Ogłoszenie z dnia 2023-01-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00488227/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi dozoru i ochrony obiektów zlokalizowanych na terenie miasta Bytom w 2023 r. w podziale na zadania
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zarząd Dróg i Mostów w Bytomiu
1.3.) Oddział zamawiającego: MZDIM Bytom
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 240136989
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Smolenia 35
1.5.2.) Miejscowość: Bytom
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-902
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mzdm.bytom.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mzdim-bytom.logintrade.net/rejestracja/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://mzdim-bytom.logintrade.net/rejestracja/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi dozoru i ochrony obiektów zlokalizowanych na terenie miasta Bytom w 2023 r. w podziale na zadania2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-55854e3c-7634-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00002910
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00024299/19/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Usługi ochrony obiektów MZDiM w Bytomiu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00488227
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DNP.260.58.2022.TP2.U
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługi dozoru i ochrony obiektów na terenie miasta Bytomia – w podziale na zadania.2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
2.1 ZADANIE NR 1 – usługi dozoru i ochrony 5 obiektów MZDiM
a) ul. Brzezińskiej 27, Warsztat Naprawczy Górniczych Kolei Wąskotorowej,
b) ul. Tarnogórskiej 1a, Zaplecze Techniczne MZDiM,
c) ul. Chrzanowskiego, Muszla koncertowa,
d) ul. Kwiatowej 29, Cmentarz Komunalny.
e) ul. Smolenia 35, Siedziba MZDiM
Sposób realizacji przedmiotu zamówienia – Szczegółowy opis przedmiotu dla zamówienia każdego zadania określono w Załączniku nr 1 do SWZ.
3. Realizacja usługi w Zadaniu nr 1 odbywać się będzie w następujący sposób:
1) ochrona osób i mienia w formie osobistej ochrony fizycznej na podstawie koncesji ministerstwa właściwego d/spraw wewnętrznych i administracji, sygnalizacji włamania i napadu oraz interwencji specjalistycznej grupy interwencyjnej w przypadku zaistnienia sytuacji alarmowej będzie odbywała się w obiektach przy ul. Brzezińskiej 27, Kwiatowej 29,
2) ochrona osób i mienia w formie osobistej ochrony fizycznej na podstawie koncesji ministerstwa właściwego d/spraw wewnętrznych i administracji oraz interwencji specjalistycznej grupy interwencyjnej w przypadku zaistnienia sytuacji alarmowej będzie odbywała się w obiekcie przy Tarnogórskiej 1A.
3) ochrona osób i mienia w formie monitoringu, sygnalizacji włamania i napadu oraz interwencji specjalistycznej grupy interwencyjnej w przypadku zaistnienia sytuacji alarmowej ul. Chrzanowskiego - Muszla koncertowa
4) ochrona osób i mienia w formie systemu sygnalizacji włamania i napadu oraz wykonywanie interwencji specjalistycznej grupy interwencyjnej w przypadku zaistnienia sytuacji alarmowej ul. Smolenia 35 oraz konserwację i serwis dwóch systemów sygnalizacji włamania i napadu (SSWiN).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w SWZ oraz w załącznikach do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
98390000-3 - Inne usługi
4.5.5.) Wartość części: 464651,37 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługi dozoru i ochrony obiektów na terenie miasta Bytomia– w podziale na zadania.
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
2.2. ZADANIE NR 2 – usługi dozoru i ochrony obiektu przy ulicy Strażackiej 3, Budynek Straży Pożarnej
Sposób realizacji przedmiotu zamówienia – Szczegółowy opis przedmiotu dla zamówienia każdego zadania określono w Załączniku nr 1 do SWZ.
4. Realizacja usługi w Zadaniu nr 2 odbywać się będzie w następujący sposób:
a) ochrona mienia w formie monitoringu, sygnalizacji włamania i napadu, panelowego zabezpieczenia okien oraz interwencji specjalistycznej grupy interwencyjnej w przypadku zaistnienia sytuacji alarmowej przy ul. Strażackiej 3 - Budynek Straży Pożarnej
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w SWZ oraz w załącznikach do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
98390000-3 - Inne usługi
4.5.5.) Wartość części: 23908,54 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługi dozoru i ochrony obiektów na terenie miasta Bytomia– w podziale na zadania.
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
2.3. ZADANIE NR 3 – usługi dozoru i ochrony obiektu przy ulicy Strzelców Bytomskich 62 D
Sposób realizacji przedmiotu zamówienia – Szczegółowy opis przedmiotu dla zamówienia każdego zadania określono w Załączniku nr 1 do SWZ.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto z SWZ oraz załącznikach do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
98390000-3 - Inne usługi
4.5.5.) Wartość części: 37200,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający w dniu 09.12.2022 r. wszczął postępowanie. W dniu 19.12.2022 r. upłynął termin na składanie ofert. Kwota jaką zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w Zadaniu nr 1 wyniosła 223 200,00 zł brutto, natomiast kwota najkorzystniejszej oferty wyniosła 621 583,45 zł brutto.
W związku z powyższym Zamawiający unieważnił postępowanie na podstawie art. 255 pkt 3 PZP tj. cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26568,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 26568,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 26568,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SPONN – Specjalistyczne Przedsiębiorstwo Ochrony Nieruchomości Nieużytkowych Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 955-22-59-999
7.3.3) Ulica: ul. Powstańców Śląskich 5/37
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 70-100
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 26568,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 40590,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 40590,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 40590,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): ERA Sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: NOVIA Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 627-24-05-145
7.3.3) Ulica: ul. Katowicka 16B
7.3.4) Miejscowość: Chorzów
7.3.5) Kod pocztowy: 41-500
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 40590,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z BYTOMIA
- Usługi wsparcia - 3 zadania, poradnictwo psychologiczne, wsparcie psychoterapeutyczne oraz psychoedukacja dla uczestników/ uczestniczek projektu "Wspieramy i usamodzielniamy"
- BUDOWA KANALIZACJI DESZCZOWEJ I SANITARNEJ WRAZ Z TOWARZYSZĄCYMI ROBOTAMI BUDOWLANYMI
- Dowóz uczniów niepełnosprawnych do Szkoły Podstawowej Specjalnej nr 2 w Bytomiu w roku szkolnym 2025/2026
- "Wykonanie analiz fizykochemicznych, radiochemicznych i bakteriologicznych wód kopalnianych, zrzutowych, odbiorników powierzchniowych i osadów" dla SRK S.A.
- "Serwis urządzeń systemu ogólnozakładowej łączności telefonicznej oraz systemów dyspozytora ruchu produkcji DGT" dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział Centralny Zakład Odwadniania Kopalń."
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla inwestycji "Budowa obiektu socjalno-biurowego na potrzeby Pompowni Stacjonarnych Oddziału Centralny Zakład Odwadniania Kopalń" dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń
więcej: przetargi w Bytomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Ochrony osób i mienia Polskiego Radia Regionalnej Rozgłośni w Opolu "RADIO OPOLE" S.A w likwidacji
- Całodobowa, stała fizyczna ochrona mienia na czterech jednoosobowych posterunkach Szpitala
- Usługa ochrony fizycznej osób i mienia w budynkach Sądu Rejonowego dla Łodzi-Widzewa w Łodzi
- Świadczenie usługi całodobowej ochrony osób i mienia Muzeum Archeologicznego i Etnograficznego w Łodzi
- Zapewnienie kompleksowej ochrony obiektów należących do Muzeum Nadwiślańskiego w Kazimierzu Dolnym
- Świadczenie usług ochrony w obiekcie Muzeum Zalewu Wiślanego w Kątach Rybackich
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.