Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00276863/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Bylicach Kolonii
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Grzegorzew
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311019148
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac 1000-lecia Państwa Polskiego 1
1.5.2.) Miejscowość: Grzegorzew
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-640
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.7.) Numer telefonu: 632718255
1.5.8.) Numer faksu: 632718222
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: grzegw@grzegorzew.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.grzegorzew.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Bylicach Kolonii2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-87c78c5a-0cbc-11ed-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00001743
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00049229/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Bylicach Kolonii
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00276863/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.7.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Remont dachu – docieplenie stropodachu
Istniejący strop z płyt kanałowych docieplony wełną mineralną gr. 18cm należy dodatkowo docieplić celulozą granulowaną metodą wdmuchiwania. Przy wykonywaniu prac należy zwrócić szczególną uwagę na równomierne nałożenie ocieplenia na całej powierzchni stropodachu. Prace należy wykonać bez naruszania elementów konstrukcyjnych, a otwory technologiczne właściwie zabezpieczyć. Należy jednocześnie zapewnić prawidłową wentylację przestrzeni pomiędzy ociepleniem a płytami korytkowymi, poprzez udrożnienie istniejących otworów wentylacyjnych. W razie konieczności należy wykonać dodatkowe kominki wentylacyjne. Zastosować celulozą granulowaną o współczynniku λ= 0,040 W/mK. Grubość izolacji: min 20 cm.
Przebudowa dachu
Nowe pokrycie dachu z blachy na rąbek stojący
Nowe przekrycie dachu projektuje się w postaci konstrukcji z kratownic dachowych opartych na nowym wieńcu żelbetowym. Nowe przekrycie w postaci dachu dwuspadowego o kącie nachylenia połaci 15°.
Pokrycie dachu w postaci blachy na podwójny rąbek stojący w kolorze RAL7024 np. firmy Ruukki. Blachę układać na pełne deskowanie, przed zamontowaniem kontralt należy rozłożyć folię dachową wysokoparoprzepuszczalną. Wszystkie opierzenia oraz orynnowanie w kolorze RAL7024. Na dachu w pobliżu istniejącego wyjścia na dach należy zamontować wyłaz dachowy 80x80cm. Do kominów należy wykonać komunikację dachową w postaci ław kominiarskich. Kominy należy podmurować powyżej nowej połaci dachowej powierzchnie kominów otynkować i pomalować w kolorze dachu – dla wentylacji grawitacyjnej pozostawić boczne wyloty.
Remont schodów zewnętrznych i pochylni
Istniejące nawierzchnię schodów zewnętrznych na elewacji frontowej oraz z pochylni dla niepełnosprawnych należy poddać wymianie – wymiana kostki na nową szarą gr. 6cm. W celu ujednolicenia nawierzchni należy wymienić kostkę na dojściu do schodów. Pozostałe schody zewnętrzne betonowe (elewacja zachodnia) należy poddać naprawie.
Szczegółowy rodzaj robót oraz ich pełny zakres został określony w przedmiarze robót i odpowiednich dla pozycji przedmiaru fragmentach projektu, które to dokumenty stanowią załączniki nr 9 i 10 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45214200-2 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 799891,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1140672,21 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 799891,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo KJS Krzysztof Szurgot
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6661000951
7.3.4) Miejscowość: Koło
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Krzysztof Szurgot, Przedsiębiorstwo "KJS"
jakie przetargi wygrała firma
Krzysztof Szurgot, Przedsiębiorstwo "KJS"
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 799891,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-29PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej Nr 31 im. Janusza Korczaka w Białymstoku
- "Budowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Niziny, gm. Tuczępy - Zbiornik nr 2"
- "Budowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Niziny, gm. Tuczępy - Zbiornik nr 1"
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 1845R Szebnie - Chrząstówka - Przybówka w km 1+960 - 2+000 wraz z rozbiórką mostu i wykonaniem przepustu w km 1+979 na potoku Szebnianka w miejscowości Chrząstówka
- Zaprojektowanie i wykonanie wymiany układów klimatyzacji VRF w Ośrodku Szkoleniowym NBP w Zalesiu Górnym
- Budowa otwartego zbiornika retencyjnego w miejscowości Pełczyska
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.