Ogłoszenie z dnia 2024-01-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00544744/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa przygotowania i wydawania posiłków uczniom Powiatowego Zespołu Placówek - Szkoły Mistrzostwa Sportowego Szczyrk im. Polskich Olimpijczyków w Buczkowicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Zespół Placówek - Szkoła Mistrzostwa Sportowego Szczyrk im. Polskich Olimpijczyków
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 240449620
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Grunwaldzka 220
1.5.2.) Miejscowość: Buczkowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-374
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.7.) Numer telefonu: 33-8177-300
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szkola@smsszczyrk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://smsszczyrk.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://powiat-bielsko.logintrade.net/zapytania_email,150568,123bf1ca35567930065c2759329ee77e.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa przygotowania i wydawania posiłków uczniom Powiatowego Zespołu Placówek - Szkoły Mistrzostwa Sportowego Szczyrk im. Polskich Olimpijczyków w Buczkowicach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3f900cd5-9829-11ee-ba3b-4e891c384685
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00004737
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00044299/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Usługa przygotowania i wydawania posiłków
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00544744
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KS.261.33.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1545601,50 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest usługa przygotowania i wydawania posiłków uczniom Powiatowego Zespołu Placówek - Szkoły Mistrzostwa Sportowego Szczyrk im. Polskich Olimpijczyków w Buczkowicach przez 7 dni w tygodniu.
2) Przewidywane ilości posiłków do wydania:
a) 13 880 śniadań
b) 28 060 obiadów i deserów
c) 13 900 kolacji
3) Wykonawca będzie przygotowywał i podawał 4 posiłki w ciągu dnia dla faktycznie przebywających w danym dniu uczniów w Internacie tj. śniadanie, obiad, deser, kolacja oraz dla uczniów dochodzących: obiad i deser.
4) Posiłki będą podawane w godzinach uzgodnionych z Zamawiającym na podstawie list uczniów Powiatowego Zespołu Placówek - Szkoły Mistrzostwa Sportowego Szczyrk w Buczkowicach, które Zamawiający dostarczy Wykonawcy.
5) Przeciętna ilość osób korzystających z całodziennych posiłków dziennie – ok. 51 przebywających w Internacie oraz średnio ok. 45 obiadów i deserów dziennie dla uczniów dochodzących z wyłączeniem dni wolnych od nauki w szkole.
6) Zamawiający będzie obciążony kosztami (wsad do kotła, który nie może być mniejszy niż 24,00 PLN brutto, liczony średnio dziennie w miesiącu i koszt przygotowania posiłków) tylko za faktycznie wydane posiłki.
7) Wykonawca będzie realizował usługę korzystając z urządzeń kuchni znajdującej się w Powiatowym Zespole Placówek - Szkole Mistrzostwa Sportowego Szczyrk (przygotowywanie posiłków będzie się odbywać w pomieszczeniach kuchennych Zamawiającego na podstawie umowy najmu).
8) Wszelkie niezbędne materiały konieczne do przygotowania i wydawania posiłków zabezpiecza Wykonawca.
9) W porozumieniu z Zamawiającym, Wykonawca może świadczyć usługę na rzecz osób indywidualnych i grup, przebywających w SSM „HONDRASIK” w Szczyrku ul. Sportowa 2, który należy do PZP-SMS Szczyrk w Buczkowicach.
10) Ponadto Wykonawca winien wziąć pod uwagę, że żywienie będzie prowadzone dla uczniów klas sportowych zgodnie z wytycznymi stanowiącymi załącznik nr 4 do SWZ.
2. Dane ogólne dotyczące najmu urządzeń kuchennych
1) Z Wykonawcą zostanie podpisana umowa najmu urządzeń kuchennych na kwotę 610,00 zł netto miesięcznie + należny podatek VAT, zgodnie z Uchwałą Nr 47/2023 Zarządu Powiatu w Bielsku-Białej z dnia 13.02.2023r.
2) Wykonawca będzie miał do dyspozycji urządzenia kuchenne wymienione w projektowanych postanowieniach umowy najmu urządzeń.
3) Wykonawca jest zobowiązany do posiadania własnego drobnego sprzętu kuchennego do realizacji usługi.
4) Wykonawca będzie zobowiązany do regulowania należności z tytułu zużytej energii elektrycznej, gazu oraz ryczałt za wodę i ścieki zgodnie z postanowieniami projektu umowy.
5) Odpowiedzialność za stan sanitarno- epidemiologiczny użytkowanych pomieszczeń kuchni ponosi Wykonawca.
3. Wymagania w zakresie zatrudniania przez wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie stosunku pracy
Zamawiający na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, określa wymagania związane z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy.
Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności do realizacji zamówienia związane z przygotowywaniem i wydawaniem posiłków.
Wymaganie, o którym mowa, nie dotyczy osobistego wykonywania zamówienia przez osobę fizyczną,
w tym również przedsiębiorcy prowadzącego indywidualną działalność gospodarczą.
Szczegółowy sposób dokumentowania zatrudnienia tych osób, sposób kontroli spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymagań dotyczących zatrudnienia na podstawie umowy o pracę oraz postanowienia dotyczące sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zawarte są w projekcie umowy.
Zamawiający nie określa innych niż określone w art. 95 ust. 1 wymagania związane z realizacją zamówienia, które mogą obejmować aspekty gospodarcze, środowiskowe, społeczne, związane z innowacyjnością, zatrudnieniem lub zachowaniem poufnego charakteru informacji przekazanych wykonawcy w toku realizacji zamówienia.
4. Gwarancja
Wykonawca udzieli gwarancji na przedmiot zamówienia, co do jego jakości i ilości. Szczegóły realizacji uprawnień Zamawiającego w zakresie udzielonej gwarancji szczegółowo określa projekt umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55322000-3 - Usługi gotowania posiłków
55320000-9 - Usługi podawania posiłków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 837606,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 971660,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 837606,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ilona Socowa KAI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9371046691
7.3.3) Ulica: Salmopolska 87A
7.3.4) Miejscowość: Szczyrk
7.3.5) Kod pocztowy: 43-370
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 837606,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-01 do 2025-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Wartość umowy oraz okres realizacji umowy wskazane w treści niniejszego ogłoszenia uwzględniają wyłącznie zamówienie podstawowe (bez wznowienia).
INNE PRZETARGI BUCZKOWICE
- Remont poszycia dachowego budynku Szkoły Podstawowej im. Mikołaja Kopernika w Buczkowicach.
- Modernizacja poszycia dachowego budynku Szkoły Podstawowej im. Bolesława Chrobrego w Rybarzowicach.
więcej: przetargi BUCZKOWICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług cateringowych dla Przedszkola Miejskiego im. Krasnala Hałabały w Podkowie Leśnej
- Świadczenie usług całodziennego żywienia w formie cateringu dla pacjentów SP ZOZ Szpitala Specjalistycznego Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Otwocku
- Świadczenie usług cateringowych na potrzeby Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Michałowicach w okresie od dnia 02.09.2025 r. do dnia 26.06.2026 r.
- Świadczenie usług polegających na kompleksowym całodziennym i codziennym żywieniu pacjentów Zamawiającego.
- Świadczenie usług cateringowych na potrzeby Przedszkola Publicznego w Michałowicach w okresie od dnia 01.09.2025 r. do dnia 31.07.2026 r.
- Usługa cateringu - przygotowanie i dowóz gorącego posiłku w postaci dwudaniowego obiadu z napojem do Szkoły Podstawowej im. Mikołaja Kopernika w Lubawie w roku szkolnym 2025/2026.
więcej: Usługi podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.