eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kościan › Wywóz nieczystości stałych



Ogłoszenie z dnia 2023-01-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wywóz nieczystości stałych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: WIELKOPOLSKIE CENTRUM NEUROPSYCHIATRYCZNE IM. OSKARA BIELAWSKIEGO W KOŚCIANIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411049324

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Ignacego Paderewskiego 1A

1.5.2.) Miejscowość: Kościan

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-000

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: et@wcn-koscian.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: wcn-koscian.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://wcnkoscian.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wywóz nieczystości stałych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2aad98ab-7604-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00003770

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00010599/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Wywóz nieczystości

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00480428

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/17/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.1 Przedmiotem zamówienia jest usługa wywozu nieczystości stałych komunalnych gromadzonych w kontenerach o pojemności 7m3 każdy, które stanowią własność Centrum, z posesji należących do WCN w:
a) Kościanie, Pl. Paderewskiego 1a - 9 kontenerów zamkniętych
b) Kościanie, ul. Śmigielska 53 - 1 kontener zamknięty
c) Wonieściu, gm. Śmigiel - 1 kontener zamknięty

1.2 Wywóz odpadów segregowanych BIO: (pojemniki 240 l BIO stanowią własność Centrum)
a) Kościanie, Pl. Paderewskiego 1a - 4 pojemniki zamknięte
b) Kościanie, ul. Śmigielska 53 - 1 pojemnik zamknięty
c) Wonieściu gm. Śmigiel - 1 pojemnik zamknięty

1.3 Wywóz nieczystości stałych wraz z dostarczeniem pojemników po stronie Wykonawcy (pojemniki od 2000 l do 3000 l):
a) Kościanie, Pl. Paderewskiego 1a - 6 x pojemnik na papier, 6 x pojemnik szkło, 6x pojemnik na plastiki – odpady segregowane
b) Kościanie ul. Śmigielska 53 - 1 x pojemnik na papier, 1x pojemnik na szkło, 1x pojemnik na plastiki – odpady segregowane
c) Wonieściu gm. Śmigiel - 1 x pojemnik na papier, 1x pojemnik na szkło, 1x pojemnik na plastiki– odpady segregowane

1.4 Częstotliwość wywozu (średnia):
a) Kościanie, Pl. Paderewskiego 1A - 12 kontenerów średnio w miesiącu oraz komplet pojemników na segregowane odpady 1 x w miesiącu wszystkie
b) Kościanie, ul. Śmigielska 53 - 1 kontener średnio 2 x w miesiącu oraz komplet pojemników na segregowane odpady 1 x w miesiącu wszystkie
c) Wonieściu gm. Śmigiel -1 kontener średnio 1x w miesiącu oraz komplet pojemników na segregowane odpady 1 x w miesiącu wszystkie
• Komplet – Zamawiający posługując się tą nazwą ma na myśli:
1 pojemnik na odpady segregowane na papier
1 pojemnik na odpady segregowane na szkło
1 pojemnik na odpady segregowane na plastik
1 pojemnik na odpady segregowane na BIO

1.5 Inne odpady – wielkogabarytowe w razie konieczności na zlecenie telefoniczne lub e-mail.

2) Wywóz odpadów odbywał się będzie według ilości podanych każdorazowo po zgłoszeniu na e-mail. firmy wykonującej usługę.
3) Wywóz nieczystości z oddziałów będzie odbywał się na zasadzie rotacji kontenerów, tj. wykonawca zabiera pełny kontener – wywozi odpady na wysypisko – odwozi opróżniony kontener do miejsca jego zabrania.
4) Wywóz zgromadzonych odpadów odbywał się będzie w ciągu dwóch dni roboczych od zgłoszenia.
5) Wywóz odpadów wielkogabarytowych odbywał się będzie w terminach uzgodnionych wcześniej z Zamawiającym
6) Wykonawca prowadzić będzie dezynfekcję pojemników (kontenerów) po każdorazowym opróżnieniu, na własny koszt.
7) Wspólny Słownik Zamówień: CPV: 90511000-2
8) Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiący Załącznik nr 4.
9) Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania usługi przez Wykonawcę.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5956,68 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5956,68 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5956,68 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Remondis-Sanitech Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7790002220

7.3.3) Ulica: Łąkowa 5

7.3.4) Miejscowość: Kościan

7.3.5) Kod pocztowy: 64-000

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5956,68 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-01-01 do 2023-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.