Ogłoszenie z dnia 2022-01-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00293077/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawy mięsa, wędlin i podrobów wieprzowych oraz drobiu, wędlin i podrobów drobiowych dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Grudziądzu.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej w Grudziądzu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000295053
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Parkowa
1.5.2.) Miejscowość: Grudziądz
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-300
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dps.grudziadz.zaopatrzenie@onet.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://dps.grudziadz.com.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://www.dps.grudziadz.com.pl/bip/przetargi1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawy mięsa, wędlin i podrobów wieprzowych oraz drobiu, wędlin i podrobów drobiowych dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Grudziądzu.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bbfc9808-5274-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00001514
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00021948/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Dostawa mięsa, wędlin i podrobów wieprzowych oraz mięsa, wędlin i podrobów drobiowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00293077/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AG.341.41.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych – Dostawy mięsa, wędlin i podrobów wieprzowych oraz drobiu, wędlin i podrobów drobiowych dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Grudziądzu przez okres kolejnych 12 miesięcy od dnia podpisania umowy.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w formularzu cenowym – załączniku nr 4 do SWZ.
3. Dostawy przedmiotu zamówienia odbywać się będą przez cały okres trwania umowy w dni robocze, transportem Wykonawcy na własny koszt i odpowiedzialność, pięć razy w tygodniu: od poniedziałku do piątku w godz. 7:30–9:30. Miejscami wykonywania zamówień są magazyny Zamawiającego, znajdujące się w obiektach Domu Pomocy Społecznej w Grudziądzu przy ul. Parkowej 12, ul. Nadgórnej 30/32.
4. Zakres ilościowy oraz asortyment przedmiotu został określony w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 477765,34 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 504683,34 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 477765,34 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bagatela Patryk Figurski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8762309645
7.3.3) Ulica: Jodłowa 28
7.3.4) Miejscowość: Grudziądz
7.3.5) Kod pocztowy: 86-300
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 477765,34 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-01 do 2022-12-31INNE PRZETARGI Z GRUDZIĄDZA
- Wykonanie dokumentacji projektowej przebudowy budynków II i III przy kompleksie Willi Victoriusa w ramach zadania pn. "Adaptacja Willi Victoriusa przy ul. Armii Krajowej 21-25 w Grudziądzu (...)
- "Zakup serwerów w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd" oraz innego sprzętu informatycznego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Grudziądzu"
- Konserwacja oświetlenia na majątku gminy miasto Grudziądz w okresie 01.01.2026 - 31.12.2027
- Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie LAN oraz modernizacji instalacji elektrycznej i oświetleniowej w ramach zadania "Utworzenie Centrum Obsługi Mieszkańców"
- Przeglądy, konserwacja oraz wymiana elementów wyposażenia pompowni przeciwpożarowej wraz z instalacją gaśniczą w Składzie Gardeja - sprawa nr 120/2025
- Dostawa używanego samochodu ciężarowego
więcej: przetargi w Grudziądzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów ogólnospożywczych do stołówki Centrum Kształcenia Zawodowego w Kluczborku w miarę zgłaszanego zapotrzebowania od 01.01.2026 do 31.12.2026r.
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ PRZEDSZKOLA NR 5 WE WROCŁAWIU
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej im. św. Jana Pawła II przy ul. Praskiej 25 w Krakowie w roku 2026 przez okres 6 miesięcy
- Dostawa artykułów spożywczych przeznaczonych na potrzeby żywieniowe do Przedszkola Samorządowego nr 1 w Miechowie
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w 2026 roku na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 58 im. "Kazimierza Sołtysika" w Gdańsku
- DOSTAWA PRODUKTÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO STOŁÓWKI PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ W WOJNICZU, PRZEDSZKOLA PUBLICZNEGO W WOJNICZU ORAZ ZESPOŁU SZKOLNO-PRZEDSZKOLNEGO W WIELKIEJ WSI NA ROK KALENDARZOWY 2026
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





