eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GliwiceCałodobowe świadczenia zdrowotne dla pacjentów Izby Wytrzeźwień w Gliwicach w 2025 roku.(1)



Ogłoszenie z dnia 2025-01-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Całodobowe świadczenia zdrowotne dla pacjentów Izby Wytrzeźwień w Gliwicach w 2025 roku.(1)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zarząd Usług Komunalnych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271048212

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Strzelców Bytomskich 25c

1.5.2.) Miejscowość: Gliwice

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-109

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@mzuk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzuk.gliwice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-03ddb555-6c28-4d49-b0d6-b9c3726b40e0

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Całodobowe świadczenia zdrowotne dla pacjentów Izby Wytrzeźwień w Gliwicach w 2025 roku.(1)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-03ddb555-6c28-4d49-b0d6-b9c3726b40e0

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00004339

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00030678/24/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.15 Całodobowe świadczenie opieki zdrowotnej dla pacjentów Izby Wytrzeźwień

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00614077

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: MZUK-EPZ.50.90.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest całodobowe świadczenie usług zdrowotnych dla pacjentów Izby wytrzeźwień w Gliwicach przy ul. Okopowej 6.

Opieka zdrowotna obejmuje w szczególności:
1) sprawowanie całodobowego nadzoru lekarskiego nad osobami przebywającymi w izbie;
2) prowadzenie badań lekarskich osób doprowadzonych do izby;
3) udzielanie pomocy doraźnej, która może być stosowana w izbie;
4) stwierdzenie stanu nietrzeźwości uzasadniającego zatrzymanie w izbie oraz stwierdzenie braku przeciwwskazań do umieszczenia w izbie;
5) kierowanie do zakładu opieki zdrowotnej pacjentów izby po stwierdzeniu takiej konieczności;
6) sprawdzanie stanu zdrowia i zachowania osób przebywających w izbie i przeprowadzanie w tym celu obchodów;
7) wydawanie zaleceń odnośnie stosowania obezwładniających pasów bezpieczeństwa
w stosunku do osób, które działają na szkodę zdrowia i życia lub swym zachowaniem utrudniają personelowi izby wykonywanie czynności służbowych;
8) przeprowadzenie badań lekarskich osób zwalnianych z izby;
9) prowadzenie niezbędnej dokumentacji lekarskiej;
10) sporządzanie raportów z przebiegu dyżuru, z uwzględnieniem ilości zużytych leków oraz innych istotnych okoliczności;
11) wykonywanie innych czynności lekarskich przynależnych izbie na zasadach określonych przepisami.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1226400,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1226400,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1226400,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NZOZ EUROMEDICA Sp. jawna - J. Białek-Kaleta, M. Kaleta - Richter

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6312651851

7.3.3) Ulica: Szamragdowa 18

7.3.4) Miejscowość: Gliwice

7.3.5) Kod pocztowy: 44-121

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1061200,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-01-01 do 2025-12-31

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Termin realizacji umowy od 01.01.2025 od godz. 19.00 do 31.12.2025

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.