eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaWykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn."Przebudowa i modernizacja wraz z adaptacją zabytkowego budynku leśniczówki na cele edukacji przyrodniczo-leśnej przy ul. Rydzowej"



Ogłoszenie z dnia 2022-01-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn.„Przebudowa i modernizacja wraz z adaptacją zabytkowego budynku leśniczówki
na cele edukacji przyrodniczo-leśnej przy ul. Rydzowej”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Stołeczny Zarząd Rozbudowy Miasta

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000162665

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Senatorska, 29/31

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-099

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szrm@szrm.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szrm.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://szrm.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn.„Przebudowa i modernizacja wraz z adaptacją zabytkowego budynku leśniczówki
na cele edukacji przyrodniczo-leśnej przy ul. Rydzowej”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f36e2c8a-362b-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00002257

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000957/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Przebudowa i modernizacja wraz z adaptacją zabytkowego budynku leśniczówki na cele edukacji przyrodniczo-leśnej przy ul. Rydzowej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00245955/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RZP-II-WI/6/ZPIK/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1102451,64 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego
pn.: „Przebudowa i modernizacja wraz z adaptacją zabytkowego budynku leśniczówki na cele edukacji przyrodniczo-leśnej przy ul. Rydzowej”.
Opis przedmiotu zamówienia:
Budynek leśniczówki zlokalizowany jest przy ul. Rydzowej 1 w Warszawie w dzielnicy Ursynów na działce
o nr ewid. 2/4 w obrębie 1–12–10, wzniesiony pod koniec XIX w., wpisany do rejestru zabytków pod nr A-1285 w dniu
11.03.1987 r. Leśniczówka to drewniany, parterowy obiekt na planie prostokąta, z poddaszem pod dachem naczółkowym, postawiony w konstrukcji zrębowej, na ceglanej podmurówce. Ściany zewnętrze oszalowane poziomymi deskami, z dekoracyjnym opracowaniem węgłów, wewnętrzne (cześć konstrukcji drewnianej, z murowanymi ścianami ogniowymi) zostały otynkowane. Historycznie dach kryty był gontem, który w 1967 r. wymieniono na eternit. Obiekt zachował w dużej części oryginalną substancję budowlaną i wyposażenie (w tym drzwi z kutymi zawiasami, klamkami i oryginalnymi mechanizmami, okna, piece grzewcze i piec kuchenny oraz drewniane posadzki), a także oryginalne tynki wapienne kładzione na trzcinie. Obiekt będzie zaopatrywany w energię elektryczną z istniejącego przyłącza, pobór wody z ujęcia własnego, odprowadzenie ścieków do istniejącego zbiornika bezodpływowego wielokomorowego. Ogrzewanie budynku odbywać się będzie za pomocą pompy ciepła zlokalizowanej na terenie inwestycji. Budynek będzie wykorzystywany na potrzeby edukacji przyrodniczo-leśnej poprzez poznawanie ekspozycji oraz udział w warsztatach tematycznych z przewodnikiem-edukatorem.

Charakterystyczne parametry:
- powierzchnia terenu objętego opracowaniem – 2 501,50 m2
- powierzchnia zabudowy – 166,54 m2
- kubatura budynku po częściowej rozbiórce – 865,2 m3
- wysokość budynku do kalenicy dachu przed remontem – 8,16 m
- wysokość budynku do kalenicy dachu po remoncie – 8,41 m
- długość elewacji – 16,91 m
- szerokość elewacji przed rozbiórką – 14,14 m
- szerokość elewacji po rozbiórce – 11,94 m
- kąt nachylenia połaci dachowej – 44,46 stopni
- ilość kondygnacji – 2 (parter i poddasze)
- powierzchnia użytkowa parteru – 124,07 m2
- powierzchnia dostępna poddasza – 75,64 m2
2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności wykonanie robót budowlanych zgodnie z zatwierdzonym projektem budowlanym oraz projektami wykonawczymi, w tym m.in.:
1) wykonanie robót zabezpieczających, odgrzybiających oraz usunięcie innych zagrożeń biologicznych;
2) wykonanie robót rozbiórkowych dobudówki;
3) wykonanie robót budowlanych w budynku, w tym m.in. izolacyjnych, murarskich, ciesielskich, konstrukcyjnych (fundamenty, ściany, stropy, dach) oraz wykończeniowych (tynkarskich, posadzkarskich, stolarskich, malarskich, glazurniczych) z zachowaniem układu przestrzennego wnętrz i ich historycznego wystroju;
4) wykonanie robót elewacyjnych z przywróceniem historycznych detali architektonicznych;
5) wykonanie instalacji sanitarnych;
6) wykonanie instalacji elektrycznych i teletechnicznych;
7) wykonanie przyłącza elektrycznego i teletechnicznego;
8) wykonanie robót w zakresie zagospodarowania terenu działki (m.in. zieleń, ciągi piesze, ogrodzenie z furtką).
3. Szczegółowy zakres Przedmiotu zamówienia określają nw. dokumenty:
1) Badania stratygraficzne,
2) Ekspertyza mykologiczna,
3) Ekspertyza stanu konstrukcji i elementów budynku,
4) Projekt budowlany częściowej rozbiórki i remontu zabytkowej leśniczówki ul. Rydzowa,
5) Opis dostępności do projektu budowlanego częściowej rozbiórki i remontu zabytkowej leśniczówki ul. Rydzowa,
6) Program prac konserwatorskich dla zabytkowej konstrukcji drewnianej, drewnianych detali oraz innych zachowanych elementów oryginalnych,
7) Ekspertyza pożarowa,
8) Warunki ochrony pożarowej i scenariusz pożarowy,
9) Projekty wykonawcze:
- architektura i konstrukcja,
- instalacje sanitarne,
- instalacje elektryczne,
- przebudowa przyłącza energetycznego,
- instalacje teletechniczne,
- przebudowa przyłącza teletechnicznego,
- projekt zieleni wraz z inwentaryzacją i gospodarką zielenią istniejącą, drzewostanem i dendrochronologią,
- projekt aranżacji wnętrz wraz z projektem ekspozycji przyrodniczo-historycznej w budynku leśniczówki,
- wzorcowy opis dostępności – projekt wykonawczy,
10) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót:
- branża budowlana,
- instalacje sanitarne,
- instalacje elektryczne,
- instalacje teletechniczne,
- zieleń wraz z infrastrukturą i gospodarką zielenią istniejącą, drzewostanem i dendrochronologią,
11) Przedmiary:
- architektura i konstrukcja,
- instalacje sanitarne,
- instalacje elektryczne,
- instalacje teletechniczne,
- zieleń,
12) Decyzja nr 17/D/21 z dnia 10.02.2021 r. Prezydenta Miasta Stołecznego Warszawy zatwierdzająca projekt budowlany i udzielająca pozwolenia na roboty budowlane
13) Decyzja nr 1322/2020/PE-ZD-II z dnia 13.11.2020 r. Marszałka Województwa Mazowieckiego,
14) Decyzja nr 251/2021/PE-ZD-II z dnia 11.03.2021 r. Marszałka Województwa Mazowieckiego,
15) Decyzja Mazowieckiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków WZW.5142.1587.2020.AK z dnia
19.11.2020 r.
16) Decyzja Mazowieckiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków WZ.5146.1186.2020.MRe z dnia 18.11.2020 r.
17) Decyzja Mazowieckiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków WZW.5142.1278.2021.AK z dnia
15.07.2021 r.
18) Pismo/opinia Mazowieckiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków WZW.5142.1587.2020.AK z dnia 02.07.2021 r.
4. Wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy i pracę:
1) Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia:
a) roboty ogólnobudowlane, w tym w szczególności wykonywane przez: murarza, cieślę, dekarza, stolarza, malarza (z wyłączeniem prac, których wykonanie wymaga posiadania stosownych uprawnień do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie np. kierownika budowy);
b) roboty elektryczne/teletechniczne, w tym w szczególności wykonywane przez wykwalifikowanego montera instalacji i/lub urządzeń (z wyłączeniem prac, których wykonanie wymaga posiadania stosownych uprawnień do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie);
c) roboty sanitarne, w tym w szczególności wykonywane przez wykwalifikowanego montera instalacji i/lub urządzeń (z wyłączeniem prac, których wykonanie wymaga posiadania stosownych uprawnień do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie).
2) W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:
a) żądania oświadczeń w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny,
b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów,
c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.
3) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, jednak nie krótszym niż 10 dni, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazany poniżej dowód w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane w Załączniku Nr 3 do Projektowanych Postanowień Umowy (zwanych dalej PPU – Załącznik Nr 9 do SWZ), które zostaną wprowadzone do treści umowy - czynności w trakcie realizacji zamówienia: oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy;
4) Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w PPU – (Załącznik Nr 9 do SWZ) w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1) czynności.
5) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
5. Zamawiający zaleca odbycie wizji lokalnej na terenie inwestycji przed złożeniem oferty, po uprzednim złożeniu stosownego wniosku. Wykonawca uczestniczący w wizji lokalnej zobowiązany jest do zabezpieczenia we własnym zakresie środków ochrony osobistej BHP umożliwiające wejście na obiekt, tj. kask, odpowiednie obuwie itp.
Termin wykonania zamówienia.
1. Rozpoczęcie: niezwłocznie od dnia zawarcia umowy,
2. Zakończenie: w terminie 18 miesięcy od dnia zawarcia umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1381292,94 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3743677,51 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1381292,94 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GOOD WOOD SZYMON JARACZEWSKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6961857360

7.3.3) Ulica: MARII KONOPNICKIEJ NR 27

7.3.4) Miejscowość: GOSTYŃ

7.3.5) Kod pocztowy: 63-800

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Instalacja sanitarne - MAXSS Sp. z o.o., ul. Warszawska 164, 05-082 Latchorzew; Instalacje elektryczne - EL. Kabelek Usługi Elektryczne Sławomir Niewiarowski, ul. bpa Władysława Bandurskiego 23A
05-120 Legionowo; Instalacje teletechniczne - Delta Technic, Al. KEN 36/112B, 02-797 Warszawa.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1381292,94 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.