Ogłoszenie z dnia 2023-01-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00460440/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i montaż instalacji PV na obiektach użyteczności publicznej na terenie gminy Wiązownica
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wiązownica
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900364
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Warszawska
1.5.2.) Miejscowość: Wiązownica
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-522
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@wiazownica.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://wiazownica.com/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/wiazownica1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa i montaż instalacji PV na obiektach użyteczności publicznej na terenie gminy Wiązownica2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-79110594-6cc1-11ed-abdb-a69c1593877c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00003792
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00026400/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.12 Budowa instalacji PV na obiektach uzyteczności publicznej na terenie gminy Wiązownica
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00460440/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZ.271.42.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż instalacji PV na budynkach użyteczności publicznej w Gminie Wiązownica realizowanego w formule „Zaprojektuj i wybuduj”, które zostaną usytuowane przy oczyszczalni ścieków, na terenie działek nr ewid. 1034, 1035,1036 w m. Wiązownica, obręb Wiązownica, oraz przy Stacji Uzdatniania Wody w m. Piwoda na terenie dz. nr ewid. 1254.
4.2 W ramach planowanego przedsięwzięcia przewiduje się w pierwszej kolejności wykonanie dokumentacji projektowej, a następnie jej realizacja i odbiór robót, zgodnie
z opracowaną dokumentacją.
4.3 Uzyskanie wszelkich opinii, zgód, uzgodnień, w tym również zezwoleń na wycinkę drzew (jeżeli jest to konieczne) niezbędnych do opracowania dokumentacji budowlanej i realizacji robót budowlanych leży po stronie Wykonawcy.
4.4 Program funkcjonalno-użytkowy stanowi wytyczne do projektowania oraz służy do ustalenia planowanych kosztów prac projektowych i robót budowlanych.
UWAGA:
Zamawiający informuje , że przedmiot zamówienia obejmuje wyłącznie zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych instalacji fotowoltaicznej, oraz złożenie niezbędnej dokumentacji do PGE Dystrybucja, celem późniejszego przyłączenia instalacji do sieci elektroenergetycznej.
4.5 Szczegółowy przedmiot zamówienia obejmuje:
1. W zakresie dokumentacji projektowej:
1) Wykonawca sporządza projekt wykonawczy dla każdej z planowanych instalacji, który powinien zawierać:
- część opisową, w której zostanie zawarty szczegółowy opis instalacji wraz
z parametrami technicznymi projektowanych urządzeń,
- konieczne obliczenia techniczne (dobory inwerterów, zabezpieczeń, kabli, przewodów, itp.) oraz przewidywane pokrycie zapotrzebowania na energię
- rysunki techniczne, jak schematy instalacji, plany sytuacyjne lokalizacji instalacji, rzuty, rysunki pomocnicze oraz szczegółowe, w tym konstrukcji wsporczych instalacji PV ze sposobem montażu
2) opracowanie kosztorysu inwestorskiego – zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie określenia metod prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. z 2021 poz. 2458) – 1 egzemplarz wraz z wersją elektroniczną zapisaną w ogólnie dostępnym formacie (np. pdf) na nośniku CD,
3) opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych opracowaną - zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. (Dz. U. z 2021 r. poz. 2454) w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego – 1 egzemplarz wraz z wersją elektroniczną zapisaną w ogólnie dostępnym formacie (np. .doc, .pdf) na nośniku CD,
2. W zakresie wykonawstwa instalacji PV
1) montaż konstrukcji pod instalację fotowoltaiczną,
2) montaż instalacji modułów fotowoltaicznych o mocy określonej w PFU dla każdego z obiektów
3) wykonanie zabezpieczeń dla przewodów i pod konstrukcje
4) wykonanie okablowania potrzebnego do podłączenia modułów PV wraz z trasami kablowymi wewnątrz i na zewnątrz pomieszczeń
5) montaż inwerterów
6) montaż rozdzielni AC i DC
• Zintegrowanie instalacji PV z istniejącą instalacją elektryczną budynku
• Wykonanie czynności pomocniczych, jak przebicia, otwory, przejścia przez przegrody, wypełnienia, naprawy uszkodzeń elementów wykończeniowych powstałych w wyniku prowadzonych robót budowlanych • Przeprowadzenie rozruchu, badań kontrolnych, prób, uruchomienia i regulacji instalacji i innych czynności niewyszczególnionych, jednak niezbędnych do prawidłowego działania instalacji
4.6 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja zamówienia, w szczególności program funkcjonalno – użytkowy.
4.7 Wszystkie dokumenty opisujące przedmiot zamówienia należy traktować, jako wzajemnie się uzupełniające w tym znaczeniu, że w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek rozbieżności, wieloznaczności lub niejednoznaczności, Wykonawca nie może ograniczać zakresu swojego zobowiązania wynikającego z umowy w sprawie udzielonego zamówienia publicznego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09332000-5 - Instalacje słoneczne
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45315500-3 - Instalacje średniego napięcia
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne
45223810-7 - Konstrukcje gotowe
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
51112000-0 - Usługi instalowania sprzętu sterowania i przesyłu energii elektrycznej
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45223100-7 - Montaż konstrukcji metalowych
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt. 7 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli Wykonawca zrezygnował z ubiegania się o udzielenie zamówienia i odstąpił od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem art. 263.W dniu 21 grudnia 2022 r. Zamawiający dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty na wykonanie dostawy i montażu instalacji PV na obiektach użyteczności publicznej na terenie gminy Wiązownica” , złożonej przez Wykonawcę – ELSTER s.c. ul. Jarosławska 3, 37-522 Wiązownica.
W dniu 22 grudnia 2022 r. do Zamawiającego wpłynęła informacja od firmy ELSTER s.c ul. Jarosławska 3 w Wiązownicy, ze Wykonawca ze względu na upływ czasu i bardzo krótki termin realizacji zamówienia, nie jest w stanie zrealizować tego zamówienia zgodnie z warunkami przetargowymi.
Stan faktyczny jaki zaistniał w przedmiotowej sprawie, gdzie Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, rezygnuje z ubiegania się o udzielenie zamówienia i tym samym odstępuje od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, uzasadnia podjęcie decyzji o unieważnieniu postępowania.
Zamawiający nie dokonał ponownego badania i oceny spośród pozostałych w postępowaniu wykonawców, mając na uwadze upływ czasu i zbliżający się koniec roku, który uniemożliwi realizację zamówienia w terminach określonych w warunkach postępowania.
Zamawiający wziął również pod uwagę fakt, iż ponowny wybór kolejnego Wykonawcy nie ma uzasadnienia z ww. względów.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 438600,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 803362,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 438600,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI WIĄZOWNICA
więcej: przetargi WIĄZOWNICA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja infrastruktury kulturalnej w miejscowości Kowale i Zawyki, gm. Suraż.
- Dostawa i montaż paneli fotowoltaicznych o mocy 49,95 kWp w budynku Szpitala w Ostródzie.
- Przebudowa sanitariatów oraz pomieszczenia socjalnego przy ul. Dawida 2 we Wrocławiu
- "Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Niziny - Etap II - w ramach zadania Uporządkowanie gospodarki ściekowej w Gminie Tuczępy Etap II. "
- Wykonanie robót remontowych w lokalach mieszkalnych zlokalizowanych przy Rwańskiej 1/3 m 7, Ks. P. Skargi 4 m 6, Plac Czarnieckiego 3 m 4A w Piotrkowie Trybunalskim
- Budowa, przebudowa i remont strażnicy OSP Bogdaniec
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.