Ogłoszenie z dnia 2022-01-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00292295/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa ulicy Stodolnianej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WIELUŃ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934750
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Kazimierza Wielkiego 1
1.5.2.) Miejscowość: Wieluń
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-300
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.7.) Numer telefonu: 0438860249
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@um.wielun.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wielun.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.bip.um.wielun.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa ulicy Stodolnianej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-80a7b23b-4eba-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00004678
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002670/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.23 Przebudowa ulicy Stodolnianej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00292295/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.40.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1646518,66 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla zadania pn.:
Przebudowa ulicy Stodolnianej.
Zakres rzeczowy obejmuje:
1) wykonanie nawierzchni drogi z betonu asfaltowego,
2) wykonanie nawierzchni chodnika i zjazdów do posesji i miejsc postojowych z kostki betonowej gr. 8 cm,
3) ułożenie krawężników betonowych o wymiarach 12x25 cm,
4) ułożenie krawężników betonowych o wymiarach 15x30 cm,
5) ułożenie obrzeży betonowych o wymiarach 30x8 cm,
6) ułożenie kanału z rur PVC-U o śr. 315 mm,
7) wykonanie studzienek ściekowych betonowych o śr. 500 mm,
8) wykonanie studni rewizyjnych betonowych o śr. 1000 mm,
9) wykonanie studni rewizyjnych betonowych o śr. 1200 mm,
10) budowa oświetlenia ulicznego,
11) przebudowa linii energetycznej,
12) przebudowa sieci telekomunikacyjnej.
Zamówienie obejmuje również uzyskanie odpowiednich dokumentów wynikających
z wydanych: zezwoleń, pozwoleń i zgłoszeń niezbędnych do użytkowania zadania inwestycyjnego objętego przedmiotem zamówienia.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące załącznik do SWZ.
Przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami.
Dołączone do SWZ Przedmiary robót mają charakter pomocniczy i nie stanowią opisu przedmiotu zamówienia i podstawy wyceny ofert. Przedmiary robót nie determinują zakresu prac objętych przedmiotem zamówienia. Zawarte
w Przedmiarach robót zestawienia mają jedynie zobrazować skalę robót i pomóc Wykonawcom w oszacowaniu kosztów inwestycji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45232200-4 - Roboty pomocnicze w zakresie linii energetycznych
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp, który stanowi: – „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty;”
Uzasadnienie faktyczne:
W dniu 15.12.2021 r. przed otwarciem ofert, Zamawiający zamieścił na stronie internetowej prowadzonego postępowania plik z informacją o kwocie przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia w wysokości 1 687 681,62 zł brutto. W niniejszym postępowaniu do terminu składania ofert tj. 15 grudnia 2021 r. do godz. 13.00 wpłynęło 5 ofert:
Oferta Nr 1 Hucz Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp. k., 42-283 Boronów, ul. Częstochowska 14, cena brutto oferty: 2 300 991,05 zł;
Oferta Nr 2 Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe „LARIX” Sp. z o.o., ul. Klonowa 11, 42-700 Lubliniec, cena brutto oferty: 2 049 245,26 zł (po poprawieniu oczywistej omyłki rachunkowej);
Oferta Nr 3 REMOST Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa, 46-300 Olesno, ul. Wielkie Przedmieście 26, cena brutto oferty: 1 771 459,39 zł;
Oferta Nr 4 P.U.H. „DOMAX” Arkadiusz Mika, 42-283 Boronów, ul. Grabińska 8, cena brutto oferty: 2 155 244,39 zł;
Oferta Nr 5 USŁUGI OGÓLNO-BUDOWLANE - JAROSŁAW BŁACH, PĄTNÓW 239, 98-335 PĄTNÓW, cena brutto oferty: 910 200,00 zł.
Oferta nr 5 podlega odrzuceniu.
Oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
Zachodzi zatem przesłanka do unieważnienia przedmiotowego postępowania na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1771459,39 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2300991,05 PLN
INNE PRZETARGI Z WIELUNIA
- Dostawa, wdrożenie i integracja oprogramowania do podpisu w formie cyfrowej na potrzeby dokumentacji medycznej
- Zakup i sukcesywne dostarczanie materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących, kopiujących dla jednostek organizacyjnych Powiatu Wieluńskiego i powiatowych osób prawnych.
- Organizacja kursów i szkoleń - materiały szkoleniowe oraz platforma e-learningowa w ramach projektu pn. "Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie CUKIERNICTWO w Powiecie Wieluńskim"
- Usługa utrzymania czystości w budynkach oraz sprzątanie posesji w obiektach Sądu Rejonowego w Wieluniu, zlokalizowanych w Wieluniu i w Pajęcznie.
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby pracowni zawodowych Mechanik pojazdów samochodowych oraz Kierowca mechanik.
- Sukcesywne dostawy leków do Apteki Szpitalnej
więcej: przetargi w Wieluniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przystosowanie budynku administracyjnego przy ul. Królewieckiej 60A w Mrągowie w zakresie zabezpieczenia przeciwpożarowego wraz z budową instalacji przeciwpożarowej w budynku.
- Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej na terenie Gminy Irządze
- Przebudowa boiska sportowego w Złejwsi Małej - kontynuacja
- Rozbudowa węzła integracyjnego w Redzie o parking P&R oraz parking dla rowerów w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Termomodernizacja hali sportowej w Koniecpolu w wykorzystaniem OZE
- Opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej oraz realizację robót budowlanych dla zadania pn. "Budowa tras rowerowych do uprawiania sportów ekstremalnych oraz betonowego toru typu pumptrack"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





