Ogłoszenie z dnia 2024-01-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00418803/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-28
- 2023/BZP 00430345/01 - Modyfikacja z dnia 2023-10-05
- 2023/BZP 00437148/01 - Modyfikacja z dnia 2023-10-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa mebli do pracowni STEAM
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MAŁOPOLSKIE CENTRUM DOSKONALENIA NAUCZYCIELI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 121385785
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Lubelska 23
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 30-003
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mcdn.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mcdn.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/mcdn_krakow1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa mebli do pracowni STEAM2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7a36acb0-5d0f-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00002412
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00025210/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Dostawa mebli
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Realizacja zadań wynikających z założeń projektu Małopolska Chmura Edukacyjna – nowy model nauczania. Projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego ProgramuOperacyjnegoWojewództwa Małopolskiego na lata 2014-2020, Działanie 10.1 Rozwój Kształcenia Ogólnego, Poddziałanie 10.1.4.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00418803
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.261.10.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 767933,41 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 743666,75 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych na potrzeby związane z wyposażeniem sal dydaktycznych w Małopolskim Centrum Doskonalenia Nauczycieli Ośrodek w Krakowie w ramach zadania: „Dostawa mebli do pracowni STEAM” - Część 1 – dostawa mebli do pracowni „STEAM” w budynku Małopolskiego Centrum Doskonalenia Nauczycieli - Ośrodek w Krakowie, ul. Garbarska 1;4.5.3.) Główny kod CPV: 39151000-5 - Meble różne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39130000-2 - Meble biurowe
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
39151000-5 - Meble różne
39516100-3 - Meble tapicerowane
39110000-6 - Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części
39120000-9 - Stoły, kredensy, biurka i biblioteczki
4.5.5.) Wartość części: 190538,85 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych na potrzeby związane z wyposażeniem sal dydaktycznych w Małopolskim Centrum Doskonalenia Nauczycieli Ośrodek w Nowym Sączu w ramach zadania: „Dostawa mebli do pracowni STEAM” - Część 2 – dostawa mebli do pracowni „STEAM” w budynku Małopolskiego Centrum Doskonalenia Nauczycieli - Ośrodek w Nowym Sączu, ul. Jagiellońska 61;4.5.3.) Główny kod CPV: 39151000-5 - Meble różne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39120000-9 - Stoły, kredensy, biurka i biblioteczki
39130000-2 - Meble biurowe
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
39151000-5 - Meble różne
39516100-3 - Meble tapicerowane
4.5.5.) Wartość części: 182657,34 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych na potrzeby związane z wyposażeniem sal dydaktycznych w Małopolskim Centrum Doskonalenia Nauczycieli Ośrodek w Tarnowie w ramach zadania: „Dostawa mebli do pracowni STEAM” - Część 3 – dostawa mebli do pracowni „STEAM” w budynku Małopolskiego Centrum Doskonalenia Nauczycieli - Ośrodek w Tarnowie, ul. Nowy Świat 30;4.5.3.) Główny kod CPV: 39151000-5 - Meble różne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39130000-2 - Meble biurowe
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
39151000-5 - Meble różne
39516100-3 - Meble tapicerowane
39110000-6 - Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części
39120000-9 - Stoły, kredensy, biurka i biblioteczki
4.5.5.) Wartość części: 225114,74 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych na potrzeby związane z wyposażeniem sal dydaktycznych w Małopolskim Centrum Doskonalenia Nauczycieli Ośrodek w Oświęcimiu w ramach zadania: „Dostawa mebli do pracowni STEAM” - Część 4 – dostawa mebli do pracowni „STEAM” w budynku Małopolskiego Centrum Doskonalenia Nauczycieli - Ośrodek w Oświęcimiu, ul. M. Kolbego 8.4.5.3.) Główny kod CPV: 39151000-5 - Meble różne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39130000-2 - Meble biurowe
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
39151000-5 - Meble różne
39516100-3 - Meble tapicerowane
39110000-6 - Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części
39120000-9 - Stoły, kredensy, biurka i biblioteczki
4.5.5.) Wartość części: 145355,82 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 195039,75 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 336774,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 195039,75 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LOGAN Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6791510863
7.3.3) Ulica: Lasówka 42/--
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-718
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 195039,75 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-08Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
art. 255 ust 6 ustawy Pzp, tj.: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Uzasadnienie faktyczne:
Wada postępowania – do dnia pierwszego, w którym był możliwy termin podpisania umowy minął termin wykonania umowy określony na dzień 8.12.2023r. Wystąpiła wada uniemożliwiająca zawarcie umowy oraz nie jest możliwe zawarcie aneksu terminowego ze względu na to, iż w postępowaniu było kryterium „termin dostawy” . Dokonanie aneksu umowy dotyczącego wydłużenia terminu dostawy nie jest możliwe ze względu na to, że jest to istotna zmiana umowy i powoduje, że charakter umowy zmienia się w sposób istotny w stosunku do pierwotnej umowy, zmiana wprowadza warunki, które gdyby zostały zastosowane w postępowaniu o udzielenie zamówienia, to wzięliby w nim udział lub mogliby wziąć udział inni wykonawcy lub przyjęte zostałyby oferty innej treści. Ta istotna zmiana wymaga przeprowadzenia nowego postępowania.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
art. 255 ust 6 ustawy Pzp, tj.: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Uzasadnienie faktyczne:
Wada postępowania – do dnia pierwszego, w którym był możliwy termin podpisania umowy minął termin wykonania umowy określony na dzień 8.12.2023r. Wystąpiła wada uniemożliwiająca zawarcie umowy oraz nie jest możliwe zawarcie aneksu terminowego ze względu na to, iż w postępowaniu było kryterium „termin dostawy” . Dokonanie aneksu umowy dotyczącego wydłużenia terminu dostawy nie jest możliwe ze względu na to, że jest to istotna zmiana umowy i powoduje, że charakter umowy zmienia się w sposób istotny w stosunku do pierwotnej umowy, zmiana wprowadza warunki, które gdyby zostały zastosowane w postępowaniu o udzielenie zamówienia, to wzięliby w nim udział lub mogliby wziąć udział inni wykonawcy lub przyjęte zostałyby oferty innej treści. Ta istotna zmiana wymaga przeprowadzenia nowego postępowania.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 141180,58 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 344428,29 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 141180,58 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LOGAN Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6791510863
7.3.3) Ulica: Lasówka 42/--
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-718
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 141180,58 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-08SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Część 4: Nr umowy WPE.262.9.2023 z dnia 14.11.2023r.
Termin wykonania przedmiotu umowy dla części 1 i 4 ustala się do dnia 8 grudnia 2023r. Wyznaczona data 8 grudnia 2023r. wynika z konieczności rozliczenia i zakończenia projektu.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa systemów informacji prawnej dla Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury.
- Świadczenie usług kompleksowej obsługi Zakładu Termicznego Przekształcania Odpadów w Krakowie w zakresie ppoż. - zamówienie powtórzone
- ZP.67.2025. KP w Krynicy - remontu dachu, elewacji oraz wybranych pomieszczeń budynku.
- Dostawa wyposażenia, pomocy dydaktycznych do pracowni specjalistycznych oraz dwóch komputerów biurowych
- Zakup sprzętu medycznego na potrzeby Oddziałów Szpitalnych (6 grup) - zakup, dostawa /wraz z uruchomieniem jeśli dotyczy/ oraz przeszkolenie pracowników Zamawiającego /jeśli dotyczy/
- Wykonanie dokumentacji projektowej modernizacji central wentylacyjno-klimatyzacyjnych w obiekcie nr 01 w Zakładzie Termicznego Przekształcania Odpadów w Krakowie
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mebli biurowych w ramach projektu "Zdrowa Psyche" współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków EFS+ w ramach Programu FELD 2021 - 2027.
- DOSTAWA FREZARKI CNC, MEBLI I WYPOSAŻENIA W RAMACH ZADANIA "NOWOCZESNE KSZTAŁCENIE ZAWODOWE W PRZEMYSKIM ELEKTRONIKU"
- Przebudowa, rozbudowa i termomodernizacja Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej nr III w Katowicach przy ul. Wojewódzkiej 11
- Wyposażenie kawiarni w Poniatówce usytuowanej w Parku im. Książąt Mazowieckich w Piasecznie.
- Dostawa i montaż wyposażenia meblowego do Biura Rektora Politechniki Bydgoskiej im. Jana i Jędrzeja Śniadeckich
- Wyposażenie nowej części budynku szkoły podstawowej przy Zespole Szkolno- Przedszkolnym w Bąkowie w podziale na 2 części
więcej: Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.