eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Zakup i dostawa fabrycznie nowych kontenerów metalowych przeznaczonych do gromadzenia odpadów komunalnych



Ogłoszenie z dnia 2022-01-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa fabrycznie nowych kontenerów metalowych przeznaczonych do gromadzenia odpadów komunalnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO OCZYSZCZANIA W M. ST. WARSZAWIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015314451

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Obozowa 43

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-161

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 223910100

1.5.8.) Numer faksu: 223910296

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@mpo.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpo.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://mpowarszawa.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Usługi Komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa fabrycznie nowych kontenerów metalowych przeznaczonych do gromadzenia odpadów komunalnych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f8e2a392-3e24-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00003473

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00276921/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SZP.27.66.2021.KB

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 848440,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 1: Zakup i dostawa fabrycznie nowych kontenerów metalowych do gromadzenia odpadów komunalnych KP -7
Umowa będzie realizowana przez okres 12 miesięcy od dnia podpisania w oparciu o cenę jednostkową zaproponowaną przez Wykonawcę w ofercie najkorzystniejszej oraz w oparciu o zamówienia częściowe, które składane będą (pisemnie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej) zgodnie z faktycznymi potrzebami Zamawiającego.
Termin realizacji zamówienia częściowego wynosi:
1. w przypadku zamówienia do 5 sztuk kontenerów do 21 dni kalendarzowych od momentu złożenia przez Zamawiającego zamówienia częściowego,
2. w przypadku zamówienia powyżej 5 sztuk kontenerów do 30 dni kalendarzowych od momentu złożenia przez Zamawiającego zamówienia częściowego.
Wykonawca będzie dostarczał przedmiot zamówienia na własny koszt do miejsca wskazanego przez Zamawiającego w zamówieniu częściowym (siedziba Zamawiającego lub siedziby jednostek podległych Zamawiającemu zlokalizowane na terenie m.st. Warszawy).
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia znajduje się w SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44613300-3 - Standardowe pojemniki do przewozu ładunków

4.5.5.) Wartość części: 155700,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 2: Zakup i dostawa fabrycznie nowych kontenerów metalowych do gromadzenia odpadów komunalnych KP -20 oraz KP – 24
Umowa będzie realizowana przez okres 12 miesięcy od dnia podpisania w oparciu o cenę jednostkową zaproponowaną przez Wykonawcę w ofercie najkorzystniejszej oraz w oparciu o zamówienia częściowe, które składane będą (pisemnie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej) zgodnie z faktycznymi potrzebami Zamawiającego.
Termin realizacji zamówienia częściowego wynosi:
1. w przypadku zamówienia do 5 sztuk kontenerów do 21 dni kalendarzowych od momentu złożenia przez Zamawiającego zamówienia częściowego,
2. w przypadku zamówienia powyżej 5 sztuk kontenerów do 30 dni kalendarzowych od momentu złożenia przez Zamawiającego zamówienia częściowego.
Wykonawca będzie dostarczał przedmiot zamówienia na własny koszt do miejsca wskazanego przez Zamawiającego w zamówieniu częściowym (siedziba Zamawiającego lub siedziby jednostek podległych Zamawiającemu zlokalizowane na terenie m.st. Warszawy).
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia znajduje się w SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44613300-3 - Standardowe pojemniki do przewozu ładunków

4.5.5.) Wartość części: 692740,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 191511,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 191511,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 191511,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: METBUD-GOŃCZYCE Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8262189787

7.3.3) Ulica: Gończyce 74C

7.3.4) Miejscowość: Sobolew

7.3.5) Kod pocztowy: 08-460

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 155700,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-12-07 do 2022-12-07

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 852070,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 852070,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 852070,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: METBUD-GOŃCZYCE Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8262189787

7.3.3) Ulica: Gończyce 74C

7.3.4) Miejscowość: Sobolew

7.3.5) Kod pocztowy: 08-460

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 692740,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-12-07 do 2022-12-07

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

UWAGA !

w sekcji 4.3.) Wartość zamówienia: wskazano wartość zamówienia netto (dla części I i części II) wg stawki VAT 23 %. Wartość zamówienia brutto wynosi -
1 043 581,20 zł

w sekcji 8.2.) wartość umowy: wskazano wartość umowy netto (dla części I),
wg stawki VAT 23%. Wartość umowy brutto wynosi - 191 511,00 zł

w sekcji 8.2.) wartość umowy: wskazano wartość umowy netto (dla części II),
wg stawki VAT 23%. Wartość umowy brutto wynosi - 852 070,20 zł

w sekcji 4.5.5) wartość części: wskazano wartość części netto wg stawki VAT 23%(dla części I). Wartość części brutto wynosi 191 511,00 zł

w sekcji 4.5.5) wartość części: wskazano wartość części netto wg stawki VAT 23%(dla części II). Wartość części brutto wynosi 852 070,20 zł

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.