eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jaworzyna Śląska › Poprawa bezpieczeństwa na drogach powiatowych na terenie gmin Marcinowice i Świdnica

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-01-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa bezpieczeństwa na drogach powiatowych na terenie gmin Marcinowice i Świdnica

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Służba Drogowa Powiatu Świdnickiego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890724480

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Powstańców 12

1.5.2.) Miejscowość: Jaworzyna Śląska

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-140

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.7.) Numer telefonu: 74 6622920

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@sdps.swidnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sdps.swidnica.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/sp_swidnica

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Poprawa bezpieczeństwa na drogach powiatowych na terenie gmin Marcinowice i Świdnica

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d3d72208-5c1a-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00004238

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00033226/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Poprawa bezpieczeństwa na drogach powiatowych na terenie gmin Marcinowice i Świdnica

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00427246/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PA.200.7.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 5045600,59 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 - Przebudowa nawierzchni jezdni drogi powiatowej nr 1994D w miejscowości Biała
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa nawierzchni jezdni drogi powiatowej nr 1994D w miejscowości Biała na odcinku 1200mb
Zakres robót obejmuje m.in.:
- frezowanie i rozebranie istniejącej nawierzchni,
- wykonanie warstwy wiążącej z mieszanek mineralno-bitumicznych,
- wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanek mineralno-bitumicznych,
- wykonanie poboczy,
- regulacja pionowa studzienek
Ponadto koszty oznakowania należy ująć w cenie ofertowej, dotyczy oznakowania robót drogowych na czas prowadzenia robót
Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa, przedmiar robót i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, które stanowią załącznik do niniejszej specyfikacji i znajdują się na stronie internetowej prowadzonego postępowania, tj. https://platformazakupowa.pl/pn/sp.swidnica

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.5.5.) Wartość części: 530347,20 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 – Przebudowa nawierzchni jezdni drogi powiatowej nr 2085D w miejscowości Krasków

Przedmiotem zamówienia jest przebudowa nawierzchni jezdni drogi powiatowej nr 2085D w miejscowości Krasków na odcinku 400mb
Zakres robót obejmuje m.in.:
- frezowanie i rozebranie istniejącej nawierzchni,
- wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanek mineralno-bitumicznych,
- wykonanie poboczy,
- regulacja pionowa studzienek
Ponadto koszty oznakowania należy ująć w cenie ofertowej, dotyczy oznakowania robót drogowych na czas prowadzenia robót
Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa, przedmiar robót i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, które stanowią załącznik do niniejszej specyfikacji i znajdują się na stronie internetowej prowadzonego postępowania, tj. https://platformazakupowa.pl/pn/sp.swidnica

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.5.5.) Wartość części: 146888,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3 – Przebudowa nawierzchni jezdni drogi powiatowej nr 2905D w miejscowości Lutomia Górna
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa nawierzchni jezdni drogi powiatowej nr 2905D w miejscowości Lutomia Górna na odcinku 3990mb
Zakres robót obejmuje m.in.:
- frezowanie i rozebranie istniejącej nawierzchni,
- wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanek mineralno-bitumicznych,
- wykonanie poboczy,
- regulacja pionowa studzienek
Ponadto koszty oznakowania należy ująć w cenie ofertowej, dotyczy oznakowania robót drogowych na czas prowadzenia robót
Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa, przedmiary robót i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, które stanowią załącznik do niniejszej specyfikacji i znajdują się na stronie internetowej prowadzonego postępowania, tj. https://platformazakupowa.pl/pn/sp.swidnica

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.5.5.) Wartość części: 1309133,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4 – Przebudowa nawierzchni jezdni drogi powiatowej nr 2913D w miejscowości Mokrzeszów

Przedmiotem zamówienia jest przebudowa nawierzchni jezdni drogi powiatowej nr 2913D w miejscowości Mokrzeszów na odcinku 1550mb
Zakres robót obejmuje m.in.:
- frezowanie i rozebranie istniejącej nawierzchni,
- wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanek mineralno-bitumicznych,
- wykonanie poboczy,
- regulacja pionowa studzienek
Ponadto koszty oznakowania należy ująć w cenie ofertowej, dotyczy oznakowania robót drogowych na czas prowadzenia robót
Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa, przedmiar robót i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, które stanowią załącznik do niniejszej specyfikacji i znajdują się na stronie internetowej prowadzonego postępowania, tj. https://platformazakupowa.pl/pn/sp.swidnica

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.5.5.) Wartość części: 479932,91 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 5 – Przebudowa nawierzchni jezdni przy drodze powiatowej nr 1990D na odcinku Wiry - Wirki

Przedmiotem zamówienia jest przebudowa nawierzchni jezdni wraz z budową chodnika przy drodze powiatowej nr 1990D na odcinku Wiry – Wirki łącznej długości 2,1 km. Odcinek podzielono na 3 etapy. I etap (odcinek 500m) Wiry – Kierunek Tąpadła. W ramach zadania frezowana będzie nawierzchnia jezdni. Dodatkowo pobocze gruntowe zostanie ścięte i uzupełnione mieszanką z kruszywa łamanego. Po regulacji urządzeń zostanie ułożona nowa warstwa ścieralna. II etap (odcinek 1,6 km) Wiry – Wirki. W ramach zadania frezowana będzie nawierzchnia jezdni. Etap III - na odcinku 400m zostanie wybudowany chodnik wraz z przejściem dla pieszych i oświetleniem dedykowanym. W związku z budową chodnika w celu odprowadzenia wody z jezdni zostanie wybudowany odcinek kanalizacji. Dodatkowo pobocze gruntowe zostanie ścięte i uzupełnione mieszanką z kruszywa łamanego. Ułożona zostanie nowa nawierzchnia wiążąca i ścieralna.
Zakres robót obejmuje m.in.:
- frezowanie i rozebranie istniejącej nawierzchni,
- wykonanie poboczy,
- wykonanie warstwy wiążącej i ścieralnej z mieszanek mineralno-bitumicznych,
- wykonanie poboczy,
- wykonanie kanalizacji deszczowej,
- budowa sieci kablowej oświetlenia parkowego i drogowego
Ponadto koszty oznakowania należy ująć w cenie ofertowej, dotyczy oznakowania robót drogowych na czas prowadzenia robót
Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa, przedmiar robót i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, które stanowią załącznik do niniejszej specyfikacji i znajdują się na stronie internetowej prowadzonego postępowania, tj. https://platformazakupowa.pl/pn/sp.swidnica

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

4.5.5.) Wartość części: 2235888,31 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 6 – Wymiana barier drogowych w ciągu drogi powiatowej nr 3396D na odcinku Witoszów Górny - Pogorzała

Przedmiot zamówienia obejmuje wymianę zniszczonych barier betonowych na nowe bariery stalowe energochłonne w ciągu drogi powiatowej nr 3396D na odcinku Witoszów Górny – Pogorzała – granica powiatu. Obejmuje wymianę na odcinku 1,6 km.
Ponadto koszty oznakowania należy ująć w cenie ofertowej, dotyczy oznakowania robót drogowych na czas prowadzenia robót
Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa, przedmiar robót i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, które stanowią załącznik do niniejszej specyfikacji i znajdują się na stronie internetowej prowadzonego postępowania, tj. https://platformazakupowa.pl/pn/sp.swidnica

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.5.5.) Wartość części: 343411,17 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 508254,45 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 917054,85 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 508254,45 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Michał Bisek "BISEK - ASFALT"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8941261607

7.3.3) Ulica: Granitowa 7

7.3.4) Miejscowość: Kostomłoty

7.3.5) Kod pocztowy: 55-311

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 508254,45 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 145263,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 411625,56 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 145263,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Michał Bisek "BISEK - ASFALT"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8941261607

7.3.3) Ulica: Granitowa 7

7.3.4) Miejscowość: Kostomłoty

7.3.5) Kod pocztowy: 55-311

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 145263,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1236193,05 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1967983,24 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1236193,05 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Michał Bisek "BISEK-ASFALT"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8941261607

7.3.3) Ulica: Granitowa 7

7.3.4) Miejscowość: Kostomłoty

7.3.5) Kod pocztowy: 55-311

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1236193,05 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 523125,15 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 848587,61 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 523125,15 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Michał Bisek "BISEK-ASFALT"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8941261607

7.3.3) Ulica: Granitowa 7

7.3.4) Miejscowość: Kostomłoty

7.3.5) Kod pocztowy: 55-311

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 523125,15 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2796284,39 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3434978,63 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2796284,39 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Berger Bau Polska Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8981011638

7.3.3) Ulica: Szczecińska 11

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 54-517

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

wszystkie roboty oprócz robót bitumicznych


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2796284,39 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 248460,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 499376,58 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 248460,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PIAS-KUM Krzysztof Kumański

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9880804313

7.3.3) Ulica: Krzydlina Wielka 71

7.3.4) Miejscowość: Wołów

7.3.5) Kod pocztowy: 56-100

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 248460,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.