eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrów Wielkopolski › Usługa ochrony fizycznej osób i mienia wraz z obsługą i nadzorem nad środkami ochrony elektronicznej oraz wsparciem grupy interwencyjnej realizowana dla Sądu Rejonowego w Ostrowie Wielkopolskim.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-01-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa ochrony fizycznej osób i mienia wraz z obsługą i nadzorem nad środkami ochrony elektronicznej oraz wsparciem grupy interwencyjnej realizowana dla Sądu Rejonowego w Ostrowie Wielkopolskim.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Rejonowy w Ostrowie Wielkopolskim

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000324033

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sądowa 2

1.5.2.) Miejscowość: Ostrów Wielkopolski

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-400

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gospodarczy@ostrow.sr.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostrow.sr.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-64c3f46a-64e7-11ed-abdb-a69c1593877c

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Wymiar sprawiedliwości

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa ochrony fizycznej osób i mienia wraz z obsługą i nadzorem nad środkami ochrony elektronicznej oraz wsparciem grupy interwencyjnej realizowana dla Sądu Rejonowego w Ostrowie Wielkopolskim.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-64c3f46a-64e7-11ed-abdb-a69c1593877c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00001908

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00110489/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Usługa ochrony fizycznej osób i mienia wraz z monitoringiem systemu alarmowego w budynku Sądu Rejonowego w Ostrowie Wielkopolskim.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00441018/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: A-262-18/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 203100 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia na usługi społeczne jest: „Usługa ochrony fizycznej osób i mienia wraz z obsługą i nadzorem nad środkami ochrony elektronicznej oraz wsparciem grupy interwencyjnej realizowana dla Sądu Rejonowego w Ostrowie Wielkopolskim”, który obejmuje w szczególności:
1. który obejmuje w szczególności:
a) świadczenie usługi bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia wraz z obsługą i nadzorem nad środkami ochrony elektronicznej i monitorowaniem systemu alarmowego i p.poż.
w obiektach Sądu Rejonowego w Ostrowie Wielkopolskim wraz z terenem przyległym,
b) obsługę urządzeń (bramki) do wykrywania metali oraz obsługę urządzeń rentgenowskich do prześwietlenia bagażu zainstalowanych w obiektach Sądu Rejonowego w Ostrowie Wielkopolskim,
c) stały, całodobowy monitoring ochranianych w obiektów Sądu Rejonowego w Ostrowie Wielkopolskim wraz z terenem przyległym poprzez monitorowanie sygnałów lokalnego systemu alarmowego oraz zapewnienie możliwości skorzystania w każdym czasie z wsparcia specjalistycznej uzbrojonej formacji ochronnej (SUFO) (dalej zwanej: „grupą interwencyjną”), w rozumieniu ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2021 r., poz. 1995), pozostającej w gotowości do podjęcia natychmiastowej reakcji na wezwanie pracowników ochrony, upoważnionych pracowników Zamawiającego lub w przypadku sygnalizacji systemu alarmowego w obiektach Sądu Rejonowego w Ostrowie Wielkopolskim,
d) obsługę dźwigu/platformy dla osób niepełnosprawnych w obiektach Sądu Rejonowego
w Ostrowie Wielkopolskim,
e) nadzór nad dostępem do windy w obiektach Sądu Rejonowego w Ostrowie Wielkopolskim,
f) nadzór nad wydawaniem kluczy w obiektach Sądu Rejonowego w Ostrowie Wielkopolskim,
g) prowadzenie obsługi szatni dla interesantów w obiektach Sądu Rejonowego w Ostrowie Wielkopolskim,
h) otwieranie i zamykanie obiektów Sądu Rejonowego w Ostrowie Wielkopolskim wraz
z obsługą systemu alarmowego.
Szczegółowy opis, zakres, sposób i warunki realizacji przedmiotu zamówienia określone zostały w załączniku nr 1 do SWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i załączniku
nr 5 – projekt umowy, które stanowią integralną część SWZ.
Zamawiający w trakcie realizacji zamówienia przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji, które zostało określone w Rozdział II ust. 7 SWZ i dokumentach postępowania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79714000-2 - Usługi w zakresie nadzoru

79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu

79715000-9 - Usługi patrolowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 203100,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 251449,12 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 203100,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Zbigniew Kłys - AM Ochrona Zbigniew Kłys

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Biuro Ochrony Kłys sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8271095264

7.3.3) Ulica: Władysława Łokietka

7.3.4) Miejscowość: Sieradz

7.3.5) Kod pocztowy: 98-200

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Grupa interwencyjna, nadzór elektroniczny.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 249813,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.