eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Inowrocław › "Ochrona obiektów i mienia Zarządu Dróg Powiatowych w Inowrocławiu w 2023 roku"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-01-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Ochrona obiektów i mienia Zarządu Dróg Powiatowych w Inowrocławiu w 2023 roku”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W INOWROCŁAWIU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092366360

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Poznańska 384C

1.5.2.) Miejscowość: Inowrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 88-100

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@zdpinowroclaw.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zdpinowroclaw.com.pl/index.php

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-330555a2-665e-11ed-aea3-5a7c432eaced

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


utrzymanie dróg

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Ochrona obiektów i mienia Zarządu Dróg Powiatowych w Inowrocławiu w 2023 roku”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-330555a2-665e-11ed-aea3-5a7c432eaced

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00003711

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00445262/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: TP/17/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa ochrony mienia realizowana w formie stałej bezpośredniej ochrony fizycznej budynku i terenu Zarządu Dróg Powiatowych w Inowrocławiu. Zamówienie obejmuje działania w zakresie ochrony, bezpieczeństwa budynku, działania zapobiegające przestępstwom i wykroczeniom oraz innym czynom karalnym przeciwko mieniu, a także przeciwdziałanie powstaniu szkody wynikającej z tych zdarzeń oraz zdarzeń losowych oraz niedopuszczanie do wstępu osób nieuprawnionych na teren chroniony.
2. Ochrona mienia i działania prewencyjne stanowiące przedmiot umowy prowadzone będą:
-od poniedziałku do piątku w godzinach od 15:00 do 07:00 dnia następnego,
-w soboty, niedziele i święta całodobowo.
3. Wymagany sprzęt i wyposażenie pracowników: telefon komórkowy, latarka elektryczna, indywidualny pakiet opatrunkowy.
4. Szczegółowy zakres czynności pracowników ochrony obejmuje:
- ochronę mienia znajdującego się na powierzonym terenie przed włamaniem, dewastacją, kradzieżą, pożarem, zakłóceniem porządku oraz innymi zdarzeniami,
- przechowywanie odpowiednio oznakowanych kluczy w odpowiednich gablotach Zamawiającego, wydawanie i przyjmowanie kluczy od pracowników i osób sprzątających przed rozpoczęciem i po zakończeniu pracy,
- nadzór nad mieniem i bezpieczeństwem obiektów, polegający na:
* obserwacji ochranianych obiektów - monitorowanie terenu poprzez system 3 kamer,
* właściwym zabezpieczeniu bramy wjazdowej, furtki, drzwi, okien budynków oraz korytarzy wraz z klatkami schodowymi,
* nadzorze nad osobami wchodzącymi do obiektu i wychodzącymi z obiektu,
* podejmowaniu działań interwencyjnych w przypadku stwierdzenia zakłóceń porządku na terenie chronionych obiektów,
* podejmowaniu interwencji wobec osób, które bez uzasadnienia przebywają na chronionym terenie, uniemożliwianie wejścia na teren obiektów osób będących pod wpływem alkoholu, bezdomnych, akwizytorów itp.
* pełnej znajomości topografii chronionych obiektów - rozkładu pomieszczeń, dróg ewakuacyjnych itp.,
* znajomości rozmieszczenia i umiejętności użycia w sytuacji alarmowej głównych wyłączników prądu, instalacji ppoż., zaworów wodnych,
* w uzasadnionych przypadkach wezwaniu odpowiednich służb (policja, straż miejska, straż pożarna, pogotowie ratunkowe i inne),
* powiadamianiu wskazanego przez Zamawiającego pracownika w przypadku stwierdzenia w chronionym obiekcie awarii, włamania lub pożaru oraz podjęcie podstawowych działań zabezpieczających,
* wpuszczaniu i wypuszczaniu pojazdów mających prawo wjazdu na teren obiektu, bezwzględnym każdorazowym zamykaniu bramy wjazdowej,
* dokonywanie obchodu ochranianych budynków i przyległego podwórza z częstotliwością zadeklarowaną w ofercie:
* przy każdym wyjściu z dyżurki zamykanie drzwi dyżurki;
* odbicie elektronicznego czujnika w punktach gdzie znajdują się odpowiednie czytniki kontroli obchodów terenu;
* podczas obchodu włączanie lub wyłączanie świateł (w zależności od potrzeb) w gabinetach, na korytarzach, na zewnątrz;
* kontrolowanie prawidłowości zamykania drzwi na klucz;
* sprawdzenie zabezpieczeń technicznych obiektu takich jak zamki, okna, ogrodzenie, oświetlenie;
* przebywanie w dyżurce w dni powszednie w godzinach pobierania i zdawania kluczy tj. 6:30-7:00, 15:00-15:30;
* sprawdzanie uprawnień osób, do przebywania na terenie chronionym w godzinach wieczorowo-nocnych.
* niedopuszczenie do bezprawnego wyniesienia z obiektu składników majątkowych,
* podejmowanie niezbędnych interwencji w razie naruszenia porządku,
* prowadzenie stałej ewidencji zdarzeń zaistniałych w obiekcie chronionym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 188551,18 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 228386,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 188551,18 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowe "Jarexs" Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 004040858

7.3.3) Ulica: Okólna 1A

7.3.4) Miejscowość: Legnica

7.3.5) Kod pocztowy: 59-220

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 188551,18 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.