eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostróda › DOSTAWA WYPOSAŻENIA DLA POTRZEB SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 3 I 4 W OSTRÓDZIE W RAMACH PROGRAMU "LABORATORIA PRZYSZŁOŚCI"



Ogłoszenie z dnia 2022-01-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA WYPOSAŻENIA DLA POTRZEB SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 3 I 4 W OSTRÓDZIE W RAMACH PROGRAMU „LABORATORIA PRZYSZŁOŚCI”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIEJSKA OSTRÓDA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510743404

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Adama Mickiewicza 24

1.5.2.) Miejscowość: Ostróda

1.5.3.) Kod pocztowy: 14-100

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: karol.zuranski@um.ostroda.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bipostroda.warmia.mazury.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/umostroda/public/postepowanie?postepowanie=23398291

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

DOSTAWA WYPOSAŻENIA DLA POTRZEB SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 3 I 4 W OSTRÓDZIE W RAMACH PROGRAMU „LABORATORIA PRZYSZŁOŚCI”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6c8a9a10-59b8-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00001787

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005595/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.5 Dostawa wyposażenia dla potrzeb Szkoły Podstawowej Nr 3 i 4 w Ostródzie w ramach programu „Laboratoria Przyszłości”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00310272/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.30.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 283251,09 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1- Drukarka 3D wraz z akcesoriami, skaner- Szkoła Podstawowa nr 3.
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę (w tym transport- załadunek, rozładunek, instalacja, uruchomienie oraz zintegrowanie z infrastrukturą szkolną, a także przeprowadzenie szkolenia technicznego w wymiarze minimum 8 godzin zegarowych dla osób prowadzących zajęcia w szkole z wykorzystaniem zakupionego wyposażenia w zakresie jego obsługi):
a) drukarka 3D (1 szt.);
b) filament (12 szt.);
c) skaner kompatybilny z drukarką 3D (1 szt.).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 4.1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

4.5.5.) Wartość części: 27382,11 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2- Drukarka 3D wraz z akcesoriami- Szkoła Podstawowa nr 4.
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę (w tym transport- załadunek, rozładunek, instalacja, uruchomienie oraz zintegrowanie z infrastrukturą szkolną, a także przeprowadzenie szkolenia technicznego w wymiarze minimum 8 godzin zegarowych dla osób prowadzących zajęcia w szkole z wykorzystaniem zakupionego wyposażenia w zakresie jego obsługi):
a) drukarki 3D i notebooka z oprogramowaniem do obsługi drukarki (2 szt.);
b) filamentu (5 szt.).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 4.2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

4.5.5.) Wartość części: 55000,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3- Wyposażenie pracowni edukacyjnych- Szkoła Podstawowa nr 3.
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę (w tym transport- załadunek, rozładunek, instalacja, uruchomienie oraz zintegrowanie z infrastrukturą szkolną, a także przeprowadzenie szkolenia technicznego w wymiarze minimum 8 godzin zegarowych dla osób prowadzących zajęcia w szkole z wykorzystaniem zakupionego wyposażenia w zakresie jego obsługi):
a) mikrokontroler z czujnikami i akcesoriami (18 szt.);
b) lutownica (2 szt.);
c) gogle VR wraz z akcesoriami i oprogramowaniem wspierającym ich funkcjonowanie (2 szt.);
d) robot edukacyjny (16 szt.);
e) pracownia robotyki (1 szt.);
f) zestaw klocków do nauki dla uczniów klas 4-8 (6 szt.);
g) długopis 3D (3 szt.);
h) teleskop z akcesoriami (6 szt.);
i) mikroskop wraz z akcesoriami (5 szt.);
j) wizualizer kompatybilny z mikroskopem (1 szt.).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 4.3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

42661000-7 - Urządzenia do lutowania na miękko i na twardo

4.5.5.) Wartość części: 93538,14 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4- Wyposażenie pracowni edukacyjnych- Szkoła Podstawowa nr 4.
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę (w tym transport- załadunek, rozładunek, instalacja, uruchomienie oraz zintegrowanie z infrastrukturą szkolną, a także przeprowadzenie szkolenia technicznego w wymiarze minimum 8 godzin zegarowych dla osób prowadzących zajęcia w szkole z wykorzystaniem zakupionego wyposażenia w zakresie jego obsługi):
a) mikrokontroler z czujnikami i akcesoriami (18 szt.);
b) lutownica (2 szt.).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 4.4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

42661000-7 - Urządzenia do lutowania na miękko i na twardo

4.5.5.) Wartość części: 7788,56 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 5- Sprzęt do nagrywania, obróbki obrazu i dźwięku- Szkoła Podstawowa nr 3.
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę (w tym transport- załadunek, rozładunek, instalacja, uruchomienie oraz zintegrowanie z infrastrukturą szkolną, a także przeprowadzenie szkolenia technicznego dla osób prowadzących zajęcia w szkole z wykorzystaniem zakupionego wyposażenia w zakresie jego obsługi):
a) kamera przenośna (2 szt.);
b) statyw (2 szt.);
c) mikroporyt z akcesoriami (2 szt.);
d) oświetlenie do realizacji nagrań (1 szt.);
e) mikrofon kierunkowy z akcesoriami (2 szt.);
f) green screen (2 szt.);
g) gimbal (2 szt.).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 4.5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32333200-8 - Kamery wideo

32341000-5 - Mikrofony

38650000-6 - Sprzęt fotograficzny

4.5.5.) Wartość części: 17632,52 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 6- Sprzęt do nagrywania, obróbki obrazu i dźwięku- Szkoła Podstawowa nr 4.
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę (w tym transport- załadunek, rozładunek, instalacja, uruchomienie oraz zintegrowanie z infrastrukturą szkolną, a także przeprowadzenie szkolenia technicznego w wymiarze minimum 8 godzin zegarowych dla osób prowadzących zajęcia w szkole z wykorzystaniem zakupionego wyposażenia w zakresie jego obsługi):
a) kamera przenośna (1 szt.);
b) statyw (2 szt.);
c) mikroporyt z akcesoriami (1 szt.);
d) oświetlenie do realizacji nagrań (1 szt.);
e) mikrofon kierunkowy z akcesoriami (1 szt.);
f) gimbal (2 szt.);
g) aparat fotograficzny z akcesoriami (2 szt.);
h) mikrofon nagłowny z akcesoriami (2 szt.);
i) mikrofon dynamiczny z akcesoriami (2 szt.);
j) oprogramowanie do edycji, montażu i tworzenie materiałów video (2 szt.);
k) dyktafon (2 szt.);
l) słuchawki studyjne (2 szt.);
m) panele akustyczne (1 kpl).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 4.6 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32333200-8 - Kamery wideo

32341000-5 - Mikrofony

38650000-6 - Sprzęt fotograficzny

4.5.5.) Wartość części: 81909,76 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 34236,52 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 34236,52 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 34236,52 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: METALZBYT- HURT Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5471598442

7.3.3) Ulica: ul. Bardowskiego 2

7.3.4) Miejscowość: Bielsko- Biała

7.3.5) Kod pocztowy: 43-300

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 34236,52 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 50676,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 63500,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 50676,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: X3D Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8421781039

7.3.3) Ulica: Zaułek Drozdowy 2

7.3.4) Miejscowość: Bytów

7.3.5) Kod pocztowy: 77-100

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 50676,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 114906,10 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 114906,10 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 114906,10 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: METALZBYT- HURT Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5471598442

7.3.3) Ulica: ul. Bardowskiego 2

7.3.4) Miejscowość: Bielsko- Biała

7.3.5) Kod pocztowy: 43-300

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 114906,10 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8721,74 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8721,74 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8721,74 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: METALZBYT- HURT Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5471598442

7.3.3) Ulica: ul. Bardowskiego 2

7.3.4) Miejscowość: Bielsko- Biała

7.3.5) Kod pocztowy: 43-300

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8721,74 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21941,19 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21941,19 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21941,19 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: METALZBYT- HURT Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5471598442

7.3.3) Ulica: ul. Bardowskiego 2

7.3.4) Miejscowość: Bielsko- Biała

7.3.5) Kod pocztowy: 43-300

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21941,19 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 88750,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 88750,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 88750,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: METALZBYT- HURT Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5471598442

7.3.3) Ulica: ul. Bardowskiego 2

7.3.4) Miejscowość: Bielsko- Biała

7.3.5) Kod pocztowy: 43-300

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 88750,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.