Ogłoszenie z dnia 2025-01-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00637522/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług konserwacji, drobnych napraw, remontów i usuwania awarii branży wod.-kan, c. o. oraz gazowej na terenie nieruchomości stanowiących zasób Gminy Bielsko-Biała, z podziałem na 2 części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Bielsko-Biała - Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 070019077
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Lipnicka 26
1.5.2.) Miejscowość: Bielsko-Biała
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-300
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@zgm.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgm.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1e61c281-9f68-4cc7-affe-4f884d2d43621.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług konserwacji, drobnych napraw, remontów i usuwania awarii branży wod.-kan, c. o. oraz gazowej na terenie nieruchomości stanowiących zasób Gminy Bielsko-Biała, z podziałem na 2 części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1e61c281-9f68-4cc7-affe-4f884d2d4362
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00004255
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00050605/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Świadczenie usług konserwacji, drobnych napraw i usuwania awarii inst. wod.-kan. co, gaz w lokalach i budynkach stanowiących zasób Gminy Bielsko-Biała, zarządzany przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00637522
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZGM/24/056/DS
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług konserwacji, drobnych napraw, remontów i usuwania awarii w zakresie branży instalacyjnej wodno-kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania oraz gazowej (zwane dalej usługami), w budynkach oraz lokalach mieszkalnych i użytkowych objętych zamówieniem, wskazanych w wykazie nieruchomości stanowiącym załączniki nr 3a do Specyfikacji i umowy, będących własnością Gminy Bielsko-Biała, które znajdują się w budynkach zarządzanych przez wspólnoty mieszkaniowe (innych zarządców).2. Część 1 przedmiotu zamówienia (rejon 1) obejmuje nieruchomości o łącznej powierzchni ok. 126 465,69 m2. Zamawiający z całkowitej powierzchni lokali, zarządzanych w rejonie 1 przewiduje do wykonania w trakcie trwania umowy świadczenie usług na około 7 370,35 m2 powierzchni. Ponieważ prace w zakresie konserwacji, drobnych napraw, remontów i usuwania skutków awarii świadczone będą wykonywane zarówno w lokalach mieszkalnych oraz usługowych Zamawiający przewiduje, że:
1) około 5 441,26 m2 będzie obejmowało lokale mieszkalne i budynki mieszkalno-usługowe w przewagą pow. mieszkalnej z obowiązującą stawką podatku VAT w wys. 8%,
2) około 604,58 m2 będzie obejmowało części wspólne w budynkach usługowych i usługowo-mieszkalnych (z przewagą powierzchni usługowej) z obowiązującą stawką podatku VAT w wys. 23%
3) około 1 324,51 m2 będzie obejmowało lokale/budynki usługowe i tereny zewnętrzne z obowiązującą stawką podatku VAT w wys. 23%,
4.5.3.) Główny kod CPV: 50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych
50720000-8 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji centralnego ogrzewania
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
4.5.5.) Wartość części: 434443,55 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług konserwacji, drobnych napraw, remontów i usuwania awarii w zakresie branży instalacyjnej wodno-kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania oraz gazowej (zwane dalej usługami), w budynkach oraz lokalach mieszkalnych i użytkowych objętych zamówieniem, wskazanych w wykazie nieruchomości stanowiącym załącznik nr 3b do Specyfikacji i umowy, będących własnością Gminy Bielsko-Biała, które znajdują się w budynkach zarządzanych przez wspólnoty mieszkaniowe (innych zarządców),2. Część 2 przedmiotu zamówienia (rejon 2):
obejmuje nieruchomości o łącznej powierzchni ok. 122 331,79 m2 Zamawiający z całkowitej powierzchni lokali, zarządzanych w rejonie 2 przewiduje do wykonania w trakcie trwania umowy świadczenie usług na około 3 539,16 m2 powierzchni. Ponieważ prace w zakresie konserwacji, drobnych napraw, remontów i usuwania skutków awarii świadczone będą zarówno w lokalach mieszkalnych oraz usługowych Zamawiający przewiduje, że:
1) około 2 585,65 m2 będzie obejmowało lokale mieszkalne i budynki mieszkalno-usługowe w przewagą pow. użytk. mieszkalnej z obowiązującą stawką podatku VAT w wys. 8%,
2) około 287,29 m2 będzie obejmowało części wspólne w budynkach usługowych i usługowo-mieszkalnych (z przewagą powierzchni usługowej) z obowiązującą stawką podatku VAT w wys. 23%,
3) około 666,22 m2 będzie obejmowało lokale/budynki usługowe i tereny zewnętrzne z obowiązującą stawką podatku VAT w wys. 23%,
4.5.3.) Główny kod CPV: 50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych
50720000-8 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji centralnego ogrzewania
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
4.5.5.) Wartość części: 208614,95 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 482668,97 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 482668,97 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 482668,97 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Roboty Ogólnobudowlane Henryk Getfert
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Zakład Budowlany Bogdan Puchałka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5470128094
7.3.3) Ulica: Nad Potokiem 71
7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała
7.3.5) Kod pocztowy: 43-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Roboty Ogólnobudowlane Henryk Getfert
jakie przetargi wygrała firma
Roboty Ogólnobudowlane Henryk Getfert
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 482668,97 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 232010,83 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 232010,83 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 232010,83 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Roboty Ogólnobudowlane Henryk Getfert
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Zakład Budowlany Bogdan Puchałka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5470128094
7.3.3) Ulica: Nad Potokiem 71
7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała
7.3.5) Kod pocztowy: 43-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Roboty Ogólnobudowlane Henryk Getfert
jakie przetargi wygrała firma
Roboty Ogólnobudowlane Henryk Getfert
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 232010,83 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z BIELSKA-BIAŁEJ
- Konserwacja i utrzymanie wyposażenia terenów rekreacyjnych administrowanych przez Urząd Miejski w Bielsku-Białej
- Dostawa cyfrowego zestawu do drenażu klatki piersiowej dla potrzeb Beskidzkiego Centrum Onkologii - Szpitala Miejskiego im. Jana Pawła II, w Bielsku-Białej.
- Opracowanie PFU w zakresie przebudowy oraz zmiany sposobu użytkowania budynków przy ulicy 11 Listopada w Bielsku-Białej wraz z zagospodarowaniem terenu dla inwestycji pod nazwą "Pralnia kreatywności"
- Remont konserwatorski budynku Prokuratury Rejonowej Bielsko-Biała-Północ w Bielsku-Białej w zakresie dachu budynku i budowy instalacji piorunochronnej
- Prowadzenie nadzoru dendrologicznego (etap II) w czasie realizacji robót budowlanych, w zakresie projektu "Adaptacja do zmian klimatu na terenie miasta Bielska-Białej" FENX.01.02-IW.01-0014/23.
- Modernizacja systemu monitoringu wizyjnego na stadionie miejskim w Bielsku-Białej w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Przebudowa boiska piłkarskiego oraz modernizacja oświetlenia boiska (...)
więcej: przetargi w Bielsku-Białej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Konserwacja i restauracja czterech medalionów z egzekwii Króla Jana III ze zbiorów Palazzo Barberini.
- Przebudowa budynku remizy OSP wraz z rozbudową na potrzeby żłobka i Centrum Usług Społecznych
- 35-P-25 Budowa budynku na potrzeby Zakładu Diagnostyki Obrazowej (zaprojektuj i wybuduj)
- Dostawa i montaż instalacji wraz z budową magazynów energii w CEZIB
- Przebudowa i remont pomieszczeń po byłej kotłowni w Kartuzach na potrzeby zabezpieczenia magazynów oraz doposażenia baz magazynowych do realizacji zadań w sytuacjach kryzysowych
- Usługi konserwacyjne elektryczne, wymiana instalacji elektrycznych w lokalach oraz drobne prace remontowe elektryczne w budynkach własnych i zarządzanych przez Tomaszowskie TBS.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.