eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RybnikDostawa wyposażenia dla potrzeb SP ZOZ Państwowego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Rybniku



Ogłoszenie z dnia 2022-01-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wyposażenia dla potrzeb SP ZOZ Państwowego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Rybniku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Państwowy Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Rybniku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000292936

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Gliwicka 33

1.5.2.) Miejscowość: Rybnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-201

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@psychiatria.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://psychiatria.com

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/psychiatria_rybnik

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa wyposażenia dla potrzeb SP ZOZ Państwowego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Rybniku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f46b91d0-388c-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00001518

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001925/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.17 Dostawy wyposażenia dla potrzeb SP ZOZ Państwowego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Rybniku.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00251441/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZz.380.3.16.2021.DPr.297,331,DIb.357

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 1 - Sprzęt komputerowy
Pakiet szczegółowy opisany w Formularzu asortymentowo - cenowym (Załączniku nr 2 do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30191400-8 - Niszczarki

30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami

38652100-1 - Projektory

4.5.5.) Wartość części: 33276,42 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 2 - Sprzęt RTV
Pakiet szczegółowy opisany w Formularzu asortymentowo - cenowym (Załączniku nr 2 do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 32000000-3 - Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny

4.5.5.) Wartość części: 9593,50 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 3 - Sprzęt AGD
Pakiet szczegółowy opisany w Formularzu asortymentowo - cenowym (Załączniku nr 2 do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 39700000-9 - Sprzęt gospodarstwa domowego

4.5.5.) Wartość części: 4243,90 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 4 - Sprzęt rehabilitacyjny
Pakiet szczegółowy opisany w Formularzu asortymentowo - cenowym (Załączniku nr 2 do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 37440000-4 - Sprzęt do ćwiczeń fizycznych

4.5.5.) Wartość części: 6869,92 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 5 - Wyposażenie terapeutyczne
Pakiet szczegółowy opisany w Formularzu asortymentowo - cenowym (Załączniku nr 2 do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 38653400-1 - Ekrany projekcyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30195000-2 - Tablice

4.5.5.) Wartość części: 12504,06 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 6 - Meble
Pakiet szczegółowy opisany w Formularzu asortymentowo - cenowym (Załączniku nr 2 do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble

4.5.5.) Wartość części: 57202,80 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 7 - Meble ogrodowe
Pakiet szczegółowy opisany w Formularzu asortymentowo - cenowym (Załączniku nr 2 do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 39142000-9 - Meble ogrodowe

4.5.5.) Wartość części: 21028,46 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 8 - Krzesła konferencyjne
Pakiet szczegółowy opisany w Formularzu asortymentowo - cenowym (Załączniku nr 2 do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble

4.5.5.) Wartość części: 23024,39 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena najkorzystniejszej oferty w zakresie Pakietu 1 (59 954,31 zł brutto) przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia o 19 024,31 zł brutto.
Kwota, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi 40 930,00 zł brutto.
Mając na względzie powyższe okoliczności, unieważnienie ww. postępowania o udzielenie zamówienia
w zakresie powyższego pakietu jest zasadne i konieczne.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 44759,70 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 76456,80 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W dniu 09.12.2021 r. do Zamawiającego wpłynęło oświadczenie Wykonawcy - Astaglobal s.c. Paweł Król, Łukasz Brzoza - ul. Krańcowa 1, 82-500 Kwidzyn, którego oferta została wybrana w ww. postępowaniu o udzielenie zamówienia jako najkorzystniejsza w Pakiecie 2, o odstąpieniu od podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego w tym pakiecie.
Mając na względzie powyższą okoliczność oraz fakt nie dokonywania przez Zamawiającego ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu Wykonawców, a także nie dokonywania wyboru najkorzystniejszej oferty, Zamawiający unieważnia ww. postępowanie o udzielenie zamówienia w zakresie powyższego pakietu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10895,57 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29151,00 PLN

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W dniu 09.12.2021 r. do Zamawiającego wpłynęło oświadczenie Wykonawcy - Astaglobal s.c. Paweł Król, Łukasz Brzoza - ul. Krańcowa 1, 82-500 Kwidzyn, którego oferta została wybrana w ww. postępowaniu o udzielenie zamówienia jako najkorzystniejsza w Pakiecie 3, o odstąpieniu od podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego w tym pakiecie.
Mając na względzie powyższą okoliczność oraz fakt nie dokonywania przez Zamawiającego ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu Wykonawców, a także nie dokonywania wyboru najkorzystniejszej oferty, Zamawiający unieważnia ww. postępowanie o udzielenie zamówienia w zakresie powyższego pakietu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5991,76 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14607,48 PLN

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W dniu 09.12.2021 r. do Zamawiającego wpłynęło oświadczenie Wykonawcy - Astaglobal s.c. Paweł Król, Łukasz Brzoza - ul. Krańcowa 1, 82-500 Kwidzyn, którego oferta została wybrana w ww. postępowaniu o udzielenie zamówienia jako najkorzystniejsza w Pakiecie 4, o odstąpieniu od podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego w tym pakiecie.
Mając na względzie powyższą okoliczność oraz fakt nie dokonywania przez Zamawiającego ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu Wykonawców, a także nie dokonywania wyboru najkorzystniejszej oferty, Zamawiający unieważnia ww. postępowanie o udzielenie zamówienia w zakresie powyższego pakietu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5973,93 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 48621,90 PLN

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W dniu 09.12.2021 r. do Zamawiającego wpłynęło oświadczenie Wykonawcy - Astaglobal s.c. Paweł Król, Łukasz Brzoza - ul. Krańcowa 1, 82-500 Kwidzyn, którego oferta została wybrana w ww. postępowaniu o udzielenie zamówienia jako najkorzystniejsza w Pakiecie 5, o odstąpieniu od podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego w tym pakiecie.
Mając na względzie powyższą okoliczność oraz fakt nie dokonywania przez Zamawiającego ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu Wykonawców, a także nie dokonywania wyboru najkorzystniejszej oferty, Zamawiający unieważnia ww. postępowanie o udzielenie zamówienia w zakresie powyższego pakietu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17023,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 37591,26 PLN

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W dniu 09.12.2021 r. do Zamawiającego wpłynęło oświadczenie Wykonawcy - Astaglobal s.c. Paweł Król, Łukasz Brzoza - ul. Krańcowa 1, 82-500 Kwidzyn, którego oferta została wybrana w ww. postępowaniu o udzielenie zamówienia jako najkorzystniejsza w Pakiecie 6,
o odstąpieniu od podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego w tym pakiecie.
Mając na względzie powyższą okoliczność oraz fakt nie dokonywania przez Zamawiającego ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu Wykonawców, a także nie dokonywania wyboru najkorzystniejszej oferty, Zamawiający unieważnia ww. postępowanie o udzielenie zamówienia w zakresie powyższego pakietu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 96603,58 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 245345,64 PLN

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W dniu 09.12.2021 r. do Zamawiającego wpłynęło oświadczenie Wykonawcy - Astaglobal s.c. Paweł Król, Łukasz Brzoza - ul. Krańcowa 1, 82-500 Kwidzyn, którego oferta została wybrana w ww. postępowaniu o udzielenie zamówienia jako najkorzystniejsza w Pakiecie 7, o odstąpieniu od podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego w tym pakiecie.
Mając na względzie powyższą okoliczność oraz fakt nie dokonywania przez Zamawiającego ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu Wykonawców, a także nie dokonywania wyboru najkorzystniejszej oferty, Zamawiający unieważnia ww. postępowanie o udzielenie zamówienia w zakresie powyższego pakietu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 34824,66 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 137643,15 PLN

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W dniu 14.12.2021 r. do Zamawiającego wpłynęło oświadczenie Wykonawcy - Astaglobal s.c. Paweł Król, Łukasz Brzoza - ul. Krańcowa 1, 82-500 Kwidzyn, którego oferta została wybrana w ww. postępowaniu o udzielenie zamówienia jako najkorzystniejsza w Pakiecie 8, o odstąpieniu od podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego w tym pakiecie.
Mając na względzie powyższą okoliczność oraz fakt nie dokonywania przez Zamawiającego ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu Wykonawców, a także nie dokonywania wyboru najkorzystniejszej oferty, Zamawiający unieważnia ww. postępowanie o udzielenie zamówienia w zakresie powyższego pakietu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22147,64 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 43759,71 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.