eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostróda › "Zakup samochodów na potrzeby kontroli i objazdów dróg powiatowych"



Ogłoszenie z dnia 2022-01-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Zakup samochodów na potrzeby kontroli i objazdów dróg powiatowych”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Ostródzie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510751190

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Grunwaldzka 62A

1.5.2.) Miejscowość: Ostróda

1.5.3.) Kod pocztowy: 14-100

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: basia_dt@zdp.ostroda.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zdp.ostroda.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/zdp_ostroda

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Zakup samochodów na potrzeby kontroli i objazdów dróg powiatowych”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-03d16abd-5732-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00003458

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002012/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Zakup samochodów na potrzeby kontroli i objazdów dróg powiatowych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00303038/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.2610.22.2021.BŻ

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 413376,69 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część Nr 1: „Dostawa samochodu osobowego dla Dyrektora ZDP w Ostródzie”
I. Parametry minimalne wymagane przez Zamawiającego;
1) Typ samochodu: Osobowy;
2) Typ nadwozia: SUV;
3) Wymiary samochodu: Prześwit minimum 200;
4) Liczba drzwi: 5-drzwiowy;
5) Liczba miejsc: 5;
6) Silnik: Benzyna;
7) Pojemność skokowa silnika (cm3): minimum 1300 cm3;
8) Moc silnika (KM): minimum 140;
9) Napęd: minimum 4x4 (możliwość dołączenia drugiej osi);
10) Układ kierowniczy ze wspomaganiem: TAK;
11) Skrzynia Biegów: manualna;
12 Systemy wspomagania:
a) ABS (system zapobiegający wekowaniu kół podczas hamowania);
b) ESP (system stabilizacji toru jazdy);
c) ASR (system optymalizacji przyczepności podczas przyśpieszania) lub równoważne;
13) System kontroli: TPMS (system kontroli ciśnienia w oponach) lub równoważne;
14) System monitorowania martwego pola: TAK;
15) Hamulce:
a) Przednie tarczowe wentylowane;
b) Tylne bębnowe;
16) Lusterka zewnętrzne:
a) Elektrycznie sterowane
b) Podgrzewane
17) Szyby: Boczne: elektrycznie sterowane z przodu i tyłu;
18) Fotel kierowcy: Regulowany na wysokość;
19) Podłokietnik przedni: TAK;
20) Regulacja kolumny kierownicy: Dwie płaszczyzny;
21) Poduszki powietrzne: dla kierowcy i pasażera z przodu (czołowe i boczne);
22) Pasy bezpieczeństwa:
a) trzypunktowe pasy bezpieczeństwa z przodu i z tyłu;
b) trzypunktowy pas bezpieczeństwa z tyłu pośrodku;
23) Przednie zagłówki: Dwa zagłówki z regulacją wysokości;
24) Tylne zagłówki: Trzy zagłówki z regulowaną wysokością;
25) Centralny zamek: funkcja bezkluczykowego dostępu do samochodu oraz bezkluczykowego uruchamiania silnika;
26) Zabezpieczenia i blokady: Immobiliser;
27) Klimatyzacja: co najmniej manualna;
28) Przednie światła przeciwmgielne: TAK;
29) Reflektory:
a) do jazdy dziennej LED;
b) mijania LED;
30) Komputer pokładowy: TAK;
31) Kierownica wielofunkcyjna: TAK;
32) Radioodtwarzacz: TAK z fabryczną nawigacją oraz obsługą Android Auto;
33) Sygnalizator niezapiętych pasów bezpieczeństwa: TAK;
34) Dywaniki: komplet gumowych oraz komplet welurowych;
35) Obręcze kół (komplet): minimum 16 cali;
36) Opony: TAK Wielosezonowe;
37) Zestaw naprawczy kół:
a) Klucz do kół;
b) Podnośnik;
38) Dodatkowe wyposażenie BHP:
a) Gaśnica;
b) Ostrzegawczy trójkąt odblaskowy;
c) Apteczka;
39) Relingi dachowe: TAK;
40) Czujnik temperatury zewnętrznej: TAK;
41) Kolor lakieru ciemno szary lub zbliżony;
42) Gwarancja na lakier: minimum 2 lata od dnia odbioru samochodu (bez limitu kilometrów);
43) Gwarancja na naprawy mechaniczne: minimum 3 lata od dnia odbioru samochodu (lub minimum 100 000 km przebiegu);
44) Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny: w promieniu 50 km od siedziby Zamawiającego;
45) Odbiór samochodu: w siedzibie firmy lub w promieniu 50 km od siedziby Zamawiającego;
46) Emisja CO2 w cyklu mieszanym (g/km): maksymalnie 150 g;
47) Norma emisji zanieczyszczeń: co najmniej EURO 6;
48) Zużycie paliwa w cyklu mieszanym (l/100 km): maksymalnie 7l.
II. Termin wykonania zamówienia: 172 dni od daty zawarcia umowy.
Uwaga! Termin realizacji zamówienia stanowi kryterium oceny ofert. Wykonawca będzie zobowiązany wykonać zamówienie w terminie zadeklarowanym w Formularzu oferty.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34110000-1 - Samochody osobowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34100000-8 - Pojazdy silnikowe

34113000-2 - Pojazdy z napędem na 4 koła

4.5.5.) Wartość części: 107666,67 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 2: „Dostawa samochodu osobowego dla Z-cy Dyrektora ZDP”
I. Parametry minimalne wymagane przez Zamawiającego.
1) Typ samochodu: Osobowy;
2) Typ nadwozia: SUV;
3) Wymiary samochodu: Prześwit minimum 200;
4) Liczba drzwi: 5-drzwiowy;
5) Liczba miejsc: 5;
6) Silnik: Benzyna / Benzyna z fabryczną instalacją LPG;
7) Pojemność skokowa silnika (cm3): minimum 998 cm3;
8) Moc silnika (KM): minimum 95;
9) Napęd: minimum przednia oś;
10) Układ kierowniczy ze wspomaganiem: TAK;
11) Skrzynia Biegów: manualna;
12) Systemy wspomagania:
a) ABS (system zapobiegający wekowaniu kół podczas hamowania);
b) ESP (system stabilizacji toru jazdy);
c) ASR (system optymalizacji przyczepności podczas przyśpieszania) lub równoważne;
13) System kontroli: TPMS (system kontroli ciśnienia w oponach) lub równoważne;
14) Hamulce:
a) Przednie tarczowe wentylowane;
b) Tylne bębnowe;
15) Lusterka zewnętrzne:
a) Elektrycznie sterowane;
b) Podgrzewane
16) Szyby: Boczne: elektrycznie sterowane z przodu i tyłu;
17) Fotel kierowcy: regulowany na wysokość;
18) Podłokietnik przedni: TAK;
19) Regulacja kolumny kierownicy: dwie płaszczyzny;
20) Poduszki powietrzne: dla kierowcy i pasażera z przodu (czołowe i boczne);
21) Pasy bezpieczeństwa:
a) trzypunktowe pasy bezpieczeństwa z przodu i z tyłu;
b) trzypunktowy pas bezpieczeństwa z tyłu pośrodku;
22) Przednie zagłówki: dwa zagłówki z regulacją wysokości;
23) Tylne zagłówki: trzy zagłówki z regulowaną wysokością;
24 Centralny zamek: zdalnie sterowany pilotem;
25) Zabezpieczenia i blokady: immobiliser;
26) Klimatyzacja: co najmniej manualna;
27) Przednie światła przeciwmgielne: TAK;
28) Reflektory:
a) Do jazdy dziennej LED;
b) Mijania LED;
29) Komputer pokładowy: TAK;
30) Kierownica wielofunkcyjna: TAK;
31) Radioodtwarzacz: TAK z fabryczną nawigacją oraz obsługą Android Auto;
32) Sygnalizator niezapiętych pasów bezpieczeństwa: TAK;
33) Obręcze kół (komplet): minimum 16 cali;
34) Opony: TAK letnie;
35) Zestaw naprawczy kół:
a) Klucz do kół;
b) Podnośnik;
36) Dodatkowe wyposażenie BHP:
a) Gaśnica;
b) Ostrzegawczy trójkąt odblaskowy;
c) Apteczka;
d) Gumowe dywaniki;
37) Relingi dachowe: TAK;
38) Czujnik temperatury zewnętrznej: TAK;
39) Kolor lakieru: ciemno szary lub zbliżony;
40) Gwarancja na lakier: minimum 2 lata od dnia odbioru samochodu (bez limitu kilometrów);
41) Gwarancja na naprawy mechaniczne: minimum 3 lata od dnia odbioru samochodu (lub minimum 100 000 km przebiegu);
42) Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny: w promieniu 50 km od siedziby Zamawiającego;
43) Odbiór samochodu: w siedzibie firmy lub w promieniu 50 km od siedziby Zamawiającego;
44) Emisja CO2 w cyklu mieszanym (g/km): maksymalnie 150 g;
45) Norma emisji zanieczyszczeń: co najmniej Euro 6;
46) Zużycie paliwa w cyklu mieszanym (l/100 km): maksymalnie 7 l.
II. Termin wykonania zamówienia: 172 dni od daty zawarcia umowy.
Uwaga! Termin realizacji zamówienia stanowi kryterium oceny ofert. Wykonawca będzie zobowiązany wykonać zamówienie w terminie zadeklarowanym w Formularzu oferty.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34110000-1 - Samochody osobowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34100000-8 - Pojazdy silnikowe

4.5.5.) Wartość części: 90810,30 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 3: „Dostawa dwóch samochodów osobowych dla Kierowników Obwodów Drogowych”
I. Parametry minimalne wymagane przez Zamawiającego.
1) Typ samochodu: osobowy;
2) Typ nadwozia: SUV;
3) Wymiary samochodu: prześwit minimum 200;
4) Liczba drzwi: 5-drzwiowy;
5) Liczba miejsc: 5;
6) Silnik: benzyna;
7) Pojemność skokowa silnika (cm3): minimum 1300 cm3;
8) Moc silnika (KM): minimum 140;
9) Napęd: minimum 4x4 (możliwość dołączenia drugiej osi);
10) Układ kierowniczy ze wspomaganiem: TAK;
11) Skrzynia Biegów: manualna;
12) Systemy wspomagania:
a) ABS (system zapobiegający wekowaniu kół podczas hamowania);
b) ESP (system stabilizacji toru jazdy);
c) ASR (system optymalizacji przyczepności podczas przyśpieszania) lub równoważne;
13) System kontroli: TPMS (system kontroli ciśnienia w oponach) lub równoważne;
14) System monitorowania martwego pola: TAK;
15) Hamulce:
a) Przednie tarczowe wentylowane;
b) Tylne bębnowe;
16) Lusterka zewnętrzne:
a) Elektrycznie sterowane;
b) Podgrzewane;
17) Szyby: boczne: elektrycznie sterowane z przodu i tyłu;
18) Fotel kierowcy: regulowany na wysokość;
19) Podłokietnik przedni: TAK;
20) Regulacja kolumny kierownicy: dwie płaszczyzny;
21) Poduszki powietrzne: dla kierowcy i pasażera z przodu (czołowe i boczne);
22) Pasy bezpieczeństwa:
a)trzypunktowe pasy bezpieczeństwa z przodu i z tyłu;
b) trzypunktowy pas bezpieczeństwa z tyłu pośrodku;
23) Przednie zagłówki: dwa zagłówki z regulacją wysokości;
24) Tylne zagłówki: trzy zagłówki z regulowaną wysokością;
25) Centralny zamek: zdalnie sterowany pilotem;
26) Zabezpieczenia i blokady: Immobiliser;
27) Klimatyzacja: co najmniej manualna;
28) Przednie światła przeciwmgielne: TAK;
29) Reflektory:
a) do jazdy dziennej LED;
b) mijania LED;
30) Komputer pokładowy: TAK;
31) Kierownica wielofunkcyjna: TAK;
32) Radioodtwarzacz: TAK z fabryczną nawigacją oraz obsługą Android Auto;
33) Sygnalizator niezapiętych pasów bezpieczeństwa: TAK;
34) Obręcze kół (komplet): minimum 16 cali;
35) Opony: TAK Wielosezonowe;
36) Zestaw naprawczy kół:
a) Klucz do kół;
b) Podnośnik;
37) Dodatkowe wyposażenie BHP:
a) gaśnica;
b) ostrzegawczy trójkąt odblaskowy;
c) apteczka;
d) gumowe dywaniki;
38) Relingi dachowe: TAK;
39) Czujnik temperatury zewnętrznej: TAK;
40) Kolor lakieru: pomarańczowy/ czerwony - lub zbliżony;
41) Gwarancja na lakier: minimum 2 lata od dnia odbioru samochodu (bez limitu kilometrów);
42) Gwarancja na naprawy mechaniczne: minimum 3 lata od dnia odbioru samochodu (lub minimum 100 000 km przebiegu);
43) Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny: w promieniu 50 km od siedziby Zamawiającego;
44) Odbiór samochodu: w siedzibie firmy lub w promieniu 50 km od siedziby Zamawiającego;
45) Emisja CO 2 w cyklu mieszanym (g/km): maksymalnie 150 g;
46) Norma emisji zanieczyszczeń: co najmniej Euro 6;
47) Zużycie paliwa w cyklu mieszanym (l/100 km):maksymalnie 7l.
II. Termin wykonania zamówienia: 172 dni od daty zawarcia umowy.
Uwaga! Termin realizacji zamówienia stanowi kryterium oceny ofert. Wykonawca będzie zobowiązany wykonać zamówienie w terminie zadeklarowanym w Formularzu oferty.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34110000-1 - Samochody osobowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34100000-8 - Pojazdy silnikowe

34113000-2 - Pojazdy z napędem na 4 koła

4.5.5.) Wartość części: 214899,73 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 90560,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 92000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 90560,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Tandem Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6252030759

7.3.3) Ulica: ul. Czeladzka 67

7.3.4) Miejscowość: Będzin

7.3.5) Kod pocztowy: 42-500

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 90560,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 152 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 74900,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 74900,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 74900,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Alcar Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7393256325

7.3.3) Ulica: Lubelska 39A

7.3.4) Miejscowość: Olsztyn

7.3.5) Kod pocztowy: 10-408

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 74900,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 172 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 179120,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 182400,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 179120,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TANDEM Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6252030759

7.3.3) Ulica: ul. Czeladzka 67

7.3.4) Miejscowość: Będzin

7.3.5) Kod pocztowy: 42-500

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 179120,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 152 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.