Ogłoszenie z dnia 2022-01-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00264898/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
"Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi dla mieszkańców gminy Rawicz w okresie od 01 stycznia 2022r. do 31 grudnia 2022r."
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH W RAWICZU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 410206891
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. gen. Grota Roweckiego 4A
1.5.2.) Miejscowość: Rawicz
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-900
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.7.) Numer telefonu: 65 545 40 37
1.5.8.) Numer faksu: 65 545 35 06
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@cusrawicz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.cusrawicz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi dla mieszkańców gminy Rawicz w okresie od 01 stycznia 2022r. do 31 grudnia 2022r."2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-06d7b3d8-413e-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00001910
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001716/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: I.331.24.2.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 630933,24 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi dostosowanych do szczególnych potrzeb wynikających z rodzaju schorzenia lub niepełnosprawności: - uczenie i rozwijanie umiejętności niezbędnych do samodzielnego życia; - pielęgnacja – jako wspieranie procesu leczenia; - rehabilitacja fizyczna i usprawnianie zaburzonych funkcji organizmu; - pomoc mieszkaniowa; - zapewnienie dzieciom i młodzieży z zaburzeniami psychicznymi dostępu do zajęć rehabilitacyjnych i rewalidacyjno-wychowawczych; - usługi świadczone osobom z zaburzeniami psychicznymi.
zgodnie z Ustawą z dnia 12 marca 2004r. o pomocy społecznej (Dz. U. z 2021 poz. 803) i Rozporządzeniem Ministra Polityki Społecznej z dnia 22 września 2005r. w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych (Dz. U. z 2005r., poz. 1598 ze zm.) - Załącznik nr 1 do SWZ.
Usługi wykonywane będą dla mieszkańców z terenu miasta i gminy Rawicz, w dni robocze, tj.: od poniedziałku do soboty, w godzinach od 7:00 do 20:00 a także w szczególnie uzasadnionych przypadkach w niedzielę i święta, w okresie od 01.01.2022roku do 31.12.2022 roku.
Wspólny Słownik Zamówień CPV:
85000000 - 9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
85311200 - 4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych
Godzina usługi (60 min.) obejmuje czynności wykonywane na rzecz Świadczeniobiorcy, nie zalicza się do niej dojścia lub dojazdu opiekuna do podopiecznego. Świadczeniem usług będą objęte osoby, w oparciu o decyzje wydane przez Zamawiającego, z terenu miasta i gminy Rawicz.
- ilość godzin specjalistycznych usług opiekuńczych w roku 2022 szacuje się na około 24 276 godzin rocznie, miesięcznie 2 023 godzin, w tym: w niedzielę i święta około 1 811 godzin rocznie, dla szacunkowej liczby 30 osób.
Wymagania w zakresie zatrudnienia:
- zatrudnienie osób, z których każda musi spełniać wymogi określone w § 3 rozporządzenia Ministra Polityki Społecznej z dnia 22 września 2005r. W sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych (Dz. U. z 2005r. poz. 1598 ze zm.),
- na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 Ustawy: Zamawiający wymaga od Wykonawcy zatrudnienia na podstawie umowy o pracę co najmniej 5 osób w wymiarze nie mniejszym niż 1/2 etatu, wykonujących czynności bezpośrednio przy realizacji zamówienia, tj. świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi. Zatrudnienie w ramach umowy o pracę musi trwać przez cały okres realizacji zamówienia. Zamawiający dopuszcza aby Wykonawca osiągnął wymagany poziom zatrudnienia poprzez wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już pracowników. Warunek zatrudnienia na umowę o pracę dotyczy wyłącznie realizacji danego zamówienia a nie całego przedsiębiorstwa Wykonawcy.
- na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 Ustawy: Zamawiający wymaga od Wykonawcy zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia - nieprzerwanie przez cały okres realizacji tego zamówienia - co najmniej 1 osoby należącej do co najmniej jednej z kategorii osób wymienionych w art. 1 ust. 2 ustawy z dnia 13 czerwca 2003 r. o zatrudnieniu socjalnym (Dz. U. z 2019r., poz. 2017 ze zm.) - w wymiarze nie mniejszym niż pełen etat i posiadającej wymagane kwalifikacje do wykonywania zamówienia zgodnie z rozporządzeniem Ministra Polityki Społecznej z dnia 22 września 2005r. w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych (Dz. u. z 2005r. poz. 1598 ze zm.).
W przypadku ustania w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia zatrudnienia u Wykonawcy, osoby wskazanej powyżej, Wykonawca w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia ustania zatrudnienia, zatrudni przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia inną osobę należącą do co najmniej jednej z kategorii osób wymienionych w art. 1 ust. 2 ustawy z dnia 13 czerwca 2003 r. o zatrudnieniu socjalnym (Dz. U. z 2019r., poz. 2017 ze zm.) - w wymiarze nie mniejszym niż pełen etat i posiadającej wymagane kwalifikacje do wykonywania zamówienia zgodnie z rozporządzeniem Ministra Polityki Społecznej z dnia 22 września 2005r. W sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych (Dz. U. z 2005r. poz.1598 ze zm.).
4.5.3.) Główny kod CPV: 85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówieni, gdyż wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu. Do upływu składania ofert, tj.: do dnia 19.11.2021r. do godz. 11:00, w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu pn.: „Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi dla mieszkańców gminy Rawicz w okresie od 01 stycznia 2022r. do 31 grudnia 2022r.”, wpłynęła oferta Wykonawcy: Konsorcjum Wykonawców: Lider Konsorcjum: SERWIS TEMP Sp. z o.o., ul. Iłżecka 20, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski Członek Konsorcjum: SERWIS APT Sp. z o.o., ul. Iłżecka 20, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski. Była to jedyna oferta w ww. postępowaniu. Oferta została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c Ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 poz. 1129 ze zm), w związku z niniejszym postanowiono jak wyżej.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z RAWICZA
- Poprawa efektywności energetycznej i modernizacja infrastruktury kulturalnej w budynkach Gminy Rawicz" (część 3, 4 i 5)
- Zakup biletów miesięcznych ulgowych dla uczniów dojeżdżających z terenu gminy Rawicz do placówek oświatowych w roku szkolnym 2024/2025
- Dowóz uczniów niepełnosprawnych dojeżdżających z terenu gminy Rawicz do placówek oświatowych w roku szkolnym 2024/2025
- Naprawa nawierzchni boiska sportowego w Zespole Szkół Zawodowych w Rawiczu
- Remont budynków komunalnych zlokalizowanych przy ul. Grunwaldzkiej 34 oraz ul. Ratuszowej 8 w Rawiczu
- Dostawa implantów ortopedycznych do zabiegów artroskopowych w obrębie stawu kolanowego i barkowego oraz stopy i osteotomii kolanowej
więcej: przetargi w Rawiczu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.