eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krościenko Wyżne › Odbiór odpadów komunalnych z terenu Gminy Krościenko Wyżne w 2023 r.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-01-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Odbiór odpadów komunalnych z terenu Gminy Krościenko Wyżne w 2023 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Krościenko Wyżne

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440577

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Południowa 9

1.5.2.) Miejscowość: Krościenko Wyżne

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-422

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.5.7.) Numer telefonu: 13 43 151 90

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@kroscienkowyzne.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kroscienkowyzne.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.kroscienkowyzne.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Odbiór odpadów komunalnych z terenu Gminy Krościenko Wyżne w 2023 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-09ec34da-5f2f-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00001952

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00015879/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Odbiór odpadów komunalnych z terenu Gminy Krościenko Wyżne w 2023 r.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00428749/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WGOŚ.IV.271.3.5.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa pn.: „Odbiór odp. komun. z terenu Gminy Krościenko Wyżne w 2023 r.” obejmująca:
1.1. Odbiór odp. komun. od wł. nier. zam. na terenie Gminy Krościenko Wyżne i z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów (zwany dalej PSZOK) zlokalizowanym na działce nr ewid. 4001 przy ul. Południowej (przy parkingu cmentarza parafialnego w Krościenku Wyżnym) oraz transport tych odpadów do Regionalnego Centrum Odzysku Odpadów w Krośnie, adres Instalacji: 38-400 Krosno ul. Białobrzeska 108 (zwaną dalej Instalacją).
1.2. Odbiór, transport i zagospodarowanie odp. komun. z PSZOK.
2. Odbiór odp. komun. od wł. nier. zam. na terenie Gminy Krościenko Wyżne i z PSZOK oraz transport tych odpadów do Instalacji obejmuje odbiór i transport niżej wymienionych odpadów:
2.1. Odpadów w workach odbieranych od wł. nier.
1) metale, tworz. szt., odpady opakowaniowe wielomateriałowe oraz papier,
2) szkło,
3) niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne;
4) bioodpady stanowiące odpady komunalne.
2.2. Odpadów odbieranych z PSZOK zlokalizowanym na działce nr ewid. 4001 przy ul. Południowej (przy parkingu cmentarza parafialnego w Krościenku Wyżnym)
1) metale, tworz. szt., odpady opakowaniowe wielomateriałowe oraz papier i szkło opakowaniowe gromadzone w pojemnikach 0,24 m3,
2) bioodpady stanowiące odpady komunalne gromadzone w kontenerach KP-7, które zapewni Wykonawca w cenie usługi.
3. Zamawiający informuje, że ma zawarte porozumienie międzygminne z Gminą Miasto Krosno dotyczące zagospodarowania odpadów wymienionych w pkt 2 z terenu Gminy Krościenko Wyżne w Instalacji wymienionych w punkcie 1 ppkt 1.1.
4. W związku z §3 pkt. 1 ww. porozumienia, o którym mowa w punkcie 3, Zamawiający informuje o wymogu dotyczącym przekazywania metali, tworzyw sztucznych, odpadów opakowaniowych wielomateriałowych, papieru, szkła, niesegregowanych (zmieszanych) odp. komun. oraz bioodpadów stanowiących odpady komunalne z terenu Gminy Krościenko Wyżne do Instalacji.
5. W przypadku wystąpienia awarii Instalacji Wykonawca winien przekazywać odpady do innej właściwej instalacji komunalnej. W takim przypadku Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tytułu wzrostu kosztów realizacji przedmiotu umowy.
6. Kontrolowanie spełniania przez wł. nier. realizacji obowiązku selektywnego zbierania odp. komun.:
1) Wykonawca ma obowiązek kontrolowania spełniania przez wł. nier. realizacji obowiązku selektywnego zbierania odp. komun. zgodnie z obowiązującym w tym zakresie Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Krościenko Wyżne. Jednocześnie wykonawca ma obowiązek powiadomienia zamawiającego o każdym przypadku nieprzestrzegania powyższego obowiązku.
2) W przypadku stwierdzenia niedopełnienia przez właściciela nieruchomości obowiązku selektywnego zbierania odp. komun., wykonawca odbierający odpady ma obowiązek przyjąć je jako niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne i natychmiast powiadomić zamawiającego oraz właściciela nieruchomości.
3) Do informacji wykonawca zobowiązany będzie załączyć dokumentację z zaistnienia takiego zdarzenia. Z dokumentacji musi jednoznacznie wynikać, jakiej dotyczy nieruchomości, w jakim dniu i o jakiej godzinie doszło do ustalenia ww. zdarzenia. Zamawiający wymaga wykonania dokumentacji zdjęciowej zaistniałej nieprawidłowości oraz podanie daty odbioru. Dokumentacja zdjęciowa powinna zawierać co najmniej jedno zdjęcie worka z kodem kreskowym. Dokumentacja zdjęciowa powinna być przekazywana zamawiającemu w wersji elektronicznej w formie ogólnodostępnych plików np. PDF, JPG itp.
4) Kontrole powinny być prowadzone zgodnie z art. 6ka ustawy o utrzymaniu czystości porządku w gminach. Wykonawca jest obowiązany także zawiadomić o stwierdzeniu zaistniałej sytuacji właściciela nieruchomości poprzez przekazanie kartki z informacją „Brak segregacji w dniu…..”. Wykonawca potwierdzi w takim przypadku zamawiającemu wykonanie powiadomienia właściciela nieruchomości – w formie pisemnego oświadczenia.
5) Wykonawca podczas dokonywania odbioru odpadów powinien zwracać uwagę czy w workach znajdują się frakcje odpadów do jakich gromadzenia jest przeznaczony worek, dotyczy to także frakcji niesegregowanych (zmieszanych) odp. komun., w tym pozostałości z sortowania odp. komun.. W przypadku jeśli w workach znajdują się frakcje, które nie powinny się w nich znajdować, wykonawca jest zobowiązany wykonać dokumentację zdjęciową, powiadomić o zaistniałym fakcie zamawiającego i zabrać odpady zgodnie z ustawą. Wykonawca jest obowiązany także zawiadomić o stwierdzeniu zaistniałej sytuacji właściciela nieruchomości poprzez przekazanie kartki z informacją „Brak segregacji w dniu…..”. Wykonawca potwierdzi w takim przypadku zamawiającemu wykonanie powiadomienia właściciela nieruchomości – w formie pisemnego oświadczenia.
7. Odbiór, transport i zagospodarowanie odp. komun. z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów obejmuje odbiór niżej wymienionych odp. komun. z PSZOK zlokalizowanym na działce nr ewid. 4001 przy ul. Południowej (przy parkingu cmentarza parafialnego w Krościenku Wyżnym) oraz ich transport i zagospodarowanie
7.1. Odpady budowlane i rozbiórkowe (odpady o kodach 17 01 07, 17 02 03, 17 02 02, 17 06 04 i 17 08 02) gromadzone w kontenerach KP-7;
7.2. Meble i odpady wielkogabarytowe gromadzone w wiacie;
7.3. Zużyte opony wyłącznie od samochodów osobowych do 3,5 t gromadzone na placu;
7.4. Odpady niebezpieczne gromadzone w pojemnikach;
7.5. Zużyty sprzęt elektroniczny i elektryczny gromadzone w magazynie ZSEE;
7.6. Przeterminowane leki i chemikalia gromadzone w pojemnikach;
7.7. Zużyte baterie i akumulatory gromadzone w pojemnikach;
7.8. Popiół paleniskowy gromadzony w kontenerach KP-7, które zapewni Wykonawca w cenie usługi;
7.9. Odpady niekwalifikujące się do odpadów medycznych powstałych w gospodarstwie domowym w wyniku przyjmowania produktów leczniczych w formie iniekcji i prowadzenia monitoringu poziomu substancji we krwi, w szczególności igieł i strzykawek gromadzone w pojemnikach;
7.10. Tekstylia i odzież gromadzone w workach.
8. Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w ofercie instalacji, do których będą przekazywane odpady wymienione w punkcie 7.
9. Odbiór odpadów będzie odbywał się w następujący sposób:
9.1. Odbiór odpadów od wł. nier. zam. z terenu Gminy Krościenko Wyżne:
a) metali, tworzyw sztucznych, odpadów opakowaniowych wielomateriałowych w workach koloru żółtego oznaczonych napisem „METALE I TWORZ. SZT.”,
b) papieru w workach koloru niebieskiego oznaczonych napisem „PAPIER”,
c) szkła w workach koloru zielonego oznaczonych napisem „SZKŁO”,
d) niesegregowanych (zmieszanych) odp. komun. w workach koloru czarnego;
e) bioodpadów stanowiących odpady komunalne w workach koloru brązowego oznaczonych napisem „BIO”,
9.2. Odbiór odpadów z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów bezpośrednio z pojemników usytuowanych na terenie PSZOK.

13. Wykonawca dostarczy właścicielom nieruchomości deklarującym selektywną zbiórkę odpadów worki koloru żółtego, niebieskiego i zielonego w następujących pakietach:
13.1. Do gospodarstw zam. przez 1-2 osoby (689 pakiety):
a) 24 szt. worków o pojemności 120 l koloru żółtego oznaczonych napisem „METALE I TWORZ. SZT.”,
b) 12 szt. worków o pojemności 120 l koloru niebieskiego oznaczonych napisem „PAPIER”,
c) 6 szt. worków o pojemności 120 l koloru zielonego oznaczonych napisem „SZKŁO”.
13.2. Do gospodarstw zam. przez 3-4 osoby (562 pakietów):
a) 48 szt. worków o pojemności 120 l koloru żółtego oznaczonych napisem „METALE I TWORZ. SZT.”,
b) 18 szt. worków o pojemności 120 l koloru niebieskiego oznaczonych napisem „PAPIER”,
c) 10 szt. worków o pojemności 120 l koloru zielonego oznaczonych napisem „SZKŁO”.
13.3. Do gospodarstw zam. przez 5 osób i więcej (265 pakietów):
a) 72 szt. worków o pojemności 120 l koloru żółtego oznaczonych napisem „METALE I TWORZ. SZT.”,
b) 24 szt. worków o pojemności 120 l koloru niebieskiego oznaczonych napisem „PAPIER”,
c) 12 szt. worków o pojemności 120 l koloru zielonego oznaczonych napisem „SZKŁO”.
14. Wykonawca dostarczy do siedziby Zamawiającego:
14.1. Worki o pojemności 120 l koloru żółtego oznaczonych napisem „METALE I TWORZ. SZT.” w ilości 5 000 szt.,
14.2. Worki o pojemności 120 l koloru niebieskiego oznaczonych napisem „PAPIER” w ilości 4 000 szt.,
14.3. Worki o pojemności 120 l koloru zielonego oznaczonych napisem „SZKŁO” w ilości 3 000 szt.,
14.4. Worki o pojemności 120 l koloru brązowego oznaczonych napisem „BIO” w ilości 30 000 szt.
15. Worki do selektywnej zbiórki odp. komun. winny być transparentne w celu możliwości oceny ich zawartości przez wykonawcę odbierającego odpady tzn. czy odpady w nich zgromadzone spełniają warunki odpadów segregowanych.
16. Worki dostarczone przez Wykonawcę powinny być oznakowane dodatkowo herbem Gminy Krościenko Wyżne oraz napisem „GMINA KROŚCIENKO WYŻNE”.
17. Worki dostarczone przez Wykonawcę powinny być wykonane z folii o odpowiedniej grubości, dostosowanej do ilości i rodzaju odpadów, tak aby zapobiec ich rozrywaniu.
18. W dniu podpisania umowy o udzielnie zamówienia Zamawiający przekaże Wykonawcy wykaz nieruchomości z podziałem na pakiety. Natomiast Wykonawca dostarczy worki właścicielom nieruchomości w ciągu 21 dni od udzielenia zamówienia.
19. Na potwierdzenie faktu dostarczenia właścicielowi nieruchomości worków Wykonawca zobowiązany jest uzyskać od właściciela nieruchomości lub innej osoby pełnoletniej zamieszkującej daną nieruchomość potwierdzenie ich doręczenia. Wykonawca przedłoży Zamawiającemu potwierdzenia dostarczenia worków właścicielom nieruchomości w ciągu 14 dni od dnia ich dostarczenia. W tym celu Zamawiający i Wykonawca zawrą umowę o powierzenie przetwarzania danych osobowych.
20. W przypadku niedostarczenia pakietu worków właścicielowi nier. lub odmowy odbioru pakietu worków przez właściciela nier. Wykonawca odnotuje ten fakt w potwierdzeniu dostarczenia worków, o którym mowa w pkt 19 zdanie drugie oraz zwróci niedostarczone pakiety worków do siedziby Zamawiającego.
Szczegóły zamówienia w SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

90513100-7 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych

90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 694884,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 694884,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 694884,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: REMONDIS KROeko Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6842549994

7.3.3) Ulica: Fredry 1

7.3.4) Miejscowość: Krosno

7.3.5) Kod pocztowy: 38-400

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 694884,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.