Ogłoszenie z dnia 2022-01-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00090672/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa parterowej części budynku oświaty na żłobek – „Żłobek pod Trzema Wieżami w Prusicach” - II postępowanie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Prusice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931935106
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Prusice
1.5.3.) Kod pocztowy: 55-110
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 713126224 wew. 82
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: d.muszczak@prusice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.prusice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://prusice.ezamawiajacy.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa parterowej części budynku oświaty na żłobek – „Żłobek pod Trzema Wieżami w Prusicach” - II postępowanie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d765a507-d34c-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00002961
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005497/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Żłobek pod Trzema Wieżami-Maluch +2020
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00090672/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.11.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1565016,23 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
zmiany sposobu użytkowania obiektu w ramach zadania pn. „Przebudowa parterowej części budynku oświaty na żłobek – Żłobek pod Trzema Wieżami w Prusicach” -projekt współfinansowany ze środków „Resortowego programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 „MALUCH+”.
2. Teren objęty zakresem prac mieści się na działce nr 137 oraz 138/3 w Prusicach w ścisłym centrum historycznej zabudowy. Na działce zlokalizowany jest budynek oświatowy oraz infrastruktura podziemna. Obiekt ze względu na konieczność remontu jest obecnie nieużytkowany. Dostęp do obiektu zapewniony jest od strony ulic okalających, tj. ulicy Szkolnej, Jana Pawła II oraz T. Kościuszki.
3. W zakresie zagospodarowania terenu przewiduje się budowę utwardzonego dojścia, placu gospodarczego, boksu śmietnikowego. Zagospodarowanie terenu obejmuje również przebudowę istniejących schodów zewnętrznych od strony północnej. Inwestycja zachowuje istniejącą zieleń wysoką tuż przy budynku.
4. Wykaz zaplanowanych robót:
I Roboty budowlane
I.1 Roboty rozbiórkowe
I.2 Roboty murowe, żelbetowe
I.3 Ściany działowe i okładzina ścienna
I.4 Parapety
I.5 Nadproża
I.6 Tynki, malowanie
I.7 Stolarka drzwiowa wewnętrzna
I.8 Stolarka zewnętrzna
I.9 Podłoga na gruncie
I.10 Strop WPS
I.11 Strop nad piwnicą
I.12 Stropodach
I.13 Roboty wykończeniowe ścian
I.14 Wykończenie posadzek
I.15 Wykończenie sufitów
I.16 Balustrady wewnętrzne
I.17 Donice
I.18 Wyposażenie zewnętrzne
I.19 Wyposażenie wewnętrzne
I.20 Mała architektura
I.21 Balustrady zewnętrzne
I.22 Nawierzchnie zewnętrzne
I.23 Zieleń
I.24 Schody zewnętrzne
I.25 Opaska na ścianie przy schodach zewnętrznych
II Roboty elektryczne
II.1 Wymiana oświetlenia wewnętrznego wbudowanego
II.2 Wymiana instalacji zasilającej
II.3 Montaż instalacji fotowoltaicznej
II.4 Instalacja ochrony odgromowej
II.5 Zasilenie nowopowstałych urządzeń
III Roboty sanitarne
III.1 Instalacja wodociągowa
III.2 Instalacja kanalizacji sanitarnej
III.3 Instalacja kanalizacji tłuszczowej
III.4 Zewnętrzna instalacja kanalizacji sanitarnej (poz. 105-116 przedmiaru robót)
III.5 Instalacja centralnego ogrzewania
III.6 Zewnętrzna instalacja kanalizacji sanitarnej (poz.155-170 przedmiaru robót)
III.7 Technologia pomp ciepła
5. Z przedmiotu zamówienia wyłącza się
1) Pozycja główna w przedmiarze robót budowlanych nr 20 - „plac zabaw”, pozycje szczegółowe:
poz. 180 – ławki i stoliki wym. 1,29 x 1,48 m (kpl.)
poz.181 – piaskownica wym. 1,65 x 1,65 m (kpl.)
poz.182 – zestaw straż – wym. 5,98 x 6,18 (kpl.)
poz.183 – ławki z oparciem (kpl.)
poz. 184 – kosz na śmieci (kpl.)
poz.185 – tablica informacyjna metalowa (kpl.)
2) Wszystkie elementy wskazane w dokumencie "ZESTAWIENIE.pdf" tj: wyposażenie pomieszczeń kuchennych (tj. pomieszczenie przyjęcia towaru, kuchnia, zmywalnia, pomieszczenie wydawania, pomieszczenie porządkowe oraz pomieszczenie socjalne),
3) Wyposażenie wewnętrzne - wg następujących pozycji Przedmiaru robót dla branży budowlanej:
poz. 151 - dywan z motywem dziecięcym (szt.3)
poz. 152 - zestaw multimedialny ( szt.3)
poz. 153 - kosz na śmieci siatkowy stalowy poj. 10l (szt.2)
poz. 154 - półka na kubeczki i wieszaki (szt.9)
poz. 164 - kosz toaletowy ze stali nierdzewnej poj. 12l(szt.6)
poz. 167 - przewijak dla niemowląt (szt.6)
poz. 168 - gablota informacyjna (szt.2)
poz. 169 - kosz na śmieci ze stali nierdzewnej poj. 20l (szt. 3)
poz. 174 - kosz toaletowy ze stali nierdzewnej poj. 5l (szt.1)
poz. 177 - kontenerek na dokumenty (szt.1)
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa w tym projekt budowlany oraz projekty wykonawcze, przedmiary robót oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót z tym zastrzeżeniem, iż w przypadku rozbieżności pomiędzy elementami dokumentacji projektowej lub innymi dokumentami postępowania pierwszeństwo w stosowaniu mają: projekt umowy a następnie projekt budowalny, projekty wykonawcze oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót). Przedmiary robót stanowią wyłącznie materiał pomocniczy, a ryzyko nieujęcia w nich jakiejkolwiek pozycji obciąża Wykonawcę.
7. Warunki realizacji przedmiotu zamówienia określone zostały w projektowanych postanowieniach umownych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu w terminie wyznaczonym do składania ofert wpłynęła jedna oferta złożona przez AM Sp. z o.o. ul. Henryka Sienkiewicza 29 56-120 Brzeg Dolny, w wysokości 2 675 532,90 zł. Zamawiający przed otwarciem ofert podał kwotę jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w wysokości 1 246 000,00 zł i nie ma możliwości zwiększenia tej kwoty do wartości oferty najkorzystniejszej. Art. 255 pkt 3 ustawy PZP stanowi, iż: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: 3) cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty. Wobec powyższego w wyniku wystąpienia przesłanki ustawowej postępowanie unieważnia się.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2675532,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2675532,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2675532,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bud. kabl. sieci elektroenergetycz. 15kv,konten. stacji transform. 15kV/0,4kV,kablowej sieci elektroenergetycz. 0,4kV wraz ze złącz. kabl., wiaty z inst. fotowolt. do 50 kW i mag. en. wraz z niez(...)
- REMONT I BIEŻĄCA KONSERWACJA WRAZ Z KONIECZNĄ WYMIANĄ STROPU W BUDYNKU, ZLOKALIZOWANYM PRZY UL. GENERAŁA JÓZEFA CHŁOPICKIEGO 4 W KRAKOWIE DLA WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU FARMACEUTYCZNEGO W KRAKOWIE.
- Modernizacja i przebudowa budynku garażowego w Suchej Beskidzkiej na działce ewidencyjnej nr 9810/2
- Remont wybranych pomieszczeń dziekanatu nr 143, 145, 147, 149, 151, 153, 155 i 156 w budynku B Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej.
- Budowa remizy strażackiej w miejscowości Bielawy
- Przebudowa istniejącego budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu położonego przy ul. Osadowej 5 w Ostrowcu Świętokrzyskim
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





