eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Somianka › "Przebudowa drogi w miejscowo¶ci Stare Koz³owo"



Og³oszenie z dnia 2021-02-01


Powi±zane og³oszenia:
Og³oszenie nr 2021/BZP 00004751 z dnia 2021-02-01

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Przebudowa drogi w miejscowo¶ci Stare Koz³owo”

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Somianka

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550668090

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Somianka-Parcele 16B

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Somianka

1.5.3.) Kod pocztowy: 07-203

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostro³êcki

1.5.7.) Numer telefonu: 29 74-187-90

1.5.8.) Numer faksu: 29 74-187-14

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@somianka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://www.ugsomianka.bip.org.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Przebudowa drogi w miejscowo¶ci Stare Koz³owo”

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-7992db8b-6479-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00004751

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2021-02-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00000678/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.2 Budowa drogi w miejscowo¶ci Stare Koz³owo

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/pn/somianka

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W niniejszym postêpowaniu komunikacja Zamawiaj±cego z Wykonawc± odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, za po¶rednictwem Platformy dzia³aj±cej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/somianka

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Zamawiaj±cy, zgodnie z § 11 ust. 3 Rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452), okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo-aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie, tj.:a) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,b) komputer klasy PC lub MAC, o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,c) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,d) w³±czona obs³uga JavaScript,e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader, lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf,f) Platforma dzia³a wed³ug standardu przyjêtego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,g) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar.Osobami uprawnionymi do komunikowania siê z Wykonawcami s±:1) W sprawach proceduralnych:Milena Skura, tel. (0-29) 74 187 90 wew. 54 w godzinach: poniedzia³ek, ¶roda, czwartek 8:00 – 16:00, wtorek 8:00 – 17:00, pi±tek 8:00 – 15:00, e-mail m.skura@somianka.pl 2) W sprawach merytorycznych:Milena Przybysz, tel. (0-29) 74 187 90 wew. 41 w godzinach: poniedzia³ek, ¶roda, czwartek 8:00 – 16:00, wtorek 8:00 – 17:00, pi±tek 8:00 – 15:00, e-mail gmina@somianka.pl Oferta winna byæ:a) sporz±dzona wg wzoru FORMULARZA OFERTY (za³±cznik nr 1 do SWZ) w jêzyku polskim,b) z³o¿ona wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, czyli za po¶rednictwem Platformy: https://platformazakupowa.pl/pn/somianka ,c) podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobê/osoby upowa¿nion±/upowa¿nione.Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy Pzp, nie ujawnia siê informacji stanowi±cych tajemnicê przedsiêbiorstwa, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649), je¿eli wykonawca, wraz z przekazaniem takich informacji, zastrzeg³, ¿e nie mog± byæ one udostêpniane oraz wykaza³, ¿e zastrze¿one informacje stanowi± tajemnicê przedsiêbiorstwa. Na Platformie w formularzu sk³adania oferty znajduje siê miejsce wyznaczone do do³±czenia czê¶ci oferty stanowi±cej tajemnicê przedsiêbiorstwa.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informuje, ¿e:1. Administratorem Pani / Pana danych osobowych jest Gmina Somianka, Somianka – Parcele 16b, 07-203 Somianka reprezentowana przez Wójta Gminy Somianka. 2. W sprawach zwi±zanych z Pani/Pana danymi osobowymi proszê kontaktowaæ siê z Inspektorem Ochrony Danych, kontakt pisemny za pomoc± poczty elektronicznej rodoanka@gmail.com;3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr Kz.272.1.2021 na „Przebudowê drogi w miejscowo¶ci Stare Koz³owo” prowadzonym w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji, zawarciem, realizacj± oraz egzekucj± umowy;4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z pó¼n. zm.), dalej „ustawa Pzp”;5. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;6. Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;8. Posiada Pani/Pan:− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupe³nienia Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupe³nienia nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustawa Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników;− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzana nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewniaj±cy korzystanie ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego, a tak¿e nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia;− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;9. Nie przys³uguje Pani/Panu:− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: Kz.272.1.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi w miejscowo¶ci Stare Koz³owo, po³o¿onej na dzia³kach o numerach ewidencyjnych: 216, 218/1, 218/2, 219 w obrêbie nr 0019 Stare Koz³owo, gm. Somianka, powiat wyszkowski, woj. mazowieckie. Przebudowê drogi projektuje siê istniej±cym ¶ladem z niewielkimi korektami profilu pod³u¿nego i poprzecznego, uwzglêdniaj±c istniej±ce zagospodarowanie pasa drogowego i terenu przyleg³ego. Dla potrzeb opracowania przyjêto pikieta¿ roboczy od km 0+000 do km 0+997,75. Zaprojektowano przebudowê drogi ze spadkiem daszkowym 2% o szeroko¶ci jezdni 5,00 m wraz z poboczem o spadku poprzecznym 8%. Przebudowywana jezdnia po wykonaniu bêdzie mia³a szeroko¶æ 5,00 m. Wszystkie elementy przebudowywanej drogi mieszcz± siê w granicach istniej±cego pasa drogowego drogi w miejscowo¶ci Jasieniec i krzy¿uj±cych siê z ni± pozosta³ych dróg.Przyjêto nastêpuj±c± konstrukcjê nawierzchni jezdni:- warstwa ¶cieralna z betonu asfaltowego AC 11S o gr. 4 cm,- warstwa wi±¿±ca z betonu asfaltowego AC 16W o gr. 5 cm,- podbudowa z mieszanki zwi±zanej z cementem klasy C 3/4 o gr. 20 cm,- warstwa wzmacniaj±ca z kruszywa naturalnego o gr. 15 cm.W ramach zamówienia wykonane zostan± zjazdy indywidualne z kruszywa ³amanego. Zamówienie obejmuje wykonanie oznakowania pionowego.Wykonawca w ramach zadania zobowi±zany bêdzie do wykonania inwentaryzacji geodezyjnej przebudowywanego odcinka. Wycena wykonania inwentaryzacji geodezyjnej powinna byæ uwzglêdniona w cenie wykonania zadnia. Szczegó³owy zakres przedmiotu zamówienia jest opisany w:- Przedmiarze robót stanowi±cym za³±cznik nr 7 do SWZ; - Dokumentacji projektowej stanowi±cej za³±cznik nr 8 do SWZ;- Sta³ej Organizacji Ruchu stanowi±cej za³±cznik nr 10 do SWZ; - Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót stanowi±cej za³±cznik nr 9 do SWZ. Zamawiaj±cy zg³osi³ zamiar wykonywania robót budowlanych do Starostwa Powiatowego w Wyszkowie. Rozliczenie z Wykonawc± bêdzie nastêpowa³o zgodnie z ilo¶ci± faktycznie wykonanych robót po cenach jednostkowych zaoferowanych przez Wykonawcê.Rozliczenie z wykonawc± nast±pi w momencie zakoñczenia ca³o¶ci zadania i podpisaniu bezusterkowego protoko³u odbioru koñcowego robót. Wykonawca zobowi±zany jest udzieliæ min. 36 miesiêcy gwarancji, jako¶ci na ca³o¶æ wykonanych robót.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowê

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzêdnych

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy dokona wyboru najkorzystniejszej oferty wed³ug nastêpuj±cych kryteriów:1) K1 – cena – 60 pkt2) K2 – d³ugo¶æ okresu gwarancji – 40 pkt• liczba punktów w kryterium – cena 60 pkt zostanie obliczona wg wzoru cena oferty najni¿ej skalkulowanej spo¶ród ofert nieodrzuconychliczba punktów badanej oferty = x 60 cena oferty badanej• liczba punktów w kryterium – d³ugo¶æ okresu gwarancji, bêdzie przyznana w nastêpuj±cy sposób:- 36 miesiêcy – 0 pkt- 48 miesiêcy – 20 pkt- 60 miesiêcy – 40 pktZamawiaj±cy ustala minimalny wymagany termin udzielonej przez Wykonawcê gwarancji na wykonane roboty budowlane oraz u¿yte/dostarczone materia³y na okres 36 miesiêcy, licz±c od dnia bezusterkowego koñcowego odbioru robót. Wykonawca mo¿e przed³u¿yæ termin gwarancji na wykonane roboty budowlane oraz u¿yte/dostarczone materia³y na okres maksymalnie 60 miesiêcy, licz±c od dnia bezusterkowego koñcowego odbioru robót. Je¿eli Wykonawca udzieli gwarancji na okres d³u¿szy ni¿ 60 miesiêcy, Zamawiaj±cy obliczaj±c ilo¶æ punktów w kryterium „d³ugo¶æ okresu gwarancji”, bêdzie traktowa³ taki zapis tak, jak gdyby Wykonawca udzieli³ gwarancji na okres 60 miesiêcy. Do umowy równie¿ zostanie wprowadzony termin gwarancji na wykonane roboty budowlane oraz u¿yte/dostarczone materia³y na okres 60 miesiêcy, licz±c od dnia bezusterkowego koñcowego odbioru robót (pomimo proponowanego w ofercie przez Wykonawcê d³u¿szego okresu gwarancji).W przypadku, gdy Wykonawca nie poda ¿adnego okresu gwarancji w Formularzu oferty, Zamawiaj±cy przyjmie, ¿e Wykonawca udziela gwarancji na okres 36 miesiêcy.Wymagane jest podanie w ofercie okresu gwarancji w miesi±cach.Koñcowa ocena oferty to suma punktów uzyskanych za poszczególne kryteria wg wzoru:Lp = K1 + K2gdzie:Lp – liczba punktów uzyskanych przez ofertê,K1 – liczba punktów uzyskanych w kryterium „cena”,K2 – liczba punktów uzyskanych w kryterium „d³ugo¶æ okresu gwarancji”.Najkorzystniejsza oferta to oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans ceny i innych kryteriów, czyli oferta, która uzyska najwy¿sz± sumaryczn± liczbê punktów (liczon± do dwóch miejsc po przecinku).

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: D³ugo¶æ okresu gwarancji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:1) Zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym.Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie. 2) Uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, i ile wynika to z odrêbnych przepisów. Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie. 3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej.Wykonawca winien siê znajdowaæ w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaj±cej wykonanie zamówienia.Zamawiaj±cy uzna ten warunek za spe³niony w przypadku, gdy Wykonawca wska¿e, ¿e jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej na kwotê co najmniej 500 000,00 z³ (s³ownie: piêæset tysiêcy z³otych zero groszy). Wykonawca musi przedstawiæ odpowiedni dokument potwierdzaj±cy fakt ubezpieczenia w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci wraz z dowodem uiszczenia op³aty. Ocena spe³nienia powy¿szego warunku dokonana bêdzie na zasadzie spe³nia / nie spe³nia na podstawie z³o¿onych dokumentów.W przypadku z³o¿enia przez Wykonawców dokumentów potwierdzaj±cych spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu zawieraj±cych dane w innych walutach ni¿ PLN, Zamawiaj±cy jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie ¶redni kurs Narodowego Banku Polskiego z dnia publikacji og³oszenia o zamówieniu. Je¿eli w dniu publikacji og³oszenia o zamówieniu Narodowy Bank Polski nie publikuje ¶redniego kursu danej waluty, za podstawê przeliczenia przyjmuje siê ¶redni kurs waluty publikowany pierwszego dnia, po dniu publikacji og³oszenia, w którym zostanie on opublikowany. Ten sam kurs Zamawiaj±cy przyjmie przy przeliczaniu wszelkich innych danych finansowych. 4) Zdolno¶ci technicznej lub zawodowej.O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy wska¿e, ¿e:a) posiada wiedzê i do¶wiadczenie niezbêdne do wykonania zamówienia, tj.: w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia jest krótszy w tym okresie wykona³ nale¿ycie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczy³, co najmniej jedn± robotê o charakterze i z³o¿ono¶ci porównywalnej z przedmiotem zamówienia, tj. zadania polegaj±cego na wykonaniu dróg asfaltowych o powierzchni nie mniejszej ni¿ 4 500 m 2 ka¿de zadanie lub warto¶ci nie mniejszej ni¿ 750 000,00 z³otych brutto ka¿de zadanie.- Je¿eli Wykonawca wykazuje do¶wiadczenie nabyte w ramach kontraktu (zamówienia/ umowy) realizowanego przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (konsorcjum), Zamawiaj±cy nie dopuszcza by Wykonawca polega³ na do¶wiadczeniu grupy Wykonawców, której by³ cz³onkiem, je¿eli faktycznie i konkretnie nie wykonywa³ wykazanego zakresu prac. Zamawiaj±cy zastrzega mo¿liwo¶æ zwrócenia siê do wykonawcy o wyja¶nienie w zakresie faktycznie konkretnie wykonywanego zakresu prac oraz przedstawienia stosownych dowodów np.: umowy konsorcjum, z której wynika zakres obowi±zków czy wystawionych przez wykonawcê faktur.- Zamawiaj±cy uzna za spe³niony warunek SWZ równie¿ w przypadku, gdy do¶wiadczenie wykazane przez Wykonawcê obejmuje szerszy zakres robót budowlanych od wymaganych od Zamawiaj±cego.- Zamawiaj±cy nie dopuszcza sumowania robót budowlanych wykonanych w ramach odrêbnych kontraktów (umów/ zamówieñ) celem uzyskania wymaganego warunku.b) dysponuje osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, które bêd± uczestniczyæ w wykonaniu zamówienia, tj. posiadaj±cymi prawo do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie zgodnie z poni¿szymi wyszczególnieniem:- co najmniej jedn± osob± posiadaj±c±, która bêdzie pe³ni³a funkcje kierownika budowy, posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci drogowej lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów oraz posiadaj±c± minimum 2 - letnie do¶wiadczenie zawodowe w nadzorowaniu lub kierowaniu robotami. Ocena spe³nienia powy¿szego warunku dokonana bêdzie na zasadzie spe³nia / nie spe³nia na podstawie z³o¿onych dokumentów.Uwagi:- Uprawniania, o których mowa powy¿ej, powinny byæ zgodne z ustaw± z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2020r, poz. 1333 z pó¼n. zm.) lub wa¿ne odpowiadaj±ce im kwalifikacje, nadane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów upowa¿niaj±ce do kierowania robotami budowlanymi w zakresie objêtym niniejszym zamówieniem.- Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, okre¶lone w art. 12 ust. 1 ustawy mog± równie¿ wykonywaæ osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zosta³y uznane na zasadach okre¶lonych w przepisach odrêbnych. Regulacjê odrêbn± stanowi± przepisy ustawy z dnia 22 grudnia 2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2020r. poz.220).- W przypadku osób bêd±cych obywatelami pañstw cz³onkowskich UE, Konfederacji Szwajcarskiej lub pañstw cz³onkowskich (EFTA) – stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym – prawo do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium RP winno byæ potwierdzone odpowiedni± decyzj± o uznaniu kwalifikacji zawodowych lub prawa do ¶wiadczenia us³ug transgranicznych.- Dopuszcza siê uprawnienia równowa¿ne (w zakresie koniecznym do wykonania przedmiotu zamówienia) – dla osób, które posiadaj± uprawnienia uzyskane przed dniem wej¶cia w ¿ycie ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pe³nienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie i zachowa³y uprawnienia do pe³nienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie i zachowa³y uprawnienia do pe³nienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu:

Zamawiaj±cy wezwie wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzieñ z³o¿enia nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych potwierdzaj±cych: - spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu:1) dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia wraz z dowodem uiszczenia op³aty;2) wykaz robót budowlanych, zgodnego ze wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 4 do SWZ, spe³niaj±cych wymagania okre¶lone w rozdz. VI ust. 1 pkt 4 lit. b SWZ wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty;3) wykaz osób, zgodnego ze wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 5 do SWZ, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi spe³niaj±cych wymagania okre¶lone w rozdz. VI ust. 1 pkt 4 lit. b SWZ wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu:

Zamawiaj±cy wezwie wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzieñ z³o¿enia nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych potwierdzaj±cych:1) o¶wiadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej, zgodnie ze wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 3 do SWZ;2) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;3) za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków i op³at w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem podatków lub op³at wraz z za¶wiadczeniem zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e odpowiednio przed up³ywem terminu sk³adnia ofert wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych podatków lub op³at wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci; 4) za¶wiadczenie albo innego dokumentu w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub w³a¶ciwego oddzia³u regionalnego lub w³a¶ciwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne i zdrowotne w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne lub zdrowotne wraz z za¶wiadczeniem albo innym dokumentem zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e odpowiednio przed up³ywem terminu sk³adnia ofert wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci.Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast za¶wiadczenia, o którym mowa w pkt 3, za¶wiadczenia albo innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne, sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e:1) nie naruszy³ obowi±zków dotycz±cych p³atno¶ci podatków, op³at lub sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne lub zdrowotne,2) nie otwarto jego likwidacji, nie og³oszono upad³o¶ci, jego aktywami nie zarz±dza likwidator lub s±d, nie zawar³ uk³adu z wierzycielami, jego dzia³alno¶æ gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje siê on w innej tego rodzaju sytuacji wynikaj±cej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczêcia tej procedury.Dokumenty/o¶wiadczenia, o których mowa powy¿ej powinny byæ wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed ich z³o¿eniem.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Na ofertê sk³adaj± siê nastêpuj±ce dokumenty, do z³o¿enia których zobowi±zany jest Wykonawca:1) „Formularz Oferty” przygotowany zgodnie ze wzorem podanym w Za³±czniku nr 1 SWZ.2) O¶wiadczenie/o¶wiadczenia Wykonawcy/Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia/podmiotów udostêpniaj±cych zasoby o niepodleganiu wykluczeniu, spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu - wype³nione zgodnie z Za³±cznikiem nr 2 do SWZ.3) Kosztorys ofertowy sporz±dzony metod± kalkulacji uproszczonej na podstawie przedmiaru robót stanowi±cego - za³±cznik nr 7 do SWZ.4) Pe³nomocnictwo / Pe³nomocnictwa dla osoby / osób podpisuj±cych ofertê, je¿eli oferta jest podpisana przez pe³nomocnika (o ile upowa¿nienie to nie wynika z innych dokumentów do³±czonych do oferty).Pe³nomocnictwo do z³o¿enia oferty musi byæ z³o¿one w oryginale w takiej samej formie, jak sk³adana oferta (t.j. w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym). Dopuszcza siê tak¿e z³o¿enie elektronicznej kopii (skanu)pe³nomocnictwa sporz±dzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego po¶wiadczenia sporz±dzonego stosownie do art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. – Prawo o notariacie, które to po¶wiadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, b±d¼ te¿ poprzez opatrzenie skanu pe³nomocnictwa sporz±dzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem, podpisem zaufanym lub podpisem osobistymmocodawcy. Elektroniczna kopia pe³nomocnictwa nie mo¿e byæ uwierzytelniona przez upe³nomocnionego.5) W przypadku oferty sk³adanej przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum), do oferty powinno zostaæ za³±czone pe³nomocnictwo dla Osoby Uprawnionej do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy.6) Zobowi±zania innych podmiotów do udostêpnienia zasobów, je¶li Wykonawca korzysta z zasobów innych podmiotów.7) O¶wiadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy, je¿eli ofertê sk³adaj± Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia z którego wynika, które roboty budowlane/dostawy lub us³ugi, wykonaj± poszczególni wykonawcy.8) O¶wiadczenia i/lub dokumenty na podstawie których, Zamawiaj±cy dokona oceny skuteczno¶ci zastrze¿enia informacji zawartych w ofercie, stanowi±cych tajemnicê przedsiêbiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (je¿eli Wykonawca zastrzega takie informacje).9) Orygina³ dokumentu wadium, a w przypadku wniesienia wadium w pieni±dzu dowód wniesienia wadium.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Wykonawca zobowi±zany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysoko¶ci: 6.000,00 z³ (s³ownie: sze¶æ tysiêcy z³otych i 00/100).2. Wadium nale¿y wnie¶æ przed up³ywem terminu sk³adania ofert i utrzymywaæ nieprzerwanie do dnia up³ywu terminu zwi±zania ofert±, z wyj±tkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.3. Przed³u¿enie terminu zwi±zania ofert± jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przed³u¿eniem okresu wa¿no¶ci wadium albo, je¿eli nie jest to mo¿liwe, z wniesieniem nowego wadium na przed³u¿ony okres zwi±zania ofert±.4. Wadium mo¿e byæ wniesione w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:1) pieni±dzu - przelewem na rachunek bankowy Zamawiaj±cego Bank Spó³dzielczy w Ostrowi Mazowieckiej oddzia³ w Somiance: numer 28 8923 1076 0600 0824 2006 0006 z adnotacj±: „Wadium - postêpowanie nr Kz.272.1.2021.”,2) gwarancjach bankowych,3) gwarancjach ubezpieczeniowych,4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz.U. z 2020 r. poz. 299).UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniê¿nej zostanie przyjêty termin uznania rachunku Zamawiaj±cego.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.2. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.4. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiaj±cy dopuszcza – je¿eli uzna za uzasadnione – mo¿liwo¶æ zmiany ustaleñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty Wykonawcy o których mowa w art. 455 ustawy PZP w nastêpuj±cych przypadkach:1) zmiany w okre¶leniu Stron Umowy, o ile zasadno¶æ tej zmiany wynika z przepisów prawa na skutek np. po³±czenia, podzia³u, przekszta³cenia, upad³o¶ci, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiêbiorstwa, o ile nowy Wykonawca spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu, nie zachodz± wobec niego podstawy wykluczenia;2) wyst±pienia okoliczno¶ci wynikaj±cych z Si³y Wy¿szej w rozumieniu kodeksu cywilnego - w zakresie terminu i wynagrodzenia;3) w razie zaistnienia szczególnie niekorzystnych i d³ugotrwa³ych warunków atmosferycznych, uniemo¿liwiaj±cych wykonanie Przedmiotu umowy przez okres d³u¿szy ni¿ 2 tygodnie zgodnie ze sztuką budowlaną i technologią robót, chyba że zw³oka z tego powodu nie wyst±pi³yby, gdyby roboty by³y realizowane przez Wykonawcę̂ w terminach okre¶lonych Umową. Wstrzymanie robót z tego powodu musi byæ potwierdzone w dzienniku budowy i zaakceptowane przez Zamawiaj±cego/ inspektora nadzoru inwestorskiego. Wstrzymanie robót budowlanych ze wzglêdu na warunki atmosferyczne typowe (w³a¶ciwe) dla danej pory roku i miesi±ca, lub z³a organizacja robót nie uzasadniaj± zmiany terminu Umowy - w zakresie terminu i wynagrodzenia;4) wyst±pi awaria nie zawiniona czynno¶ciami lub nie wynikaj±c± z zaniechania czynno¶ci, do których Wykonawca by³ zobowi±zany – w zakresie terminu wynagrodzenia i zakresu robót;5) wyst±pi± dzia³ania osób trzecich lub organów w³adzy publicznej, które spowoduj± przerwanie lub czasowe zawieszenie realizacji zamówienia – w zakresie terminu;6) wyst±pi± potrzeby wykonania robót zamiennych lub odst±pienia od realizacji czê¶ci robót i zwi±zanej z tym zmiany wynagrodzenia na wniosek Zamawiaj±cego lub Wykonawcy, pod warunkiem, ¿e wprowadzone zmiany s± korzystne dla Zamawiaj±cego – w zakresie terminu, wynagrodzenia oraz zakresu robót;7) wyst±pi± roboty dodatkowe od których uzale¿nione bêdzie wykonanie zamówienia podstawowego - w zakresie terminu, wynagrodzenia oraz zakresu robót;8) wyst±pienia okoliczno¶ci zwi±zanych z wyst±pieniem COVID-19 - w zakresie terminu, wynagrodzenia oraz zakresu robót;9) wyst±pi± zmiany na uzasadniony wniosek Wykonawcy zaakceptowany przez Zamawiaj±cego i pod warunkiem, ¿e zmiana ta wynika z okoliczno¶ci których Wykonawca nie móg³ przewidzieæ na etapie sk³adania oferty i nie jest przez niego zawiniona - w zakresie terminu, wynagrodzenia oraz zakresu robót;10) braku rozwi±zañ projektowych lub b³êdów w dokumentacji projektowej stwierdzonych w czasie trwania robót o czas niezbêdny do ich uzupe³nienia - w zakresie terminu, wynagrodzenia oraz zakresu robót;11) wyst±pi± zmiany technologii wykonania robót, pod warunkiem, ¿e wprowadzone zmiany s± korzystne dla Zamawiaj±cego - w zakresie terminu, wynagrodzenia oraz zakresu robót;12) warunków p³atno¶ci z zastrze¿eniem, ¿e zmiana ta bêdzie korzystna i niezbêdna dla Zamawiaj±cego;13) ponadprzeciêtnego czasu trwania procedur administracyjnych, maj±cych wp³yw (obiektywny, niewynikaj±cych z opiesza³o¶ci Wykonawcy) na termin wykonania zamówienia – w zakresie terminu;14) odkrycia w toku prowadzenia robót, niezidentyfikowanych wcze¶niej urz±dzeñ b±d¼ nieznanych elementów zabytkowych maj±cych obiektywny wp³yw na terenie wykonania zamówienia - w zakresie terminu, wynagrodzenia oraz zakresu robót;15) uzasadnionego polecenia Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w uzgodnieniu z Zamawiaj±cym, dokonania zamiennych robót lub ich czê¶ci - w zakresie terminu, wynagrodzenia oraz zakresu robót.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-02-16 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê wraz z wymaganymi dokumentami nale¿y umie¶ciæ na Platformie pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/somianka

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-02-16 12:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

2021-02-01 Biuletyn Zamówieñ PublicznychOg³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.