eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SulechówDoposażenie Szkoły Podstawowej Nr 1 w Sulechowie w ramach programu "Laboratoria Przyszłości" - przybory kuchenne i akcesoria krawieckie



Ogłoszenie z dnia 2022-01-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Doposażenie Szkoły Podstawowej Nr 1 w Sulechowie w ramach programu „Laboratoria Przyszłości” – przybory kuchenne i akcesoria krawieckie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 1 im. gen. Józefa Bema

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000270745

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Styczniowa 23

1.5.2.) Miejscowość: Sulechów

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-100

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.7.) Numer telefonu: (068) 385 27 94

1.5.8.) Numer faksu: (068) 385 27 94

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szkola@psp1sulechow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.sp1.sulechow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://sp1.bip.sulechow.pl/bipkod/28185426

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Szkoła Podstawowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Doposażenie Szkoły Podstawowej Nr 1 w Sulechowie w ramach programu „Laboratoria Przyszłości” – przybory kuchenne i akcesoria krawieckie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-66e238a5-4c57-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00004665

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00279243/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 Doposażenie Szkoły Podstawowej Nr 1 w Sulechowie w ramach programu „Laboratoria Przyszłości” – przybory kuchenne i akcesoria krawieckie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00281143/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SP1.Sek.261.1.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 5059,36 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2. ZADANIE A: Przybory kuchenne.
2.1. Wykaz i opis zamawianych przyborów kuchennych zamieszczony jest w formularzu cenowym – załącznik nr 1a do SWZ.
2.2. Wszystkie elementy przedmiotu zamówienia mają być fabrycznie nowe.
2.3. Wykonawca zapewni dostarczenie oraz wniesienie elementów będących przedmiotem zamówienia transportem własnym, w opakowaniach zapewniających całość, nienaruszalność i zabezpieczających przed uszkodzeniem do siedziby zamawiającego, tj. Szkoła Podstawowa Nr 1 w Sulechowie przy ul. Styczniowej 23.
2.4. Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z dostarczeniem przedmiotu zamówienia do zamawiającego oraz odpowiada za przedmiot zamówienia (ryzyko utraty, uszkodzenia itd.) do czasu jego odbioru przez zamawiającego.
2.5. Poszczególne elementy przedmiotu zamówienia zostały opisane przez określenie minimalnych wymagań co oznacza, że dopuszczalne jest dostarczenie wyposażenia posiadającego parametry na wymaganym przez zamawiającego poziomie lub lepsze od opisanych.
2.6. Zamówienie finansowane jest ze środków budżetu państwa w ramach programu: „LABORATORIA PRZYSZŁOŚCI”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39221100-8 - Zastawa kuchenna

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39221180-2 - Naczynia do gotowania

39221200-9 - Zastawa stołowa

39223000-1 - Łyżki, widelce

4.5.5.) Wartość części: 4522,90 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3. ZADANIE B: Akcesoria krawieckie.
3.1. Wykaz i opis zamawianych akcesoriów krawieckich zamieszczony jest w formularzu cenowym – załącznik nr 1b do SWZ.
3.2. Wszystkie elementy przedmiotu zamówienia mają być fabrycznie nowe.
3.3. Wykonawca zapewni dostarczenie oraz wniesienie elementów będącego przedmiotem zamówienia transportem własnym, w opakowaniach zapewniających całość, nienaruszalność i zabezpieczających przed uszkodzeniem do siedziby zamawiającego, tj. Szkoła Podstawowa Nr 1 w Sulechowie przy ul. Styczniowej 23.
3.4. Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z dostarczeniem przedmiotu zamówienia do zamawiającego oraz odpowiada za przedmiot zamówienia (ryzyko utraty, uszkodzenia itd.) do czasu jego odbioru przez zamawiającego.
3.5. Poszczególne elementy przedmiotu zamówienia zostały opisane przez określenie minimalnych wymagań co oznacza, że dopuszczalne jest dostarczenie wyposażenia posiadającego parametry na wymaganym przez zamawiającego poziomie lub lepsze od opisanych.
3.6. Zamówienie finansowane jest ze środków budżetu państwa w ramach programu: „LABORATORIA PRZYSZŁOŚCI”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39227100-0 - Igły krawieckie lub druty dziewiarskie

4.5.5.) Wartość części: 536,46 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6002,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6002,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6002,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DRZEWIARZ-BIS Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 911328304

7.3.3) Ulica: Kardynała Wyszyńskiego 46A

7.3.4) Miejscowość: Lipno

7.3.5) Kod pocztowy: 87-600

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6002,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-30

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie tego zamówienia. Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia kwotę 659,84 zł brutto (słownie: sześćset pięćdziesiąt dziewięć złotych 84/100), natomiast oferta z najniższą ceną opiewa na kwotę 1 965,54 zł brutto (słownie: jeden tysiąc dziewięćset sześćdziesiąt pięć złotych 54/100).

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.