eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Adaptacja wybranych pomieszczeń na potrzeby ZDP w Poznaniu zlokalizowanych na 1. piętrze w budynku przy ulicy Zielonej 8

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-01-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Adaptacja wybranych pomieszczeń na potrzeby ZDP w Poznaniu zlokalizowanych na 1. piętrze w budynku przy ulicy Zielonej 8

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W POZNANIU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631281080

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Zielona 8

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 61-851

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@zdp.poznan.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zdp.poznan.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/zdp_poznan

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Adaptacja wybranych pomieszczeń na potrzeby ZDP w Poznaniu zlokalizowanych na 1. piętrze w budynku przy ulicy Zielonej 8

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-282a46d7-7fa3-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00002734

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00021839/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Remont i adaptacja pomieszczeń biurowych w administracji

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00487887

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WZ.261.2.24.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 448627,64 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest adaptacja wybranych pomieszczeń na potrzeby ZDP w Poznaniu zlokalizowanych na 1. piętrze w budynku przy ulicy Zielonej 8.
2. Zakres robót objętych zamówieniem obejmuje m.in.:
1) roboty budowlane oraz wykończeniowe
- demontaż drzwi,
- zerwanie posadzki z tworzyw sztucznych,
- rozebranie ścianek działowych z GK,
- wywóz i utylizacja odpadów porozbiórkowych,
- dopasowanie otworów drzwiowych do montażu nowej stolarki,
- przygotowanie podłoży i posadzki oraz wykonanie posadzki z wykładziny PCV typu LVT w płytkach,
- wykonanie ścianek działowych z płyt gipsowo – kartonowych na rusztach metalowych,
- zabudowa pionów instalacyjnych,
- przygotowanie powierzchni pod malowanie oraz dwukrotne malowanie powierzchni wewnętrznych,
- montaż drzwi wewnętrznych,
2) instalacje elektryczne
- budowa rozdzielnicy TP1,
- montaż kanałów kablowych,
- mechaniczne wykucie bruzd dla przewodów,
- układanie przewodów,
- demontaż istniejącego oświetlenia wraz z utylizacją,
- montaż opraw LED,
3) roboty instalacyjne
- montaż agregatów i parowników naściennych wraz z towarzyszącą infrastrukturą,
- wykonanie rurociągów w instalacjach wraz z bruzdowaniem,
- izolacja rur chłodniczych,
- napełnienie urządzeń i instalacji obiegu freonu i podobnych czynników czynnikiem chłodniczym,
- wykonanie próby szczelności urządzeń instalacji obiegu freonu,
4) instalacje teletechniczne
- montaż szafy wiszącej LPD,
- wykonanie bruzd dla przewodów wraz z zaprawieniem,
- montaż gniazd internetowych,
- demontaż i utylizacja istniejących elementów instalacji,
- prace pomiarowe.
Zakup wszelkich materiałów oraz urządzeń leży po stronie Wykonawcy, za wyjątkiem materiałów budowlanych nadających się i przewidzianych w dokumentacji projektowej do ponownego wykorzystania.
3. Szczegółowy zakres robót oraz wymagania techniczne zostały określone w niniejszej SWZ, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz dokumentacji projektowej (zał. 7 do SWZ):
1) branży budowlanej (architektonicznej),
2) branży instalacyjnej,
3) branży elektrycznej,
4) branży teletechnicznej.
4. Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do:
1) prowadzenia robót zgodnie z Umową oraz dokumentacją projektową, Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz zgodnie z poleceniami inspektora nadzoru,
2) wykonywania przedmiotu zamówienia w następujący sposób: od poniedziałku do piątku w godz. 15:00 – 21:45 oraz w soboty w godz. 7:00 – 20:45,
3) ograniczenia utrudnień związanych z prowadzeniem prac do niezbędnego minimum ze względu na prowadzenie robót na terenie funkcjonowania innych podmiotów gospodarczych i urzędów,
4) zapewnienia personelu posiadającego niezbędne kwalifikacje wymagane prawem w zakresie robót objętych zamówieniem,
5) opracowanie dokumentacji powykonawczej w 2 egzemplarzach w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej (skan wersji papierowej).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 537236,62 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 944873,76 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 537236,62 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRO-MAKE Przemysław Michalewicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8271991610

7.3.3) Ulica: Grodzewska 74

7.3.4) Miejscowość: Dąbrowa

7.3.5) Kod pocztowy: 63-100

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 537236,62 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.