eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Elbląg › Usługa asysty technicznej Zintegrowanego Systemu Wspomagania Zarządzania Miastem - ESIP



Ogłoszenie z dnia 2023-01-02

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa asysty technicznej Zintegrowanego Systemu Wspomagania Zarządzania Miastem – ESIP

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTO ELBLĄG NA PRAWACH POWIATU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170747715

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Łączności 1

1.5.2.) Miejscowość: Elbląg

1.5.3.) Kod pocztowy: 82-300

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.7.) Numer telefonu: 552393125

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@umelblag.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: elblag.eu

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


administracja samorządowa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa asysty technicznej Zintegrowanego Systemu Wspomagania Zarządzania Miastem – ESIP

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d82061ba-6bca-11ed-aea3-5a7c432eaced

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00002578

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00015773/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Usługa asysty technicznej Zintegrowanego Systemu Wspomagania Zarządzania Miastem _ESIP

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00482492

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Uzasadnienie prawne: art. 214 ust. 1 pkt 1) lit. b) ustawy Pzp
Uzasadnienie faktyczne:
Usługa asysty technicznej Zintegrowanego Systemu Wspomagania Zarządzania Miastem – ESIP może być świadczona przez jednego Wykonawcę, tj. Okręgowe Przedsiębiorstwo Geodezyjno-Kartograficzne OPEGIEKA Sp. z o.o., 82-300 Elbląg, Al. Tysiąclecia 11,ze względu na to, że jest jedynym producentem i dystrybutorem Zintegrowanego Systemu Wspomagania Zarządzania Miastem - ESIP.
Okręgowe Przedsiębiorstwo Geodezyjno-Kartograficzne OPEGIEKA Sp. z o.o., 82-300 Elbląg, Al. Tysiąclecia 11,jest również właścicielem praw autorskich do szeregu rozwiązań informatycznych zastosowanych w Urzędzie Miejskim w Elblągu oraz jest właścicielem kodu źródłowego tych modułów Systemu Informatycznego, które integrują poszczególne elementy systemu w jedną całość.
Na dzień dzisiejszy nie istnieje inne rozsądne rozwiązanie alternatywne lub rozwiązanie zastępcze.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZP.271.110.2022.JG

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 511200 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

I. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

1. Przedmiot zamówienia:
Usługa asysty technicznej Zintegrowanego Systemu Wspomagania Zarządzania Miastem – ESIP

2. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi asysty technicznej Zintegrowanego Systemu Wspomagania Zarządzania Miastem – ESIP

3. Usługa asysty technicznej (dalej Usługa) obejmuje:
a) Telefoniczną pomoc i doradztwo we wszystkich sprawach związanych z używaniem i administrowaniem Systemu Informatycznego w tym również w kontaktach z podwykonawcami;
b) Usuwanie awarii krytycznych i awarii niekrytycznych zgłoszonych przez Zamawiającego.
c) Aktualizację Systemu Informatycznego wynikającą ze zmiany przepisów prawnych oraz organizacyjnych Urzędu Miejskiego lub Jednostek Podległych;
d) Udzielenie Zamawiającemu prawa do otrzymywania, kolejnych wydań Systemu Informatycznego;
e) Dostęp on-line do aktualnej dokumentacji użytkownika i administratora udostępnianej przez Wykonawcę;
f) Pomoc merytoryczna i techniczna w siedzibie Zamawiającego w przypadku konieczności odtworzenia Systemu Informatycznego lub jego elementów po awarii lub w związku ze zmianami Platformy sprzętowo-systemowej, chyba że awaria wynikła z niewłaściwej instalacji sprzętu, oprogramowania lub niewłaściwego administrowania oraz efektami działania wirusów. W tym przypadku Wykonawca podejmie usuwanie awarii za dodatkową opłatą za te czynności.
g) Tworzenie nowych warstw tematycznych na portalu mapowym na podstawie istniejących danych w Systemie Informatycznym danych historycznych z wykorzystaniem metod sztucznej inteligencji oraz publikowanie ich w Portalu mapowym.
h) 250 godz. konsultacji, szkoleń lub prac informatycznych z zakresu Systemu Informatycznego w siedzibie Zamawiającego.

Szczegółowy zakres zamówienia i opis warunków zawarty jest w projekcie Umowy – ZAŁĄCZNIK NR 2 do ZdN.

4. Wykonawca zobowiązany będzie wykonywać przedmiotowe zamówienie zapewniając, zgodnie z art. 68 ust. 3 ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych, łączny udział pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów samochodowych w rozumieniu art. 2 pkt 33 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym używanych przy wykonywaniu tego zadania co najmniej 10%.
Oświadczenie dotyczące spełnienia przedmiotowego obowiązku Wykonawca złoży najpóźniej w dniu zawarcia umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 72611000-6 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 591876,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 591876,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 591876,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OPEGIEKA Sp. zo.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 001364260

7.3.3) Ulica: Aleja Tysiąclecia 11

7.3.4) Miejscowość: Elbląg

7.3.5) Kod pocztowy: 82-300

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 591876,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.