eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Usługa cateringowa w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Lubelskiego w Lublinie w roku 2023 z podziałem na 2 części



Ogłoszenie z dnia 2023-01-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa cateringowa w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Lubelskiego w Lublinie w roku 2023 z podziałem na 2 części

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Lubelskie z siedzibą w Lublinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019170

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Artura Grottgera 4

1.5.2.) Miejscowość: Lublin

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-029

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: lukasz.bednarski@lubelskie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://umwl.bip.lubelskie.pl/index.php?id=85

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://lubelskie.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa cateringowa w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Lubelskiego w Lublinie w roku 2023 z podziałem na 2 części

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d69d610a-60f7-11ed-aea3-5a7c432eaced

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00001591

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00017525/33/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.9 Usługa cateringu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Ze względu na ograniczoną ilość znaków w tej rubryce informacje o finansowaniu wskazanę będa w informacjach dodatkowych.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00446497/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OP-IV.272.97.2022.ŁB

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I: Mały catering.
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne świadczenie usług serwisu kawowego w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Lubelskiego w Lublinie w roku 2023, planowana ilość osób to 9226, planowana ilość zamówień 500. Pojedyncze zamówienie może dotyczyć od 10 do 300 osób. Catering skierowany jest dla osób biorących udział w spotkaniach wymagających zastosowania etykiety z udziałem m. in. gości zagranicznych (placówki dyplomatyczne itp.), przedstawicieli administracji rządowej i samorządowej, a także podczas narad, posiedzeń komisji, sesji Sejmiku Województwa Lubelskiego, itp. organizowanych przez Kancelarię Marszałka, Kancelarię Sejmiku i poszczególne komórki organizacyjne UMWL w Lublinie. Pojedyncza usługa/zamówienie polega na dostarczeniu do miejsca i sali wskazanej
przez Zamawiającego, danego asortymentu dla określonej liczby osób, przygotowanie i podanie do bezpośredniego spożycia, ewentualna obsługa kelnerska oraz uporządkowanie miejsca konsumpcji (odbiór powstałych odpadów, tj. resztki żywności, itd.).
1. Maksymalna liczba zamówień z obsługą kelnerską: 30 w Lublinie,
2. Maksymalna liczba zamówień bez obsługi kelnerskiej w Chełmie i Zamościu 16 dla 600 osób.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1a do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

4.5.5.) Wartość części: 210313 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II: Duży catering.
Planowana ilość osób to 2313, planowana ilość zamówień 90 w 2023 roku. Pojedyncze zamówienie może dotyczyć od 15 do 300 osób z obsługą kelnerską. Zamówienia będą miały miejsce na terenie Lublina, Chełma, Zamościa.

Pojedyncza usługa/zamówienie polega na dostarczeniu do miejsca i sali wskazanej
przez Zamawiającego, danego asortymentu dla określonej liczby osób, przygotowanie
i podanie do bezpośredniego spożycia, ewentualna obsługa kelnerska oraz uporządkowanie miejsca konsumpcji (odbiór powstałych odpadów, tj. resztki żywności, itd.).

Wykonawca zapewni najwyższą jakość dostarczanych produktów i usług składających
się na przedmiot zamówienia. Produkty zostaną podane w sposób estetyczny,
z wykorzystaniem akcesoriów jednorodnych, bez plam, braków i uszkodzeń tj.: metalowych sztućców, ceramicznego serwisu, serwetek papierowych i materiałowych, białych obrusów materiałowych – niesyntetycznych, gładkich bez połysku. Wykonawca dołoży należytej staranności przy wykonaniu przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany
jest do przygotowania stołów w sposób uzgodniony z Zamawiającym.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1b do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

4.5.5.) Wartość części: 348239 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 118227,25 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 626629,90 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 626629,90 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LAWENDOWY DWOREK MIROSŁAW AUGUSTYNIAK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9461008978

7.3.3) Ulica: KROCHMALNA 13C

7.3.4) Miejscowość: LUBLIN

7.3.5) Kod pocztowy: 20-401

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 118227,25 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 170752,95 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1553503,32 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 170752,95 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LAWENDOWY DWOREK MIROSŁAW AUGUSTYNIAK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9461008978

7.3.3) Ulica: KROCHMALNA 13C

7.3.4) Miejscowość: LUBLIN

7.3.5) Kod pocztowy: 20-401

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 170752,95 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

I. Informacje o finansowaniu:
Przedmiot zamówienia będzie współfinansowany ze środków:
1) Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Pomocy Technicznej Regionalnego Programu
Operacyjnego Województwa Lubelskiego 2014-2020 oraz z funduszy Europejskich dla Lubelskiego 2021 – 2027 lub ze
środków Unii Europejskiej z Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna na lata 2014-2020;
2) w ramach środków projektu pn. „Ogólnopolski system wsparcia doradczego dla sektora publicznego, mieszkaniowego
oraz przedsiębiorstw w zakresie efektywności energetycznej oraz OZE”, Programu Operacyjnego Infrastruktura i
Środowisko 2014 -2020, I oś priorytetowa „Zmniejszenie emisyjności gospodarki”, działanie 1.3, poddziałanie 1.3.3.;
3) w ramach środków projektu pn. "Ogólnopolski system wsparcia doradczego dla sektora publicznego, mieszkaniowego
oraz przedsiębiorstw w zakresie efektywności energetycznej oraz OZE".
4) finansowanie z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
w ramach Programu Interreg Europa 2014-2020 (projekty, AgroRES i EURE)
oraz Programu Interreg Europa Środkowa 2014-2020 (projekt ENES-CE).”
II. Termin wykonania 12 miesięcy nie wcześniej niż od dnia 2 stycznia 2023 r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.