w Kartuzach przy ul. Dworzec 4.
2. Usługi ochrony stanowią usługi społeczne, określone w załączniku XIV do Dyrektywy Parlamentu Europejskiego I Rady 2014/24/UE z dnia 26 lutego 2014 r, w sprawie zamówień publicznych. Szacunkowa wartość przedmiotowego zamówienia nie przekracza kwoty określonej w art. 359 ust. 2 ustawy Pzp.
3. Usługa będzie świadczona w następującym wymiarze godzin:
1) ochrona fizyczna: codziennie w godz. od 6:30 do 19:30;
2) ochrona w formie monitorowania systemu alarmowego: codziennie w godz. od. 19:30 do 6:30. Usługa ta będzie realizowana przez koordynatora ochrony Wykonawcy;
3) świadczenie całodobowej usługi interwencji;
4. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określający dokładny zakres oraz wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia, zawarto w Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz wzorze umowy (załącznik nr 4 do SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79714000-2 - Usługi w zakresie nadzoru
79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 545671,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 545671,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 545671,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KONSAL GROUP SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9581722046
7.3.3) Ulica: UL. HUTNICZA 1
7.3.4) Miejscowość: GDYNIA
7.3.5) Kod pocztowy: 81-212
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 545671,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-01 do 2026-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KARTUZ
- Budowa skateparku w Kartuzach - prace naprawcze.
- Świadczenie kompleksowych usług usuwania i przechowywania na parkingu strzeżonym pojazdów (z wyłączeniem pojazdów przewożących materiały niebezpieczne) usuniętych z dróg Powiatu Kartuskiego
- Naprawa i konserwacja dróg, placów manewrowych, miejsc postoju pojazdów i szlaków technologicznych położonych na terenie Nadleśnictwa Kartuzy w 2025 roku
- Modernizacja i adaptacja pomieszczeń w budynku Zespołu Kształcenia w Dzierżążnie dz. ew. nr 224/11.
więcej: przetargi w Kartuzach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Ochrona fizyczna osób i mienia w budynkach Sądu Rejonowego w Sosnowcu"
- Bezpośrednia, całodobowa ochrona fizyczna osób i mienia znajdujących się w obiektach administrowanych przez Urząd Dzielnicy Wilanów m.st. Warszawy
- Usługa ochrony całodobowej wraz z usługą portierską obiektów i mienia Instytutu Fizyki Plazmy i Laserowej Mikrosyntezy im. S. Kaliskiego w Warszawie
- Usługi ochrony osób i mienia w obiektach Sądu Rejonowego w Ostrołęce
- Świadczenie usługi ochrony fizycznej mienia ZSO Nr 1 w Łodzi
- Nocna ochrona mienia, terenu i budynków Politechniki Śląskiej w Katowicach. Znak sprawy DZPZ.283.49.2025.AG.
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.