Ogłoszenie z dnia 2022-01-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00311622/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług cateringowych
dla Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 1 im. Heleny Marusarzówny w Zakopanem w pierwszym półroczu roku 2022.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa z Oddziałami integracyjnymi nr 1 im. Heleny Marusarzówny
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 49057354900000
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Orkana 6
1.5.2.) Miejscowość: Zakopane
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-500
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.7.) Numer telefonu: 182014426
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@sp1zakopane.szkolnastrona.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://sp1zakopane.szkolnastrona.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług cateringowychdla Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 1 im. Heleny Marusarzówny w Zakopanem w pierwszym półroczu roku 2022.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-39c8d8a8-5bfd-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00003407
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00311622/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SP1.271.06.21
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 133686,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na przygotowaniu i dostarczeniu - na potrzeby stołówki szkolnej - gorącego posiłku : obiadu dwudaniowego z kompotem i dwa razy w tygodniu dodatkowym deserem.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W niniejszym postepowaniu w terminie składania ofert tj. do dnia 28 grudnia br. do godz. 12:00, do Zamawiającego wpłynęła jedna oferta o godzinie 08:48 Pani Anny Stoch złożyła za pośrednictwem MiniPortalu UZP/ ePUAP plik o nazwie „Oferta_zalaczniki.zip.” który następnie został wycofany z postępowania przez Wykonawcę. Następnie Pani Anna Stoch o godzinie 11:01 złożyła za pośrednictwem MiniPortalu UZP/ ePUAP plik o nazwie „ofertapodpis.zip.”Po dokonaniu czynności deszyfrowania pliku o nazwie „ofertapodpis.zip.” Zamawiający stwierdził, iż oferta została złożona na formularzu z postępowania z 2021 roku, dodatkowo Wykonawca do oferty załączył oświadczenia i załączniki niezgodne z treścią SWZ.
Wobec powyższego należy stwierdzić, iż treść oferty jest niezgodna z warunkami zamówienia i podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5) Ustawy PZP. Wykonawca w ofercie podał wartość świadczenia obliczoną na 26 000 posiłków, Zamawiający w SWZ wskazywał, iż dziennie należy dostarczyć 130 posiłków razy ilość dni szkolnych co wynosi 13 000, i dla takiej wartości należało obliczyć cenę oferty, dodatkowo Wykonawca winien był podać cenę za świadczenie usługi za okres od 03.01.2022 r. do 23.06.2022 r. a nie za okres od 03.01.2022 r. do 22.12.2022 r. jak zostało oświadczone przez Wykonawcę. Ponadto Wykonawca w złożonej ofercie oświadczył, że odbył wizje lokalną w budynku, Zamawiający nie wymagał odbycia wizji lokalnej przez jakiegokolwiek Wykonawcę. Wykonawca do oferty załączył nieaktualny wzór umowy oświadczając, iż zobowiązuje się go podpisać. Wobec powyższego należy stwierdzić, iż złożona oferta jest niezgodna z warunkami zamówienia w sposób zasadniczy i nieusuwalny, zaś Zamawiający jednoznacznie potrafi stwierdzić, że złożona oferta nie zapewni realizacji zamierzonego celu.
Wobec powyższego zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt. 2) Ustawy PZP Zamawiający zobowiązany jest unieważnić niniejszej postępowanie.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
INNE PRZETARGI Z ZAKOPANEGO
- Dostawa sprzętu i aparatury medycznej dla potrzeb Szpitala Powiatowego w Zakopanem
- Budowa kanalizacji Małe Ciche - Wiktorówki
- Zakup zintegrowanego z system HIS oraz rejestracją Systemu kolejkowego w Przychodni Szpitala - dostawa wraz z wdrożeniem i integracją
- Świadczenie usług kontroli biletów w autobusach komunikacji miejskiej
- Świadczenie usług dowozu uczniów do szkół w roku szkolnym 2025/2026 - 5 części
- Produkcja serii 42 podcastów dotyczących zagrożeń dla przyrody Tatrzańskiego Parku Narodowego
więcej: przetargi w Zakopanem »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zamówienie na usługi społeczne - świadczenie usług gastronomicznych w zakresie przygotowania, dostawy i dystrybucji całodziennych posiłków dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Rąbieniu"
- Wykonanie i dostarczenie posiłków dla dzieci uczęszczających do Przedszkola w Snopkowie
- "Świadczenie usługi restauracyjnej podczas konferencji na terenie miasta Łodzi"
- Przygotowywanie i dostarczanie posiłków dla dzieci z Samorządowego Przedszkola w Biórkowie Wielkim
- Świadczenie usług w zakresie żywienia w Ośrodku Szkolenia Policji w Poznaniu z siedzibą w Gnieźnie
- Świadczenie usługi cateringowej - polegającej na przygotowaniu, dostarczeniu i wydaniu gorących posiłków (obiady jednodaniowe) dla uczniów w wieku 12-15 lat uczęszczających do Szkoły Podstawowej nr 3
więcej: Usługi dostarczania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.