Ogłoszenie z dnia 2022-01-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00297074/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie, uruchomienie oraz utrzymanie w roku 2022 łączy dostępowych do Internetu dla Urzędu Pracy Powiatu Krakowskiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 357117180
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mazowiecka 21
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 30-019
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: krkrpow@uppk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://uppkrakow.praca.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie, uruchomienie oraz utrzymanie w roku 2022 łączy dostępowych do Internetu dla Urzędu Pracy Powiatu Krakowskiego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1b9c55ed-5367-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00003234
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00297074/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.2711.33.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 20020,93 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
wykonanie, uruchomienie oraz utrzymanie pojedynczego łącza o parametrach: download – 150 Mbit/s, upload – 150 Mbit/s w Siedzibie Urzędu Pracy Powiatu Krakowskiego w Krakowie, ul. Mazowiecka 21, 30 - 019 Kraków4.5.3.) Główny kod CPV: 64200000-8 - Usługi telekomunikacyjne
4.5.5.) Wartość części: 8738,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
wykonanie, uruchomienie oraz utrzymanie następujących łączy dostępowych do Internetu:a) pojedyncze łącze o parametrach: download - 25 Mbit/s, upload – 25 Mbit/s
w Filii Urzędu Pracy Powiatu Krakowskiego w Skawinie, ul. Ogrody 17, 32 - 050 Skawina oraz jednocześnie
b) pojedyncze łącze o parametrach: download - 25 Mbit/s, upload – 25 Mbit/s
w Archiwum Zakładowym w Skawinie, ul. Kopernika 13, 32 - 050 Skawina
4.5.3.) Główny kod CPV: 64200000-8 - Usługi telekomunikacyjne
4.5.5.) Wartość części: 3760,98 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
wykonanie, uruchomienie oraz utrzymanie łącza dostępowego do Internetu o parametrach: pojedyncze łącze o parametrach: download - 25 Mbit/s, upload – 25 Mbit/s w Filii Urzędu Pracy Powiatu Krakowskiego w Krzeszowicach, ul. Kolejowa 1, 32 - 065 Krzeszowice4.5.3.) Główny kod CPV: 64200000-8 - Usługi telekomunikacyjne
4.5.5.) Wartość części: 3760,98 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
wykonanie, uruchomienie oraz utrzymanie łącza dostępowego do Internetu o parametrach: pojedyncze łącze o parametrach: download - 25 Mbit/s, upload – 25 Mbit/s w Filii Urzędu Pracy Powiatu Krakowskiego w Słomnikach, ul. Kościuszki 64, 32 - 090 Słomniki4.5.3.) Główny kod CPV: 64200000-8 - Usługi telekomunikacyjne
4.5.5.) Wartość części: 3760,98 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4118,04 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4118,04 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4118,04 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Telestrada S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: regon 006229011
7.3.3) Ulica: Aleja Krakowska 22A
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-284
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
zestawienie łączy pod świadczenie usługi
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4118,04 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-01 do 2022-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10760,04 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10760,04 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10760,04 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Telestrada S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: regon 006229011
7.3.3) Ulica: Aleja Krakowska 22A
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-284
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
zestawienie łączy pod świadczenie usługi
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10760,04 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-01 do 2022-12-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6907,68 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6907,68 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6907,68 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Telestrada S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: regon 006229011
7.3.3) Ulica: Aleja Krakowska 22A
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-284
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
zestawienie łączy pod świadczenie usługi
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6907,68 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-01 do 2022-12-31Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6317,28 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6317,28 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6317,28 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Telestrada S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: regon 006229011
7.3.3) Ulica: Aleja Krakowska 22A
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-284
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
zestawienia łączy pod świadczenie usługi
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6317,28 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-01 do 2022-12-31INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Remont 6 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 6 części.
- Dostawa oprogramowania na potrzeby systemu TTSS
- Dokończenie budowy wewnętrznych linii zasilających w pawilonie B-2 na terenie AGH w Krakowie. DE-dzp.272-232/24
- zapewn.m.nocleg., sali konf., miejsca na realiz.usł.gastron. oraz realiz.usł. gastron. na potrzeby przepr.XXIV Ogólnop. Konf.Jakość w Opiece Zdrowotnej, która odb.się w dn. 24-25.10.2024 r. w Krakowie
- Dostawa dwóch wag elektronicznych - DE-dzp.272-222/24
- "Przedłużenie wsparcia dla oprogramowania systemu backupu."
więcej: przetargi w Krakowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.