eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Głogów Małopolski › Usługa zagospodarowania odpadów komunalnych segregowanych pochodzących z nieruchomości położonych na terenie gminy Głogów Małopolski i obsługiwanych przez EkoGłog Sp. z o.o w 2024 roku.



Ogłoszenie z dnia 2024-01-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa zagospodarowania odpadów komunalnych segregowanych pochodzących z nieruchomości położonych na terenie gminy Głogów Małopolski i obsługiwanych przez EkoGłog Sp. z o.o w 2024 roku.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: EkoGłog

1.3.) Oddział zamawiającego: Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180934148

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Towarowa 4A

1.5.2.) Miejscowość: Głogów Małopolski

1.5.3.) Kod pocztowy: 36-060

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@ekoglog.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ekoglog.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a77c7102-82f6-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Usługi komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa zagospodarowania odpadów komunalnych segregowanych pochodzących z nieruchomości położonych na terenie gminy Głogów Małopolski i obsługiwanych przez EkoGłog Sp. z o.o w 2024 roku.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a77c7102-82f6-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00003878

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00493552

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 410000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I – usługa zagospodarowania odpadów komunalnych segregowanych o kodzie 20 03 07 (odpady wielkogabarytowe),
Odpady będą dostarczane do Wykonawcy pojazdami Zamawiającego po wcześniejszym uzgodnieniu przez obie strony
harmonogramu dostaw odpadów
Szacowana liczba odpadów – 240 Mg.
Wymagana odległość siedziby Zamawiającego tj. 36-060 Głogów Młp. ul. Towarowa 4 A instalacji Wykonawcy do nie może
być większa niż 160 km, mierzonej jako odległość w linii prostej – do wskazanego adresu punktu instalacji Wykonawcy wg
„Google maps” na stronie internetowej: https://www.google.pl/maps
Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia ilości przekazanych odpadów bez prawa roszczeń Wykonawcy do
odszkodowania z tego tytułu przy czym zmniejszenie nie powinno przekroczyć 50% od ilości szacowanej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.5.5.) Wartość części: 150000 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II – usługa zagospodarowania odpadów komunalnych segregowanych o kodzie ex 20 01 99 (Metal i tworzywa
sztuczne) lub 15 01 06 (zmieszane odpady opakowaniowe)
Odpady będą dostarczane do Wykonawcy pojazdami Zamawiającego po wcześniejszym uzgodnieniu przez obie strony
harmonogramu dostaw odpadów. Szacowana liczba odpadów – 570 Mg.
Wymagana odległość instalacji Wykonawcy do siedziby Zamawiającego tj. 36-060 Głogów Młp. ul. Towarowa 4 A nie może
być większa niż 160 km, mierzonej jako odległość w linii prostej – do wskazanego adresu punktu instalacji Wykonawcy wg
„Google maps” na stronie internetowej: https://www.google.pl/maps
Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia ilości przekazanych odpadów bez prawa roszczeń Wykonawcy do
odszkodowania z tego tytułu przy czym zmniejszenie nie powinno przekroczyć 50% od ilości szacowanej.
Odpady pochodzić będą z nieruchomości położonych na terenie Gminy Głogów Małopolski i obsługiwanych przez EkoGłog
Sp. z o.o. w ramach zawartych umów i porozumień. Poprzez zagospodarowanie rozumie się zagospodarowanie w sposób
pozwalający na odzysk/recykling odpadów wstępnie wysegregowanych przez właścicieli nieruchomości położonych na
terenie gminy Głogów Małopolski.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

4.5.5.) Wartość części: 260000 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 181180,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 201916,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 186624,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gmina Ostrów – Zakład Usług Komunalnych w Ostrowie

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 818-15-89-011

7.3.4) Miejscowość: Ostrów

7.3.5) Kod pocztowy: 39-103

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 186624,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-02 do 2024-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 264708 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 400140 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 270864,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hamburger Recycling Polska Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 754-28-53-180

7.3.4) Miejscowość: Opole

7.3.5) Kod pocztowy: 45-449

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 270864,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-02 do 2024-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.