eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łapy › Usługa ciągłego utrzymania porządku i czystości w administracyjnych granicach Miasta i Gminy Łapy w roku 2024



Ogłoszenie z dnia 2024-01-02

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa ciągłego utrzymania porządku i czystości w administracyjnych granicach
Miasta i Gminy Łapy w roku 2024

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Łapy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659094

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Gen. Władysława Sikorskiego 24

1.5.2.) Miejscowość: Łapy

1.5.3.) Kod pocztowy: 18-100

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@um.lapy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lapy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa ciągłego utrzymania porządku i czystości w administracyjnych granicach
Miasta i Gminy Łapy w roku 2024

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a1762d0e-928b-11ee-9ee7-e2087ac16d09

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00001919

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00027889/16/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Utrzymanie czystości (usługa utrzymania czystości oraz odbiór i utylizacja odpadów z koszy ulicznych)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00529929

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zamówienie z wolnej ręki zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt. 11 Ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych
(t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.). Gmina Łapy jest właścicielem 100 % udziałów w spółce, sprawuje nad nią prawną kontrolę dopowiadającą kontroli sprawowanej nad własnymi jednostkami, polegającą na dominującym wpływie na cele strategiczne oraz istotne decyzje dotyczące zarządzania jej sprawami. Ponad 90% działalności spółki dotyczy wykonywania zadań powierzonych jej przez zamawiającego – Gminę Łapy. W Przedsiębiorstwie Energetyki Cieplnej Sp. z o. o nie ma bezpośredniego udziału kapitału prywatnego. Przedmiot zamówienia objęty jest zakresem działalności spółki określonej w jej akcie założycielskim.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: G.7031.5.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę usług i prac z zakresu ciągłego utrzymania porządku i czystości w administracyjnych granicach miasta i gminy Łapy w roku 2024,
w zakresie:
1) Porządkowanie ciągów pieszych, placów, pasów drogowych oraz innych terenów będących własnością Gminy Łapy w ciągłym utrzymywaniu czystości i porządku.
2) Usuwanie z jezdni wszelkich elementów stanowiących zagrożenie dla bezpieczeństwa ruchu.
3) Zamiatanie jezdni i placów łącznie z zatokami parkingowymi.
4) Regularne zbieranie i usuwanie nieczystości „luźnych” z całego terenu.
5) Usuwanie chwastów i traw z opasek przykrawężnikowych, parkingów, wysepek.
6) Mycie płyt granitowych na Placu Nikepodległości-1 raz na wiosnę-płynem z detergentem.
7) Sprzątanie miejsc wskazanych przez Zamawiającego po uroczystościach.
8) Rozstawianie i demontaż koszy ulicznych i ławek.
9) Renowacja koszy ulicznych i ławek.
10) Zbieranie i utylizacja odpadów gromadzonych w miejskich koszach ulicznych.
11) Obsługa i konserwacja tężni solankowej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

90620000-9 - Usługi odśnieżania

90914000-7 - Usługi sprzątania parkingów

77314000-4 - Usługi utrzymania gruntów

77314100-5 - Usługi w zakresie trawników

77312100-1 - Usługi odchwaszczania

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 642902 PLN

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9662066818

7.3.3) Ulica: Żwirki i Wigury

7.3.4) Miejscowość: Łapy

7.3.5) Kod pocztowy: 18-100

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 642902 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-01 do 2024-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.