eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŻmudźDowóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Żmudzi w 2025 r."



Ogłoszenie z dnia 2025-01-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Żmudzi
w 2025 r.”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Żmudź

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110197977

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kasztanowa

1.5.2.) Miejscowość: Żmudź

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-114

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@zmudz.gmina.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zmudz-gmina.ezamawiajacy.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zmudz-gmina.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Żmudzi
w 2025 r.”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4f33a63d-a74a-4a1c-b36f-97c7f2590d17

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00004210

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00619562

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZD.271.13.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 135313,20 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1. Przedmiotem zamówienia jest usługa pn.: „Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Żmudzi w 2025 r.”
4.2. Łączna liczba uczniów dowożonych do Szkoły Podstawowej w Żmudzi wynosi 102.
4.3. Dopuszcza się zmiany liczby uczniów dowożonych do szkoły i odwożonych do miejsca zamieszkania. Zgodnie z wymogami art. 433 pkt 4) ustawy Pzp Zamawiający wskazuje, że minimalna /gwarantowana/ ilość biletów zakupionych w okresie obowiązywania umowy wynosi: 120.
4.4.Uczniowie mają być dowożeni do szkoły i odwożeni po skończonych zajęciach lekcyjnych do miejsca zamieszkania zgodnie z harmonogramem we wszystkie dni nauki szkolnej, przedstawionym przez Dyrektora Szkoły.
Zamawiający zastrzega możliwość odstępstwa od przewozu uczniów do szkoły w związku z odpracowywaniem dni wolnych od zajęć. Dyrektor Szkoły jest obowiązany zawiadomić Wykonawcę o zaistniałych zmianach w rozkładzie zajęć lekcyjnych co najmniej 2 dni przed planowaną realizacją. Aktualna, imienna lista uczniów, dla których zostaną zakupione bilety miesięczne będzie przekazywana Wykonawcy za pośrednictwem Dyrektora Szkoły, co miesiąc w terminie do 20 każdego miesiąca.
4.5. Zamawiający wymaga realizacji przedmiotu zamówienia minimum 3 pojazdami. Pojazdy samochodowe użyte do wykonania przedmiotu zamówienia powinny być przystosowane
do przewozu odpowiedniej liczby uczniów, zgodnie z liczbą na każdej z tras.
W sytuacji stwierdzenia przez Zamawiającego, że pojazd nie spełnia warunków określonych w prawie o ruchu drogowym lub w przypadku zaistniałych awarii uniemożliwiających kontynuowanie dowozu dzieci Wykonawca zabezpieczy pojazd zastępczy o standardzie
nie gorszym niż dotychczasowy pojazd do miejsca, z którego dowóz powinien być kontynuowany w czasie wskazanym w ofercie Wykonawcy jako kryterium oceny ofert.
4.6. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z eksploatacją pojazdów.
4.7. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za realizację usługi, stan techniczny pojazdów oraz bezpieczeństwo pasażerów, zgodnie z obowiązującymi przepisami, natomiast Dyrektor Szkoły odpowiada za bezpieczeństwo uczniów w czasie wsiadania i wysiadania z pojazdu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 144044,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 178500,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 144044,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU Waflex Rafał Cichosz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5632351825

7.3.3) Ulica: Uher 11b

7.3.4) Miejscowość: Uher

7.3.5) Kod pocztowy: 22-100

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 144044,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-01-01 do 2025-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.