Ogłoszenie z dnia 2025-01-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00608616/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zakup i montaż windy w Ośrodku Rozwiązywania Problemów Uzależnień przy ul. Kościelnej 13 w Pyskowicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pyskowice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257593
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Strzelców Bytomskich 3
1.5.2.) Miejscowość: Pyskowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-120
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmpyskowice@pyskowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.pyskowice.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-zp.pyskowice.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i montaż windy w Ośrodku Rozwiązywania Problemów Uzależnień przy ul. Kościelnej 13 w Pyskowicach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-12108ef8-6ce5-40a3-bfa6-2ce4a0cdad5c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00003562
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00011379/22/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.22 Zakup i montaż windy w Ośrodku Rozwiązywania Problemów Uzależnień przy ul. Kościelnej 13 w Pyskowicach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00608616
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.031.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 453534,43 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotowe zadanie to I etap inwestycji pn. Przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania piętra budynku z przeznaczeniem na pomieszczenia socjoterapeutyczne dla dzieci i młodzieży przy ul. Kościelnej 13 w Pyskowicach”.
2. Zakres prac I etapu:
- prace związane z adaptacją budynku pod wykonanie szybu dźwigu osobowego wraz z jego dostawą i montażem
a) demontaż warstw podłogowych do poziomu konstrukcji stropu drewnianego
b) zabezpieczenie stropu istniejącego i wykonanie prefabrykowanego stropu gęstożebrowego
c) wymiana podłóg wraz z podłożami i warstwami izolacyjnymi.
W tym etapie nie będą wykonywane roboty wykończeniowe z wyjątkiem części korytarzowej parteru i pietra przy windzie
UWAGA: Dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 5a-5d do SWZ zawiera całość inwestycji (I i II etap), natomiast przedmiotem postępowania jest tylko etap I, który szczegółowo został wydzielony w załączniku nr 5e do SWZ pn. opis techniczny-etapowanie inwestycji
PARAMETRY TECHNICZNE WINDY: Udźwig min. 400 kg, rodzaj napędu: śrubowy, prędkość jazdy 0,15 m/s, ilość przystanków 2, wysokość podnoszenia do 3 300 mm, rodzaj drzwi: stalowe A20. Standard wykonania kabiny i szybu windowego: platforma jezdna w kształcie litery L wyposażona w listwy przeciwzakleszczeniowe. Panel sterowania, uchwyt oraz listwa przeciwzakleszczeniowa z anodowego aluminium. Szyb dźwigu wykonany z paneli stalowych malowanych proszkowo wraz z aluminiowymi profilami narożnymi, brak paneli osłaniających maszynownie (maszynownia przylegająca do ściany budynku), sufit szybu z oświetleniem LED.
Okres gwarancji na przedmiot zamówienia wynosi 3 lata i w tym czasie należy świadczyć usługi konserwacji urządzenia.
UWAGA: Roboty będą wykonywane w czynnym obiekcie. Prace budowlane powodujące wzmożony hałas należy wykonywać poza godzinami zajęć w Ośrodku Rozwiązywania Problemów Uzależnień (zajęcia odbywają się zgodnie z harmonogramem, dostępnym na stronie internetowej https://www.pyskowice.pl/problem-uzaleznien/osrodek-rozwiazywania-problemow-uzaleznien-w-pyskowicach.html oraz https://www.pyskowice.pl/problem-uzaleznien/gminna-komisja-rozwiazywania-problemow-alkoholowych.html)
UWAGA: Zamawiający informuje, iż na końcowym etapie inwestycji istnieje prawdopodobieństwo współdzielenia placu budowy z ekipą budowlaną wybraną dla realizacji II etapu inwestycji.
Szczegółowy zakres robót określają:
• dokumentacja projektowa wraz z rysunkami stanowiąca załączniki nr 5a- 5d
• opis techniczny-etapowanie inwestycji stanowiąca załącznik nr 5e
• przedmiar robót dla wydzielonego etapu prac stanowiący załącznik nr 6
• specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót stanowiące załącznik nr 4
Przedmiar robót ma charakter informacyjno – pomocniczy, z uwagi na przyjętą formę wynagrodzenia ryczałtowego. Jeżeli w SWZ Zamawiający posługuje się przedmiarem robót, to dokument ten ma jedynie na celu łatwiejsze skalkulowanie wynagrodzenia Wykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45410000-4 - Tynkowanie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
42416100-6 - Windy
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 339580,76 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 432000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 339580,76 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.U.H. "FRETPOL" Alfred Podolak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9690819129
7.3.3) Ulica: Ogrodowa 19
7.3.4) Miejscowość: Pyskowice
7.3.5) Kod pocztowy: 44-120
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 339580,76 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Drzewica - etap 1
- Przebudowa schodów zewnętrznych wraz z zadaszeniem przy głównym wejściu budynku ZST przy ul. Dworcowej
- Remont budynku tzw. Parowozowni w kompleksie Zabytkowej Huty Żelaza w Chlewiskach wraz z elementami zagospodarowania terenu
- Remont części pomieszczeń Szkoły Podstawowej przy ul. Dziewulskiego 41B w Toruniu na potrzeby DDP prowadzonego przez Toruńskie Centrum Usług Społecznych w ramach projektu pn. "Między nami seniorami"
- Remont oddziału przedszkolnego w ramach projektu pn: "Upowszechnienie edukacji przedszkolnej w Gminie Słupia
- Przebudowa budynku świetlicy środowiskowej wraz z adaptacją poddasza w miejscowości Sułków
więcej: Windy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.