eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Braniewo › Zakup wyposażenia szkół w ramach programu "Laboratoria przyszłości"



Ogłoszenie z dnia 2022-01-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup wyposażenia szkół w ramach programu "Laboratoria przyszłości"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasta Braniewa

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170747968

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kościuszki 111

1.5.2.) Miejscowość: Braniewo

1.5.3.) Kod pocztowy: 14-500

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretaria@braniewo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.braniewo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://braniewo.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup wyposażenia szkół w ramach programu "Laboratoria przyszłości"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e92d0a7c-5cbd-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00002760

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00313911/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OR.271.2.11.2021.KG

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 380731,71 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wyposażenia dla szkoły Podstawowej nr 3 im. Senatu RP w Braniewie
2. Przedmiot zamówienia dofinansowany jest w ramach Rządowego Programu „Laboratoria Przyszłości”.
3. Rozwiązania równoważne:
1) W przypadku, gdy opisie przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 1 do SWZ w odniesieniu do niektórych sprzętów i pomocy dydaktycznych wskazane zostały znaki towarowe, normy lub pochodzenie, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje przedmiot zamówienia dostarczany przez konkretnego Wykonawcę Zamawiający zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp dopisuje wyrazy „lub równoważny”, w przypadku gdy takie określenie tam nie występuje. Wskazanie w opisie przedmiotu zamówienia przykładowych znaków towarowych, norm lub pochodzenia ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do przedmiotu zamówienia i stanowi wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia;
2) Analogicznie do powyższego jeżeli Zamawiający posługuje się opisując przedmiot zamówienia zgodnie z art. 102 ust. 2 ustawy Pzp, za pomocą znaków towarowych, dopuszcza również równoważność. Wskazane znaki towarowe maja charakter poglądowy i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy;
3) Zamawiający dopuszcza zaproponowanie przez Wykonawców w ofercie równoważnych w stosunku do opisanych w Załączniku nr 1 do SWZ pod warunkiem, że będą one posiadały parametry, co najmniej takie same lub lepsze pod względem jakości, ponadto muszą zapewnić zrealizowanie zamówienia zgodnie z oczekiwaniami i wymaganiami Zamawiającymi określonymi w SWZ. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga od Wykonawcy, stosowane do treści artr. 101 ust. 5 ustawy Pzp złożenia stosownych dokumentów uwiarygadniających te sprzęty i pomoce dydaktyczne.
4) Wykonawca winien ponadto dołączyć do oferty zbiorcze zestawieniu, wraz ze szczegółowym opisem, tych zaproponowanych sprzętów lub pomocy dydaktycznych równoważnych w celu wykazania ich równoważności w stosunku do produktów opisanych w załączniku nr 1 do SWZ ze wskazaniem nazwy i pozycji których dotyczy. Zaleca się aby Wykonawcy, którzy chcą zastosować rozwiązania równoważne przedstawili w formie zapytania przed złożeniem oferty, stosowny wykaz rozwiązań równoważnych wraz z ich opisami celem potwierdzenia równoważności;
5) Opis zaproponowanych rozwiązań równoważnych powinien być na tyle szczegółowy, żeby Zamawiający przy ocenie ofert mógł ocenić spełnienie wymagań dotyczących ich właściwości oraz rozstrzygnąć, czy zaproponowane rozwiązania są równoważne;
6) Obowiązkiem Wykonawcy jest wykazanie, że oferowane przez niego produkty i inne elementy są równoważne w stosunku do opisanych przez Zamawiającego;
7) Nie złożenie przez Wykonawcę w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych równoważnych produktów będzie oznaczało, że Wykonawca kalkulując cenę oferty ujął produkty zaproponowane w załączniku nr 1 do SWZ;
8) Tam, gdzie w opisie przedmiotu zamówienia w załączniku nr 1 do SWZ zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent) sprzętu i pomocy dydaktycznych, Zamawiający dopuszcza oferowanie produktów równoważnych;
9) Dopuszcza się zmianę zaoferowanego sprzętu i pomocy dydaktycznych na inny – równoważny, w przypadku wycofania danego sprzętu lub pomocy dydaktycznych z rynku lub gdy stanie się on trudno dostępny na rynku, pod warunkiem wykazania tych okoliczności przez Wykonawcę.
4. Wykonawca jest zobowiązany do wskazania w ofercie, części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz podania nazw ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30232100-5 - Drukarki i plotery

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30213100-6 - Komputery przenośne

32340000-8 - Mikrofony i głośniki

32351000-8 - Akcesoria do sprzętu dźwiękowego i wideo

38520000-6 - Skanery

38650000-6 - Sprzęt fotograficzny

38820000-9 - Urządzenia zdalnie sterowane

39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

42661000-7 - Urządzenia do lutowania na miękko i na twardo

4.5.5.) Wartość części: 140243,90 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup wyposażenia dla Szkoły Podstawowej nr 5 im. Ziemi Braniewskiej w Braniewie.
2. Przedmiot zamówienia dofinansowany jest w ramach Rządowego Programu „Laboratoria Przyszłości”.
3. Rozwiązania równoważne:
1) W przypadku, gdy opisie przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 1 do SWZ w odniesieniu do niektórych sprzętów i pomocy dydaktycznych wskazane zostały znaki towarowe, normy lub pochodzenie, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje przedmiot zamówienia dostarczany przez konkretnego Wykonawcę Zamawiający zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp dopisuje wyrazy „lub równoważny”, w przypadku gdy takie określenie tam nie występuje. Wskazanie w opisie przedmiotu zamówienia przykładowych znaków towarowych, norm lub pochodzenia ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do przedmiotu zamówienia i stanowi wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia;
2) Analogicznie do powyższego jeżeli Zamawiający posługuje się opisując przedmiot zamówienia zgodnie z art. 102 ust. 2 ustawy Pzp, za pomocą znaków towarowych, dopuszcza również równoważność. Wskazane znaki towarowe maja charakter poglądowy i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy;
3) Zamawiający dopuszcza zaproponowanie przez Wykonawców w ofercie równoważnych w stosunku do opisanych w Załączniku nr 1 do SWZ pod warunkiem, że będą one posiadały parametry, co najmniej takie same lub lepsze pod względem jakości, ponadto muszą zapewnić zrealizowanie zamówienia zgodnie z oczekiwaniami i wymaganiami Zamawiającymi określonymi w SWZ. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga od Wykonawcy, stosowane do treści artr. 101 ust. 5 ustawy Pzp złożenia stosownych dokumentów uwiarygadniających te sprzęty i pomoce dydaktyczne.
4) Wykonawca winien ponadto dołączyć do oferty zbiorcze zestawieniu, wraz ze szczegółowym opisem, tych zaproponowanych sprzętów lub pomocy dydaktycznych równoważnych w celu wykazania ich równoważności w stosunku do produktów opisanych w załączniku nr 1 do SWZ ze wskazaniem nazwy i pozycji których dotyczy. Zaleca się aby Wykonawcy, którzy chcą zastosować rozwiązania równoważne przedstawili w formie zapytania przed złożeniem oferty, stosowny wykaz rozwiązań równoważnych wraz z ich opisami celem potwierdzenia równoważności;
5) Opis zaproponowanych rozwiązań równoważnych powinien być na tyle szczegółowy, żeby Zamawiający przy ocenie ofert mógł ocenić spełnienie wymagań dotyczących ich właściwości oraz rozstrzygnąć, czy zaproponowane rozwiązania są równoważne;
6) Obowiązkiem Wykonawcy jest wykazanie, że oferowane przez niego produkty i inne elementy są równoważne w stosunku do opisanych przez Zamawiającego;
7) Nie złożenie przez Wykonawcę w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych równoważnych produktów będzie oznaczało, że Wykonawca kalkulując cenę oferty ujął produkty zaproponowane w załączniku nr 1 do SWZ;
8) Tam, gdzie w opisie przedmiotu zamówienia w załączniku nr 1 do SWZ zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent) sprzętu i pomocy dydaktycznych, Zamawiający dopuszcza oferowanie produktów równoważnych;
9) Dopuszcza się zmianę zaoferowanego sprzętu i pomocy dydaktycznych na inny – równoważny, w przypadku wycofania danego sprzętu lub pomocy dydaktycznych z rynku lub gdy stanie się on trudno dostępny na rynku, pod warunkiem wykazania tych okoliczności przez Wykonawcę.
4. Wykonawca jest zobowiązany do wskazania w ofercie, części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz podania nazw ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30232100-5 - Drukarki i plotery

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30213100-6 - Komputery przenośne

32340000-8 - Mikrofony i głośniki

32351000-8 - Akcesoria do sprzętu dźwiękowego i wideo

38520000-6 - Skanery

38650000-6 - Sprzęt fotograficzny

38820000-9 - Urządzenia zdalnie sterowane

39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

42661000-7 - Urządzenia do lutowania na miękko i na twardo

4.5.5.) Wartość części: 101707,32 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wyposażenia dla Szkoły Podstawowej nr 6 im. Jana Pawła II w Braniewie.
2. Przedmiot zamówienia dofinansowany jest w ramach Rządowego Programu „Laboratoria Przyszłości”.
3. Rozwiązania równoważne:
1) W przypadku, gdy opisie przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 1 do SWZ w odniesieniu do niektórych sprzętów i pomocy dydaktycznych wskazane zostały znaki towarowe, normy lub pochodzenie, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje przedmiot zamówienia dostarczany przez konkretnego Wykonawcę Zamawiający zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp dopisuje wyrazy „lub równoważny”, w przypadku gdy takie określenie tam nie występuje. Wskazanie w opisie przedmiotu zamówienia przykładowych znaków towarowych, norm lub pochodzenia ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do przedmiotu zamówienia i stanowi wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia;
2) Analogicznie do powyższego jeżeli Zamawiający posługuje się opisując przedmiot zamówienia zgodnie z art. 102 ust. 2 ustawy Pzp, za pomocą znaków towarowych, dopuszcza również równoważność. Wskazane znaki towarowe maja charakter poglądowy i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy;
3) Zamawiający dopuszcza zaproponowanie przez Wykonawców w ofercie równoważnych w stosunku do opisanych w Załączniku nr 1 do SWZ pod warunkiem, że będą one posiadały parametry, co najmniej takie same lub lepsze pod względem jakości, ponadto muszą zapewnić zrealizowanie zamówienia zgodnie z oczekiwaniami i wymaganiami Zamawiającymi określonymi w SWZ. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga od Wykonawcy, stosowane do treści artr. 101 ust. 5 ustawy Pzp złożenia stosownych dokumentów uwiarygadniających te sprzęty i pomoce dydaktyczne.
4) Wykonawca winien ponadto dołączyć do oferty zbiorcze zestawieniu, wraz ze szczegółowym opisem, tych zaproponowanych sprzętów lub pomocy dydaktycznych równoważnych w celu wykazania ich równoważności w stosunku do produktów opisanych w załączniku nr 1 do SWZ ze wskazaniem nazwy i pozycji których dotyczy. Zaleca się aby Wykonawcy, którzy chcą zastosować rozwiązania równoważne przedstawili w formie zapytania przed złożeniem oferty, stosowny wykaz rozwiązań równoważnych wraz z ich opisami celem potwierdzenia równoważności;
5) Opis zaproponowanych rozwiązań równoważnych powinien być na tyle szczegółowy, żeby Zamawiający przy ocenie ofert mógł ocenić spełnienie wymagań dotyczących ich właściwości oraz rozstrzygnąć, czy zaproponowane rozwiązania są równoważne;
6) Obowiązkiem Wykonawcy jest wykazanie, że oferowane przez niego produkty i inne elementy są równoważne w stosunku do opisanych przez Zamawiającego;
7) Nie złożenie przez Wykonawcę w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych równoważnych produktów będzie oznaczało, że Wykonawca kalkulując cenę oferty ujął produkty zaproponowane w załączniku nr 1 do SWZ;
8) Tam, gdzie w opisie przedmiotu zamówienia w załączniku nr 1 do SWZ zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent) sprzętu i pomocy dydaktycznych, Zamawiający dopuszcza oferowanie produktów równoważnych;
9) Dopuszcza się zmianę zaoferowanego sprzętu i pomocy dydaktycznych na inny – równoważny, w przypadku wycofania danego sprzętu lub pomocy dydaktycznych z rynku lub gdy stanie się on trudno dostępny na rynku, pod warunkiem wykazania tych okoliczności przez Wykonawcę.
4. Wykonawca jest zobowiązany do wskazania w ofercie, części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz podania nazw ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30232100-5 - Drukarki i plotery

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30213100-6 - Komputery przenośne

32340000-8 - Mikrofony i głośniki

32351000-8 - Akcesoria do sprzętu dźwiękowego i wideo

38520000-6 - Skanery

38650000-6 - Sprzęt fotograficzny

38820000-9 - Urządzenia zdalnie sterowane

39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

42661000-7 - Urządzenia do lutowania na miękko i na twardo

4.5.5.) Wartość części: 138780,49 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 170824,30 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 255899,90 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 170824,30 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU BMS Sp. J. Z. Bielecki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5811172950

7.3.3) Ulica: ul. Staszica 22

7.3.4) Miejscowość: Kwidzyn

7.3.5) Kod pocztowy: 82-500

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 170824,30 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-29

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 123994,70 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 155269,82 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 123994,70 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DESICO Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8943119635

7.3.3) Ulica: ul. Krakowska 29c

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 50-424

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 123994,70 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-29

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 143526,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 225815,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 143526,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DESICO Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8943119635

7.3.3) Ulica: ul. Krakowska 29c

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 50-424

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 143526,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-29

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

W przypadku, w części I, w części II i części III gdyby przedmiot umowy nie mógł być dostarczony do dnia 29.12.2021r., Zamawiający wymaga wystawienia faktury do dnia 29.12.2021r., w takim przypadku termin wykonania przedmiotu umowy upływa w dniu 28 stycznia 2022r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.