eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przeworsk › Remont kładki na rzece Wisłok w miejscowości Świętoniowa w ciągu drogi powiatowej nr P1579R Grzęska - Świętoniowa w km 5+990



Ogłoszenie z dnia 2024-01-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont kładki na rzece Wisłok w miejscowości Świętoniowa w ciągu drogi powiatowej nr P1579R Grzęska – Świętoniowa w km 5+990

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Zarząd Dróg w Przeworsku, ul. Słowackiego 17, 37-200 Przeworsk

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650903291

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Słowackiego 17

1.5.2.) Miejscowość: Przeworsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-200

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.7.) Numer telefonu: 016 648 97 24

1.5.8.) Numer faksu: 016 648 97 24

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pzd_przeworsk@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiatprzeworsk.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-54bf0386-723d-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont kładki na rzece Wisłok w miejscowości Świętoniowa w ciągu drogi powiatowej nr P1579R Grzęska – Świętoniowa w km 5+990

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-54bf0386-723d-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00003031

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00100377/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Remont kładki na rzece Wisłok w miejscowości Świętoniowa w ciągu drogi powiatowej nr P1579R Grzęska – Świętoniowa w km 5+990

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00459278

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: EZ.3311.23.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1219510,96 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Remont kładki na rzece Wisłok w miejscowości Świętoniowa w ciągu drogi powiatowej nr P1579R Grzęska – Świętoniowa w km 5+990”
Obejmujący zakres:
NAPRAWA PODPÓR
- Oczyszczenie powierzchni betonu przyczółków i filarów poprzez czyszczenie
strumieniowo-ścierne,
- Miejscowe uzupełnienie ubytków betonu zaprawami PCC
- Iniekcja rys
- Wykonanie izolacji na ławach podłożyskowych i ciosach z żywicy epoksydowopoliuretanowej,
- Hydrofobizacja powierzchni betonowych,
-
ZABEZPIECZENIE ANTYKOROZYJNE KONSTRUKCJI STALOWEJ
- Czyszczenie strumieniowo-ścierne oraz zabezpieczenie antykorozyjne konstrukcji stalowej wraz z łożyskami linowymi,
WYMIANA LIN
- Demontaż lin nośnych,
- Demontaż lin odciągowych przeciwwiatrowych,
- Demontaż wieszaków z prętów
- Dostosowanie bloków kotwiących liny nośne wraz z systemem zakotwienia,
- Oczyszczenie i dostosowanie bloków kotwiących liny odciągowe wraz z systemem
Zakotwienia
- Montaż lin nośnych,
- Montaż lin odciągowych przeciwwiatrowych,
- Montaż wieszaków wraz z kompletem mocowań,
- Tymczasowe podparcie kładki wraz z opracowaniem projektu technologicznego
wymiany lin nośnych,
NAWIERZCHNIA KŁADKI WRAZ Z BALUSTRADĄ
- Rozbiórka istniejącej dyliny drewnianej i izolacji przeciwwilgociowej wraz z
Utylizacją,
- Ułożenie legarów pod nawierzchnię kładki wraz z izolacją przeciwwilgociową i
dwukrotną impregnacją
- Montaż dolnej warstwy dyliny drewnianej o gr. 5cm z dwukrotną impregnacją,
- Montaż wierzchniej warstwy dyliny drewnianej o gr. 5 cm z dwukrotną impregnacją,
- Demontaż balustrady (słupki, pochwyt, siatka),
- Montaż nowej balustrady (słupki, pochwyt, dolny przeciąg, wypełnienie balustrad),
POZOSTAŁE ROBOTY
- Usunięcie roślinności na skarpach wraz z reprofilacją terenu,
- Umocnienie stożków trylinką wklęsłą wraz z uzupełnieniem zasypki,
- Montaż barier wygrodzeniowych na drodze dojazdowej od strony Świętoniowej
typu U-12a
- Montaż bariery betonowej na dojeździe od strony Świętoniowej

4.1 Szczegółowy zakres robót określają kosztorysy ofertowe, przedmiary robót, Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz dokumentacja projektowa stanowiące załącznik do niniejszej SWZ.
4.2. Przy realizacji zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do stosowania jedynie wyrobów dopuszczonych do używania w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca1994r.Prawo budowlane (Dz.U.z2019r.poz.1186,z późn.zm.)oraz ustawy o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2020 poz. 215 z późn. zm.) oraz innych przepisów, o ile mają zastosowanie.
4.3. Materiały do wykonania zamówienia należy przyjmować w kategorii i jakości nie niższej (równoważne) niż te wskazane w SWZ i załącznikach doniej.
4.4. Wykonawca odpowiedzialny jest za powstałe w toku własnych prac odpady oraz za właściwy sposób postępowania z nimi, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. z 2020r. poz. 797, z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2019r. poz. 2010, z późn. zm.). Wywóz i utylizacja odpadów budowlanych odbywa się na koszt Wykonawcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45221111-3 - Roboty budowlane w zakresie mostów drogowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1366256,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1699984,62 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1366256,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PIMIN Sp. z o.o. Sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6783174008

7.3.3) Ulica: os. Złotej Jesieni 6/97

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-826

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1366256,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.