Ogłoszenie z dnia 2023-01-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00444475/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Utworzenie przestrzeni do wspólnych spotkań poprzez zagospodarowanie terenu przy ul. Wadowickiej w miejscowości Wyźrał”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM KULTURY I PROMOCJI W BRZEŹNICY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001286027
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Krakowska 107
1.5.2.) Miejscowość: Brzeźnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-114
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.7.) Numer telefonu: 338792093
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@ckbrzeznica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ckbrzeznica.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.malopolska.pl/ckpwbrzeznicy , https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Utworzenie przestrzeni do wspólnych spotkań poprzez zagospodarowanie terenu przy ul. Wadowickiej w miejscowości Wyźrał”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eadf7056-64ea-11ed-abdb-a69c1593877c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00003232
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00439934/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Utworzenie przestrzeni do wspólnych spotkań poprzez zagospodarowanie terenu przy ul. Wadowickiej w miejscowości Wyźrał
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 – 2020 w ramach poddziałania 19.2 „Wsparcie na wdrożenie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczności”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00444475/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.1/PROW/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 276000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I - Zagospodarowanie terenu przy ul. Wadowickiej w miejscowości WyźrałSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki nr 1a do SWZ w tym:
1. Dokumentacja techniczna
2. Przedmiar robót (pomocniczo)
Roboty budowlane w części I obejmują w szczególności wykonanie:
1. Rozbiórka istniejącego ogrodzenia
2. Rozebranie bramy wjazdowej
3. Koryta pod nowe nawierzchnie
4.Warstwy odsączające gr.10cm z piasku w korycie
5. Wzmacnianie podłoża gruntowego geowłókninami
6. Podbudowa dolna i górna z kruszywa łamanego pod drogę wewn. , miejsca postojowe i siłownię
7. Wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym
8. Wykonanie ławy pod krawężniki i obrzeża z betonu
9. Krawężniki betonowe szare 15x30 cm
10. Obrzeża betonowe szare 8x30 cm
11. Przestawienie istniejących obrzeży betonowych
12. Chodnik i nawierzchnia z kostki betonowej na podsypce cem.-piaskowej
13. Pasy szer. 30 cm dla osób niewidomych i słabo widzących z kostki brukowej ostrzegawczej (żółta, pomarańczowa ,czerwona, itp) ze znakami dotykowymi, ułożone w osi ciągów pieszych.
14. Oznakowanie pionowe i poziome miejsca postojowego dla osób z niepełnosprawnością - 1 kpl
15. Formowanie i rozścielenie ziemi urodzajnej
16. Wykonanie trawników z nawożeniem
17. Sadzenie drzew i krzewów iglastych i liściastych
18. Cięcie gałęzi w koronie istniejących drzew do 30% redukcji
19. Montaż ogrodzenia systemowego panelowego i furtki panelowej cynkowanych ogniowo i malowanych proszkowo, podmurówka prefabrykowana
20. Zakup i dostawa mebli biesiadnych z litego, suchego drewna liściastego, szlifowane, impregnowane i lakierowane - stół o wymiarach
200x95 cm blat grub.5cm, dwie ławki z oparciem o wymiarach 200x35 cm siedziska i oparcia grub. 5cm - 1 kpl
4.5.3.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń
4.5.5.) Wartość części: 232212,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II – Dostawa krzeseł bankietowychDostawa krzeseł bankietowych w ilości 150 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części II zamówienia został określony w załączniku nr 1b do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39112000-0 - Krzesła
4.5.5.) Wartość części: 43788,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 241238,43 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 295212,89 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 241238,43 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firmą Usługowo – Handlowo Produkcyjną „TRANSKOP” Łukasz Sopcki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5512255763
7.3.3) Ulica: Jaroszowice 176
7.3.4) Miejscowość: Wadowice
7.3.5) Kod pocztowy: 34-100
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA, PRODUKCYJNA TRANSKOP ŁUKASZ SOPICKI
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA, PRODUKCYJNA TRANSKOP ŁUKASZ SOPICKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 241238,43 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 32103,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36715,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 32103,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GREEN GARDEN
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5512260391
7.3.3) Ulica: ul. Na Wzgórzach 34
7.3.4) Miejscowość: Bachowice
7.3.5) Kod pocztowy: 34-116
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 32103,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa części budynku szkoły i budowa dźwigu osobowego oraz dostosowanie części pomieszczeń budynku nr 1 i nr 2 dla osób ze szczególnymi potrzebami i osób z niepełnosprawnościami
- Przebudowa boiska szkolnego w Zespole Szkół Samochodowych i Budowlanych im. Leonarda da Vinci w Głogowie
- Droga dojazdowa do gruntów rolnych w miejscowości Stary Dwór
- Zaprojektowanie i budowa pawilonu dydaktycznego P-7 w technologii kontenerowej dla Akademii Wychowania Fizycznego im. Polskich Olimpijczyków we Wrocławiu
- Realizacja inwestycji: 1) Budowa sieci wodociągowej w działce 11/7 (droga); 2) Budowa sieci wodociągowej w ul. Jana Brzechwy (...); 3) Budowa sieci wodociągowej w ul. Piastowskiej
- "Przebudowa drogi gminnej Nr 560078S ul. Cmentarna w miejscowości Truskolasy"
więcej: Krzesła »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.