Ogłoszenie z dnia 2022-01-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawy energii elektrycznej dla Miasta i Gminy Mordy w 2022 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto i Gmina Mordy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582457
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kilińskiego 9
1.5.2.) Miejscowość: Mordy
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-140
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki
1.5.7.) Numer telefonu: (25) 6415402
1.5.8.) Numer faksu: (25) 6415115
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mordy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mordy.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawy energii elektrycznej dla Miasta i Gminy Mordy w 2022 roku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-89169ca0-6c95-11ec-ae77-fe331fedffdc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00001718
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002926/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawy energii elektrycznej dla Miasta i Gminy Mordy w 2022 roku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Uzasadnienie prawne - art. 305 pkt 2 ustawy.
Uzasadnienie faktyczne - w postępowaniu nr IN.271.22.2021 prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym (art. 275 pkt 1 ustawy) w terminie składania ofert nie złożono żadnej oferty.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-43e2c84d-5369-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IN.271.29.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 249212,40 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są dostawy energii elektrycznej czynnej na potrzeby Miasta i Gminy Mordy do 93 punktów poboru energii (dalej PPE) wymienionych w „Zestawieniu punktów poboru energii”, polegające na sprzedaży przez Wykonawcę energii elektrycznej czynnej w rozumieniu ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 716 ze zm.), zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie standardami jakościowymi obsługi odbiorców.
2. Szacunkowa ilość zamawianej energii elektrycznej czynnej w 2022 roku wynosi odpowiednio:
a) dla taryfy C11o - 112 304 kWh,
b) dla taryfy C11 – 64 907 kWh,
c) dla taryfy C12a - 83 154 kWh
d) dla taryfy B21 - 154 842 kWh
e) dla taryfy G11 – 147 kWh,
to jest łącznie dla wszystkich punktów poboru energii 415 354 kWh.
3. Zestawienie punktów poboru energii stanowią odpowiednio:
a) Tabela 1.1. - Oświetlenie uliczne - obejmująca PPE dla których odbiorcą jest Urząd Miasta i Gminy w Mordach, ul. Kilińskiego 9, 08-140 Mordy;
b) Tabela 1.2. - Pozostałe obiekty - obejmująca PPE dla których odbiorcą jest Urząd Miasta i Gminy w Mordach, ul. Kilińskiego 9, 08-140 Mordy;
c) Tabela 1.3. - Obiekty ZO w Mordach - obejmująca PPE dla których odbiorcą jest Zespół Oświatowy w Mordach, ul. Kilińskiego 13, 08-140 Mordy;
d) Tabela 1.4 - Obiekty SP w Radzikowie Wielkim - obejmująca PPE dla których odbiorcą jest Szkoła Podstawowa im. Ks. Kan. Kazimierza Dymitrowicza w Radzikowie Wielkim, ul. Szkolna 5, Radzików Wielki, 08-140 Mordy.
4. Wskazane w pkt 2 oraz w kolumnie 14 „Zestawienia punktów poboru energii” prognozowane zużycie energii elektrycznej w okresie 12 miesięcy dla poszczególnych PPE są wartościami szacunkowymi. Rzeczywiste zapotrzebowanie na energię elektryczną może ulec zmianie –zmniejszeniu lub zwiększeniu zużycia. Wykonawcy nie będzie przysługiwało prawo do dodatkowych roszczeń z tytułu takich zmian.
5. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany ilości punktów PPE (w zakresie nie większym niż +/- 5%) w przypadku zmian w infrastrukturze technicznej lub zmian organizacyjnych lub prawnych , których nie można było wcześniej przewidzieć. Umowa na dostawę energii elektrycznej obejmować będzie dostawy energii elektrycznej do ewentualnych nowych podłączeń Zamawiającego do sieci OSD, jeśli wystąpi taka konieczność.
6. Zamawiający dysponuje tytułem prawnym do PPE objętych przedmiotem zamówienia. Odczyty wskazań liczników dokonywane są w okresach miesięcznych. Okres rozliczeniowy wynosi 1 miesiąc.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09310000-5 - Elektryczność
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 280986,98 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 280986,98 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 280986,98 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fortum Marketing And Sales Polska S. A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7811861610
7.3.3) Ulica: Marynarki Polskiej 197
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-868
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FORTUM MARKETING AND SALES POLSKA S.A.
jakie przetargi wygrała firma
FORTUM MARKETING AND SALES POLSKA S.A.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 280986,98 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-01 do 2022-12-31PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa energii elektrycznej dla PSSE w Radomiu 2024r.
- "Dostawa Energii Elektrycznej na potrzeby zasilania lokali i budynków oraz oświetlenia ulicznego Gminy Świątki w okresie 24 miesięcy od 01.01.2025 r. do 31.12.2026 r."
- Dostawa energii elektrycznej do punktów poboru energii elektrycznej będących w zarządzie MZD w Opolu
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż i dystrybucję dla Specjalistycznego Szpitala Ginekologiczno - Położniczego im. E. Biernackiego w Wałbrzychu
- Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Szkoły Podstawowej Nr 3 i Filii Szkoły Podstawowej Nr 3 w Ząbkach
- "Kompleksowe dostawy energii elektrycznej obejmująca sprzedaż energii elektrycznej dla Przedsiębiorstwa Usługowego Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Nidzicy".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.