Ogłoszenie z dnia 2025-01-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00528135/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-03
- 2024/BZP 00538894/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-09
- 2024/BZP 00547535/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-15
- 2024/BZP 00624474/01 - Wynik z dnia 2024-11-29
- 2024/BZP 00672963/01 - Wynik z dnia 2024-12-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa mebli medycznych w podziale na pakiety
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Warszawski Uniwersytet Medyczny
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288917
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żwirki i Wigury 61
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-091
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: aez@wum.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wum.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://wum.ezamawiajacy.pl/pn/wum/demand/175448/notice/public/details1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa mebli medycznych w podziale na pakiety2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-575bf95e-0259-45a7-98f4-526606323483
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00003324
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00079915/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.7 Dostawa mebli medycznych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00528135
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AEZ/S-111/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 272425,18 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 1 – Dostawa łóżek pobytowych - 10 szt.,4.5.3.) Główny kod CPV: 33192000-2 - Meble medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33192120-9 - Łóżka szpitalne
33192100-3 - Łóżka do użytku medycznego
4.5.5.) Wartość części: 179722,30 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 2 – Dostawa taboretów do sali laboratoryjnej - 2 szt.4.5.3.) Główny kod CPV: 33192000-2 - Meble medyczne
4.5.5.) Wartość części: 457,68 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 3 – Dostawa stojaków na kroplówki - 10 szt.4.5.3.) Główny kod CPV: 33192000-2 - Meble medyczne
4.5.5.) Wartość części: 10425,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 4 – Dostawa szafek i stolików przyłóżkowych - po 10 szt.4.5.3.) Główny kod CPV: 33192000-2 - Meble medyczne
4.5.5.) Wartość części: 39610,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 5 – Dostawa podestów operacyjnych - 2 szt.4.5.3.) Główny kod CPV: 33192000-2 - Meble medyczne
4.5.5.) Wartość części: 1794,13 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 6 - Dostawa stolika instrumentalnego typu Mayo - 1 szt.4.5.3.) Główny kod CPV: 33192000-2 - Meble medyczne
4.5.5.) Wartość części: 1500,67 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 7 - Dostawa szafy ambulatoryjnej na leki - 1 szt.4.5.3.) Główny kod CPV: 33192000-2 - Meble medyczne
4.5.5.) Wartość części: 11440,53 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 8 - Dostawa kozetek lekarskich - 2 szt.4.5.3.) Główny kod CPV: 33192000-2 - Meble medyczne
4.5.5.) Wartość części: 2160,04 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 9 - Dostawa fotela do pobierania krwi - 1 szt.4.5.3.) Główny kod CPV: 33192000-2 - Meble medyczne
4.5.5.) Wartość części: 1359,96 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 10: Dostawa stanowiska do pobierania krwi oraz zabiegów iniekcji i szczepień - 1 szt.4.5.3.) Główny kod CPV: 33192000-2 - Meble medyczne
4.5.5.) Wartość części: 902,40 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 11: Dostawa stanowiska do pobierania krwi oraz zabiegów iniekcji i szczepień - 2 szt.4.5.3.) Główny kod CPV: 33192000-2 - Meble medyczne
4.5.5.) Wartość części: 1600,70 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 12: Dostawa zestawu wózków medycznych – 3 szt.4.5.3.) Główny kod CPV: 33192000-2 - Meble medyczne
4.5.5.) Wartość części: 21451,77 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 34657,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49901,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49901,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Paramedica Polska Sp. z o.o. Sp.k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1070017638
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49901,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1570,32 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 44712,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2160,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Medeir Przemysław Fila
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9281772488
7.3.4) Miejscowość: Zielona Góra
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2160,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wymiana nawierzchni asfaltu i wykonanie nowego chodnika wraz z czterema podejściami do klatek schodowych z kostki betonowej typu melanż wzdłuż budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Nałkowskiej 9 w Warszawie.
- Wymiana nawierzchni asfaltu i wykonanie nowego chodnika z kostki betonowej wraz z czterema podejściami do klatek schodowych na działce gruntu nr 71/4 z obrębu 7-07-01 na terenie nieruchomości przy budynkach ul. Marymoncka 147 i 149 od ciągu pieszego na działce gruntu nr 53 z obrębu 7-07-01 do ciągu pieszego posadowionego za ścianą szczytową budynku Marymoncka 147 w kierunku ul. Wrzeciono.
- Dostawa samochodów osobowych
- Kompleksowa organizacja 1-dniowej konferencji naukowej, pod tytułem "Hypertension - a common link in the cardiovascular, kidney and metabolic syndrome"
- Udzielanie specjalistycznych świadczeń zdrowotnych w Poradni Diabetologicznej Polikliniki Warszawa.
- Przebudowa lokali mieszkalnych na sale edukacyjne w technikach w formule "zaprojektuj i wybuduj" (numer postępowania UD-IX-ZP-20-2025)
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wózków do przewożenia pacjentów
- dostawa mebli medycznych na Oddział Pediatryczny, Pododdział Patologii i Intensywnej Terapii Noworodka oraz SOR
- Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ).
- Dostawa mebli laboratoryjnych i warsztatowych dla Branżowego Centrum Umiejętności przy Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Swarożynie.
- Dostawa i montaż mebli medycznych wraz z chłodziarkami w zabudowie do Przychodni Rejonowej w Łasinie w ramach Projektu nr 02OW/7807/I/2024 pt. "Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)"
- Dostawa sprzętów medycznych z podziałem na 5 pakietów - powtórzony
więcej: Meble medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.